בג"ץ 13.11.2001 - עידכונים מהשטח
דני לוי- נגד המדינה אביב קדשאי - נגד המדינה היום התקיים דיון באולם 3 בבית דין גבוה לצדק בעתירות שהוגשו הן על ידי דני לוי מאירגון נהגי המכוניות ( ראלי ) והן מצד אביב קדשאי כנגד המדינה מדוע אין הם מאפשרות לקיים מרוצים ברישיון בארץ עד להסדרת הספורט המוטורי בא כוחם של ארגון נהגי המכוניות טען מול ההרכב ( בראשות השופט ברק ) כי לא ייתכן שלא יאפשרו מירוצי מכוניות אפילו שהמהירות הינה "שלא ע"פ חוק" נציגן של דני לוי המציא טענות ומקדמים מהעולם הרחב כולל התייחסות לטענת המשיבה שהיש במקרה דנן המדינה . עו"ד בנאי שהנו בא כוחו של אביב ויוע"ש העמותה טען כי במקרה של הדו"ג אין כאן כלל מעבר על חוקי התעבורה ולא ייתכן שהמשטרה לא תתן רשיון רק בגלל " שיכולים לעבור במירוץ עבירות תעבורה " עו"ד בנאי טען כי הדו"ג לא עוברים בשטח את המהירות המותרת כלל וכי אם משטרת ישראל תרצה ימקמו אפילו לייזרים ואמצעי אכיפה במירוץ לבדיקת הנושא אך לא ייתכן שיענישו אותנו טרם האירוע באי מתן רשיון בא כוח המשיבה ( המדינה ) טענה ( את האמת לא הייתה משכנעת כלל ) כי היות והמשטרה יכולה לתאר לעצמה כי יתכנו עבירות במירוץ לא תתן רישיון לכזה אירוע כמו כן טענה כי יש להמתין להליך החקיקה בראשות צבי ענבר" וייקח כמה זמן שייקח " ושאנשי השטח לא יעמדו עם שעון עצר למדידת הזמנים של הליך החקיקה " המדינה ביקשה עוד 6 חודשים ( לפני חודשיים גם ביקשה חצי שנה ) לסיום הליך החקיקה הפסיקה הייתה מטעם הרכב הבג"ץ כי עד 4 חודשים יסתיים ההליך אני רוצה להודות לסקנייה ושדון שהגיעו מאזור המרכז במיוחד לדיון ( אני עובד קרוב אז זה לא חוכמה ) כמובן לעו"ד בנאי שמייצג אותנו נאמנה וכמו כן נצור קשר ראשוני עם אנשי המכוניות בתקווה לשיתוף פעולה בקרוב גם איתם אגב בסיום הדיון פגשתי את עו"ד הראל היועמ"ש של משרד הספורט ושאלתי אותה רק כדרך אגב מדוע היא לא נפגשה עם נציגי הדו"ג ובמיוחד למה היא לא ענתה לטלפונים שהשארתי למזכירתה , היא הבטיחה לבדוק את הנושא
( במיוחד אחרי שרמזתי כי גם אני עובד בשירות המדינה ואני תמיד עונה לאלו שמחפשים אותי ) ובפעם הבאה שאתקשר היא תחזור אלי עד כאן עידכונים להיום דויד מארק
דני לוי- נגד המדינה אביב קדשאי - נגד המדינה היום התקיים דיון באולם 3 בבית דין גבוה לצדק בעתירות שהוגשו הן על ידי דני לוי מאירגון נהגי המכוניות ( ראלי ) והן מצד אביב קדשאי כנגד המדינה מדוע אין הם מאפשרות לקיים מרוצים ברישיון בארץ עד להסדרת הספורט המוטורי בא כוחם של ארגון נהגי המכוניות טען מול ההרכב ( בראשות השופט ברק ) כי לא ייתכן שלא יאפשרו מירוצי מכוניות אפילו שהמהירות הינה "שלא ע"פ חוק" נציגן של דני לוי המציא טענות ומקדמים מהעולם הרחב כולל התייחסות לטענת המשיבה שהיש במקרה דנן המדינה . עו"ד בנאי שהנו בא כוחו של אביב ויוע"ש העמותה טען כי במקרה של הדו"ג אין כאן כלל מעבר על חוקי התעבורה ולא ייתכן שהמשטרה לא תתן רשיון רק בגלל " שיכולים לעבור במירוץ עבירות תעבורה " עו"ד בנאי טען כי הדו"ג לא עוברים בשטח את המהירות המותרת כלל וכי אם משטרת ישראל תרצה ימקמו אפילו לייזרים ואמצעי אכיפה במירוץ לבדיקת הנושא אך לא ייתכן שיענישו אותנו טרם האירוע באי מתן רשיון בא כוח המשיבה ( המדינה ) טענה ( את האמת לא הייתה משכנעת כלל ) כי היות והמשטרה יכולה לתאר לעצמה כי יתכנו עבירות במירוץ לא תתן רישיון לכזה אירוע כמו כן טענה כי יש להמתין להליך החקיקה בראשות צבי ענבר" וייקח כמה זמן שייקח " ושאנשי השטח לא יעמדו עם שעון עצר למדידת הזמנים של הליך החקיקה " המדינה ביקשה עוד 6 חודשים ( לפני חודשיים גם ביקשה חצי שנה ) לסיום הליך החקיקה הפסיקה הייתה מטעם הרכב הבג"ץ כי עד 4 חודשים יסתיים ההליך אני רוצה להודות לסקנייה ושדון שהגיעו מאזור המרכז במיוחד לדיון ( אני עובד קרוב אז זה לא חוכמה ) כמובן לעו"ד בנאי שמייצג אותנו נאמנה וכמו כן נצור קשר ראשוני עם אנשי המכוניות בתקווה לשיתוף פעולה בקרוב גם איתם אגב בסיום הדיון פגשתי את עו"ד הראל היועמ"ש של משרד הספורט ושאלתי אותה רק כדרך אגב מדוע היא לא נפגשה עם נציגי הדו"ג ובמיוחד למה היא לא ענתה לטלפונים שהשארתי למזכירתה , היא הבטיחה לבדוק את הנושא