בגלל שכל החנויות סגורות...

  • פותח הנושא 4Q
  • פורסם בתאריך

4Q

New member
בגלל שכל החנויות סגורות...

ואין לי כרגע מושג אז ככה זיינתי לעצמי את הכידון...כמה צריך לעלות כידון לאופני פעלולים?
 
למעלה