בדיחה לשבת יאלההההה תתעוררו

גברידני

New member
בדיחה לשבת יאלההההה תתעוררו../images/Emo6.gif

אחד עשר אנשים היו תלויים על חבל שהשתלשל ממסוק. עשרה מהם היו גברים ואישה אחת . החבל לא היה חזק מספיק כדי לשאת את כולם ולכן הם החליטו שעל אחד מהם ליפול למטה - אחרת כולם יפלו ‎ . הם התלבטו ביניהם ולא הצליחו לבחור מי יהיה זה שיפול למטה ‎ . אבל אז, החלה האישה בנאום נוגע ללב ‎ : היא אמרה שהיא מוכנה להתנדב וליפול מהחבל, מאחר שכאישה היא רגילה לוותר על כל מה שיש לה עבור בעלה והילדים ועבור גברים בכלל מבלי לקבל שום דבר בתמורה ‎ . ברגע בו היא סיימה את נאומה, כל הגברים החלו מוחאים לה כפיים ‎ .....
 

גברידני

New member
עוד אחד על הדרךךך.....

איש אחד עזב את רחובותיה המושלגים של שיקגו כדי להנות מחופשה בפלורידה שטופת השמש. אשתו, שהייתה בנסיעת עסקים, תכננה להצטרף אליו ולפגוש אותו במיאמי ביום למחרת. האיש הגיע למלון לאחר שבילה כל היום בחוף תחת עצי קוקוס ושתיית קוקטיילים טרופיים. הוא החליט לשלוח אימייל לאשתו, כדי להקדים ולספר לה את נפלאות המקום. הוא לא מצא את כתובת האימייל שרשם בפתק, לכן סמך על זכרונו ושלח לכתובת מסויימת בתקווה שצדק. אבל רצה הגורל והכתובת לא הייתה נכונה. הוא טעה באות אחת וההודעה הגיעה לתיבת המייל של אשת כומר פרוטסטנטי שנפטר יום קודם. בלילה, אשתו של הכומר פתחה את הדואר האלקטרוני כדי לראות את הודעות הניחומים ששלחו לה. כאשר ראתה את ההודעה צעקה, ניסתה לקום אבל התמוטטה ומתה מהתקף לב. קרובי משפחה ששמעו את הצעקה רצו לחדר, ולאחר שראו את האישה המתה קראו את ההודעה: "אשתי היקרה, הרגע הגעתי. הנסיעה היתה ארוכה, אבל היה שווה. הכל מאד יפה! העצים, הגנים, המסיבות. למרות שאני נמצא פה רק כמה שעות, אני מרגיש כבר כמו בבית. עכשיו אני הולך לנוח קצת. רק רציתי להגיד לך שכבר דיברתי עם האנשים פה וכולם מצפים לבואך מחר. אני בטוח שהמקום ימצא חן בעיניך. בעלך האוהב אותך לנצח. נ.ב. תכיני את עצמך, חם פה גיהנום!"
 

