בדיוק כשחשבתי שאפשר

עליסה מ

New member
זהו.

לסיביר!!! ובפברואר אני אהיה באיזה בסיס , עם איזה נשק, ואקפא מקור עד שאני אמות. ואז אולי אני אזדהה איתך קצת , כשתקפא בעצמך בסיביר: )
 

עליסה מ

New member
מצטערת לערער לך את הבטחון.

אבל אני ולשמור על המדינה טוב לא נשמע לי משו
זה בדיוק כמו ביום שקיבלתי רשיון, רק יותר מסוכן!
 

עליסה מ

New member
תראה

אני מודעת לעובדה שאני אוהבת לסוע מהר, וגם דרסתי יונה לאחרונה. חוצמזה, אני אחלה של נהגת. אני גם עוצרת כל הזמן במעברי חצייה לאנשים..בלי יוצא מן הכלל (אפילו לשחורים!) . וזה לא אומר שאין מספיק גברים כאלו.. שמסכנים את כל העולם ואשתו. ולגבי הצבא..אני באמת לא חושבת שהשמירה שלי תגן על איזה שהוא יישוב במדינה הזו. ויש גם מספיק גברים שהשירות שלהם גם כזה.
 

wolfv

New member
"גם לשחורים"?השמעתי נימה של גזענות?

תתביישי לך... נו נו נו. וחוץ מזה, את שקרנית... אל תגידי לי שאת מאלה שבולמים קצת לפני שהם מגיעים למרכז הקליטה הזה ליד הפסיכיאטרי... אף אחד לא בולם שם. את יודעת "3 אנשים נהרגו שם מאז שנת 2000"...
 

עליסה מ

New member
חחחחחחחחח

הבעיה היא שמאז ששמו שם את הכיכר אף אחד לא מת שם .. ואני מאלו שבולמים. כן כן . פעם לא בלמתי וכמ מטרים אחרי זה דרסתי יונה. נראה לי שזה היה העונש שלי .. מאז בלמת נון סטופ .
 

wolfv

New member
העונש שלך??

חחח נשמע לי יותר כמו העונש של היונה...
 

§Betty BooP§

New member
אל תדאגי...

אם את מתגייסת בפברואר, הסיכוי שיהיה לך נשק בשירות שלך הוא די מזערי. אבל בהצלחה שיהיה לך!
 

עליסה מ

New member
מה?

אני מתגייסת בינואר , והשירות שלי הוא עם נשק..לכל אורכו. לא רק בטירונות.
 

wolfv

New member
מממ ערן במקרה?

וזה (או לפחות הם) ירדוף אותך עוד כמה פעמים... הם התקשרו אליי מ-ל-א עם הסקר המרגיז הזה... בפעם הראשונה אשכרה לקחתי כמה דקות ועניתי להם...
 

עליסה מ

New member
אבל מה הקשר?

מאיפה אתה מכיר את הילד? ויש כל כך מעט מדריכי אנגלית בלחמן שעל הניחוש הראשון צדקת , הא? וחוצמזה שבקושי יש שיעורי אנגלית..אבל בשיעורים שיצאו לי לא הפסקתי לצחוק לשניה. הוא גמר לי את כל האנרגיות על צחוק במקום להוציא אותן על למידה. לך תבין נגני סקסופון..
 
למעלה