בגלל שנמאס לי:)

בגלל שנמאס לי:)

התקופה האחרונה לא הייתי פה כ"כ הרבה..המון לחץ (קמה ב5 וחצי בבוקר...עובדת נחה קצת ושוב עובדת/לומדת) בקיצור...הפורום הפך להיות מ-ג-ע-י-ל-! אז הנה אני כדי להחזיר אותו לחיים! וזה אומר, חזרה לנוהל ישן...כן כן... והיום נפתח בשרשור כמו שצריך:) אני רוצה להאמין... במה אתם רוצים להאמין...או מאמינים.. או מאמינים שאתם מאמינים? בואו ניקח את השירים למשו קצת יותר אישי, פרטי ורציני. אורית אומרת במה היא רוצה להאמין, אומרת "אמן" על הדברים הפרטיים שלה...ואנחנו שרים יחד איתה. את המילים... את האמונה שלה.. ומה האמונה שלנו?
 

Miketallica

New member
אני מאמין (או חושב) בכמה דברים:

1. אני מאמין בה' (דההההההההה) 2. אני מאמין (למרות שאני כבר מתחיל להתייאש) שבפורום הזה יש אנשים נורמליים 3. אני מאמין שמטאליקה יחזרו לכתוב ולנגן מוזיקה טובה כמו בשנות ה-80 (אני יודע שזה לא קשור לפורום, אבל הייתי חייב...סורי)
 
אני מאמינה....

אתמול ישבתי והקשבתי לשיר.. למילים שחודרות לי לראש, למוזיקה. ושאלתי את עצמי במה אני מאמינה? על מה אני רוצה להגיד אמן? אז אולי אני אצלי לבטא את זה יותר טוב בשיר קטן..אולי.. כשאני אראה אותך נכנס מבעד לסורגי עיניי אני אדע שישנה עוד תקווה, כשאוכל להרגיש את הרוח נושבת בשערי מבלי שתעיף אותי איתה ששוב אוכל לצאת לטייל מעבר לגדר בלי לשמוע קולות יריות וצבא מתי שאוכל להגיד, בלב שלם, אלוהים - אני מאמינה לך לא מעובד, לא מלוטש-יצא הרגע... אולי הצלחתי להעביר?
 
האמונה שלנו../images/Emo35.gif

שיכול להיות טוב גם במקום אחר או בעצם טוב פה. אולי בעצם הדברים שאורית אומרת כל כך נכונים לגבינו כי זה הדברים הקטנים שכולם משוועים להם אבל לא באמת משיגים "להאמין בעצמי" כמה פעמים הבטחנו לעצמנו שהבטחון העצמי שלנו עולה ועכשיו?! כן בטח...הבטחות
"להאמין שיש אור ויש צדק" כמה פעמים כבר נמאס לכם מכל מיני חלאות אדם שנמצאות פה ואתם מתים כבר שהצדק יעשה את שלו <אבל זה לא קורה> "שיש לי דרך לעצור" את התקופה/המצב/האירוע/הבלגן הזה כמה פעמים רצינו כל כך להאמין בזה?? עכשיו במה אני מאמינה, בתור ניצן...אמונה שלי פרטית באלוהים מאמינה שהכל תלוי בנו <פליז אל תפתחו על זה דיון עצבני וכאלה מי שלא מסכים איתי אני מאוד מכבדת אותו, באמת ואין לי כוונה לנסות להוכיח את האמונה שלי, בגלל זה היא אמונה> אני מאמינה בפיות <כי הן דבר מטורף> ומאמינה שחיוך עושה קסמים ושחלומות מתגשמים <מכירים את המדבקות המקסימות האלה> אה, כן...זאת אני בדרך כלל, המון שטויות בהודעה אחת.
 

metsik

New member
וואי .... מדהים....

תאמיני בכל אלה.... החיוך חשוב כל כך....... תחייכי כמה שיותר כי עוד מעט יהיה לך יותר קשה לעשות את זה...
 
ניצן את מבוקשת חחח

אני מדברת איתה באיציק כל הזמן! גם בטלפון כמה פעמים והיא יודעת איך קוראים לי חחחחחח
 
אחחחחח ויויאן../images/Emo8.gif

מי קרועה? מי קרועה??
לילה טוב יאלדה... חחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

Deppaholic

New member
האמונות שלי...

אני במצב דיי אטום כרגע.. אבל אני אנסה.. אני מאמינה בצחוק ובאופטימיות זה קודם כל, לדעתי ברגע שאתה אופטימי ואתה צוחק אתה רואה דברים בצורה פשוטה יותר וקלה יותר וטובה יותר..הכל בעיניי המתבונן כמו שאומרים, ברגע שאתה אופטימי ואתה בטוח במטרות שלך אתה תגיע אליהן בסופו של דבר ולא משנה מה אנשים יגידו. אני מאמינה בהזדמנות שנייה, בגלל זה מוצאים אותי הרבה פעמים סולחת לאנשים, אנחנו בני אדם אנחנו טועים.. אין מה לעשות.. לומדים מטעויות ולדעתי ברגע שנותנים לבנאדם הזדמנות שנייה הוא לומד גם להעריך אותך. אני מאמינה בנתינה ותמורה.. לכל דבר שעושים מקבלים עליו תמורה אם זה דבר מוחשי או מנטאלי.. אני מאמינה בה' כמובן גמני מאמינה בפיות ואני מאמינה שאני אוכל לפגוש את היהודים יום אחד. ואני מאמינה שיום אחד גם מישהו יאהב אותי ואני אחזיר לו אהבה.. יש עוד הרבה דברים שאני מאמינה בהם.. אבל אני לא חושבת שאני אצליח להכניס את כולם לפה, זה רק חלק חשוב. יווו זה יצא לי משתפך ודביק כזה.. טוב.. זאת לא הייתה הכוונה אבל אלו האמונות שלי..
 

Miketallica

New member
שאלה:

היית סולחת לבנאדם שחשבת שהוא חבר טוב שלך ואפשר לסמוך עליו והוא תקע לך סכין בגב?
 

Deppaholic

New member
שאלה טובה...לא חשבתי על זה...

אולי...יום אחד.. אבל לא לחלוטין
 

Miketallica

New member
זה לא מצחיק...זה כבר קרה לי, ותאמין

לי שאני מאוד מקווה שלך זה לא יקרה, או לאף אחד אחר פה
 

metsik

New member
לאאאאאא.... אני רציני.....

מישהו בא אליה עם סכין פלסטיק ותקעלה בגב!!!
 

Miketallica

New member
אה...חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אני חשבתי כאילו בגד בה...חחחח, איזה פיגור מצידי
 

Deppaholic

New member
ואני תקעתי לו את הניטים שלי

בגב
ומה שאמרת עם הסכין בגב.. זה כבר קרה לי בערך.. אני לא רעה לבנאדם הזה, אני פשוט לא מתייחסת אליו אלה אם כן הוא פונה אליי ואם כן אז אני קרירה, תראה, אני יודעת שכרגע הבנאדם הזה מתחיל להתחרט.. אבל הבהרתי את זה מיליון פעמים, חברות אמיתי הוא הפסיד, אולי יום אחד אני אסלח לו..אבל אני בחיים לא אהיה קרובה אליו שוב.. כי אני לא אאמין לא יותר.. הלך פה האמון.. ואמון הוא דבר מאוד חשוב..
 

Deppaholic

New member
שיט.. כמה טעויות בהודעה אחת ?!

ותקעתי למישהו את הניטים שלי ביד.. אמיתי- אמיתית לא-לו
 
למעלה