גברידני

New member
ועוד אחד ישן וטוב

לכבוד בעלי היקר, אני כותבת לך את המכתב הזה לומר לך שאני עוזבת אותך לתמיד. הבוס שלך התקשר אלי לומר לי שהתפטרת מהעבודה, ואתמול היה היום האחרון שלך שם. אני מתנהגת אליך בצורה יפה ומכבדת אותך בתור אישה כבר במשך 7 שנים, ואתה לא מראה לי שום הערכה. השבועיים האחרונים היו כמו גיהנום- לפני שבוע, לא שמת לב שכשחזרת הביתה - קצצתי ועיצבתי את הציפורניים ואת השיער שלי, הכנתי לך את האוכל האהוב עליך, וקניתי לעצמי בקיני וחזייה ממש יפה, לכבודך, ולבשתי אותו ולא הגבת לזה בשום דרך. אכלת את האוכל שלך ב-2 דקות, ואז צפית במשחק כדורגל מיד הלכת לישון. אתה לא מספר לי יותר שאתה אוהב אותי, ואתה כבר לא נוגע בי. אני בטוחה שאתה בוגד בי, או שאתה לא אוהב אותי. עזבתי אותך. נ.ב. אל תנסה לחפש אותי - כי אתה לא תמצא אותי... אני ואחיך עברנו לגור ביחד במקום רחוק... ונחיה שם לנצח, באושר ועושר. לך תמצא לך חיים אחרים... ממני, אשתך לשעבר. מכתב מהבעל לאשה: עשית לי את היום - כשגמרתי לקרוא את המכתב שלך - קפצתי מרוב שמחה. זה נכון שאנו נשואים כבר 7 שנים, אבל את לאחרונה כבר לא מתנהגת כאישה אוהבת. אני צופה במשחקי הכדורגל כדי להרגיע את עצמי - אחרי כל מה שאת צועקת עלי. שמתי לב שעיצבת את השיער שלך ואת הציפורניים שלך, והדבר הראשון שעלה לי בראש הוא: "את ממש דומה לגבר", ורציתי לומר לך זאת - אבל אמא שלי לימדה אותי לא לדבר, אם אין משהו יפה לומר. כשהכנת את האוכל האהוב עלי - כנראה שהתבלבלת ביני לאחי- אני הפסקתי לאכול פשטידת-חסה כבר לפני 10 שנים. הלכתי לישון מיד, אחרי שראיתי את החזייה שלבשת - היה עליו עדין את תג המחיר - 49.99 שקל, ובדיוק לפני שבוע אחי לווה ממני 50 שקל, אני עדין אהבתי אותך וחשבתי שנוכל לשבת ולישב את העניין. בכל מקרה - כשגיליתי שזכיתי ב-14 מיליון שקל בלוטו , עזבתי את העבודה וקניתי לנו 2כרטיסים לחופשה מסביב לעולם . כשחזרתי הביתה - כבר לא היית שם. אני מאחל לך חיים מאושרים כפי שתמיד רצית... העורך דין שלי אמר לי שאני לא חייב לתת לך אפילו לא סנט אחד, אחרי שהראיתי לו את המכתב ששלחת לי. אז תשמרי על עצמך. נ.ב לא זכור לי אם אי פעם אמרתי לך - אבל אחי - אריאל - נולד בשם אריאלה . אני מקווה שזה לא יהיה לך כבעיה... ממני, בעושר רב, בעלך לשעבר.
 

סף40

New member
עוד אחת

הבלונדינית ועורך הדין בלונדינית ועורך דין יושבים זה ליד זו בטיסה מת"א לניו-יורק. עורך הדין שואל את הבלונדינית אם היא רוצה לשחק משחק מהנה. היא, שהייתה עייפה מאוד ורק רצתה לנמנם מעט, סירבה בנימוס ונרדמה. עורך הדין מתעקש ואומר שחוקי המשחק הם כאלו: הוא שואל אותה שאלה ואם היא לא יודעת היא משלמת לו 5 ש"ח ולהיפך. שוב, מסרבת הבלונדינית בנימוס וחוזרת לישון. עורך הדין, כעת עצבני מעט, מעיר אותה ואומר: "יודעת מה, אם את טועה את משלמת לי 5 ש"ח ואם אני טועה אני משלם לך 500 ש"ח. הבלונדינית הבינה כי אם היא לא תסכים, לישון לא תוכל. היא מסכימה והמשחק מתחיל. "מה המרחק בין כדור הארץ לירח?" הוא שואל. הבלונדינית מכניסה יד לארנק ונותנת לו 5 ש"ח. "טוב, עכשיו תורך!" מצווה העו"ד. שואלת הבלונדה: "מה עולה במעלה הגבעה עם שלוש רגליים ויורד עם ארבע?" העו"ד שלא יודע, מוציא את המחשב הנייד שלו ומתחיל לחפש במאגרי מידע שונים, ללא הצלחה. מתחבר למודם הסלולרי שלו ומתחיל לחקור באינטרנט, בקבוצות דיון, באנציקלופדיות ואפילו שולח אימייל לכל חבריו ומכריו, אך ללא הועיל. אחרי שעה הוא מעיר את הבלונדינית נותן לה 500 ש"ח. היא אומרת תודה וחוזרת לישון. עצבני, מעיר אותה העו"ד ושואל: "נו, מה התשובה???" שולחת הבלונדה יד לארנק ונותנת לו 5 ש"ח.
 

sweet heart2

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 

sweet heart2

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif קרעתן אותי ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif

 
למעלה