בדואיתי שילי!!!! וכולמוש בכלל...

SnoopyS*GirL

New member
בדואיתי שילי!!!! וכולמוש בכלל...

יעעעעעעעע.... שנים שלא הייתי כאן!!!!!! תגעגעתייייי.... בדויה שילייייייייייייי יפיופה קטנה שורפת מטבחים שכמוווווך..... אונסת גמלים ומבריחה אותם וכו` וכו`.... מזל טוף!! בחצלחהההההההה..!! אני גאה :) ככה חינכתי אותך!! חחחחח...... וחוצמזה...... יפה לך כחול!!!!! אהבתי :) יאללה חולה עלייך ועל כולםםםםםםםםם ובכלל אני ילדה מאושרת אחרי שנפטרתי מהיסטוריה היוםםםםםם איזה כייייייייף!!!! יאללה לאב יו בייבס :) סנופ
 

bduya

New member
סנופה מיי דיר..

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.. כפרות כמה געגעתי.. מזל טוב על היסטוריה ממי.. איזה כיף זה שזה מאחורינו אה? אני כל יום קמה עם חיוך רק בגלל זה!! זה ואזרחות.. לא רואה אותם ממטר.. ;-) מתה עליך.. אהההה ותודה..!
 
למעלה