בגרות של סייפנים.

Zull666

New member
בגרות של סייפנים.

הסייפנית שלי השריצה לא מזמן. כמה זמן ייקח עד שהשרצים יגיעו לגודל שבו לא יוכלו אותם? ובכלל, כמה זה לוקח עד שהם כבר גדולים כאלה, כמו ההורים שלהם...?
 
יוכלו= יאכלו?

אז זה תלוי בקצב ההתפתחות של השרצים... איפה השרצים עכשיו? הדגים לא יאכלו אותם כשהם יהיובגודל של יותר מהפה שלהם. לי יש גופים וכמה מהם הם בני חודשיים וכבר יש להם זנב יפה(משום מה כולם זכרים אדומים) והם מנסים לרדוף אחרי הנקבות אבל הם עדיין קטנים!
 

Zull666

New member
re:

וכמה זמן עד שהם יגיעו לגודל נורמאלי? משהו באורך הזה בערך ------------- (ברזולוציה 800 על 600)
 
מאיפה אני יכול לחשב רזולוציה?

וזה אורך של נקבה בוגרת רק שתדע! שמע מה אני עשיתי- לקחתי שרץ ראיתי שלא אוכלים אותו הכנסתי עוד. אחרי שבוע הוצאתי את כל השרצים מהתא רשת וכולם חיים ביחד! שרץ בגודל סנטימטר כבר יכול להיות באקווריום בלי בעיה. אבל אני מציע לך לעשות כמו שאני עשיתי:)
 
רק כדי שתבין,

אין זמן מדוייק לזמן גדילת הדג! זה תלוי ביותר מידי גורמים לדוגמא: -גודל האק'. -פרמטרים (טמפ', חומציות קשיות וכד') של מי האק'. -איכות המזון. -תורשה. וכד'. סמ' זה קצת קטן, אבל הכי חשוב זה לא להכניס את כלם בבת אחת. כל פעם להכניס קצת כדי שלא יהיה עומס על האק'- אני בכלל בעד להעביר את השרצים לאק' אחר עד שהם יהיו בערך 2 סמ' או למלא את האק' בצמחים סבוכים ולתת לנקבה להשריץ באק' הגדול. ולא לשים אותם בתא רשת או תא השרצה וכד'.
 
ברור שאין זמן מדיוק

את זה רשמתי למעלה! וגם רשמתי שלא הכנסתי את כל השרצים ביחד לאקווריום! אז את הנקבה אני כבר לא שם בתא השרצה אבל בתא רשת אני ישתמש רק עם שרצים חדשים:)
 
למעלה