בדיוק עכשיו החליטו לאתחל את הפורום.

בדיוק עכשיו החליטו לאתחל את הפורום.

נו, מה אני יעשה? אני הולך. אז שיהיה לכם בכיף. יש לי המון המון מה לספר, אני פשוט יכול לשבת כאן כל היום ולכתב ולכתוב ולא יגמרו לי המלים, אבל לצערי אין לכם כח לקרוא הרבה. וגם יש לי לצערי לימודים על הנשמה.
 
למעלה