בגלל שיש לך אופנוע אז אנשים מרשים לעצמם?

h a j b i

New member
קורה לפעמים, תמיד אני הולך איתם לאותו כיוון

שואל אותו, "האם אתה מכיר גם כאלה שעשו תאונה על אוטו?" אם זה אחרי תאונה אופנוע שדיברו עליה בתקשורת אז אני שואל "אתמול היתה תאונה באוטו עם ככה וככה הרוגים, הםא אתה ממליץ לי לא לעלות על אוטו יותר?" ואז לרוב הוא מרגיש קצת טיפש ומתחיל להצטדק "זה לא אותו דבר, הסיכויים וכו" ואני עושה "סבבה, תחיה אתה את החיים שלך לפי סיכויים וסיכונים ואני אחיה לפי מה שאני נהנה ממנו" ופה זה בדרך כלל נגמר"
 

zelig0n

New member
שלך אותם להגיד לטל"ש "תתקשר שאתה מגיע"

ואז הם יאלצו להתמודד עם זה
.
 

redrider

New member
יש סיבה שאסור להזד**ן ברחוב בארץ

כי כל שניה יבוא מישהו ויסביר לך שאתה עושה את זה לא נכון. ככה גם בקטע של האופנועים, מה לעשות שאנחנו עם חכם מדיי עם נטייה לחלוק את חומכתנו עם כל מה שזז מתוך הנחה אובסולוטית שאנחנו חכמים יותר מזה שאנו שופכים עליו את גאוניותינו. תקבל את זה בהבנה כי בסך הכל הכוונה שלהם טובה ולא לבאס אותך. אני פעם אמרתי לאחד ממש מציק כזה ששמעתי שבגיל 50+ יש סבירות גבוהה לתחורים אז אולי כדאי לקנות כרית מבעוד מועד (הוא היה סביבות הגיל הזה)
 
הרבה שואלים אותי אם אני עדין רוכב בגילי?

ואני עונה: מה קשור הגיל לתרגיל? באוטו אתם נוסעים? מעמיסים יותר מהמותר? מאותתים תמיד ובכל פניה? שומרים מרחק? לא מדברים בנייד? אז מה אתם רוצים מאופנועים? שיעמדו בתור מאחורי אוטובוס ומשאית המפריחים עשן כמו רידינג?
 

d a v i d k a

New member
אני אישית למדתי לסנן

אם מישהו אומר לי משהו כזה, אני מחייך בנימוס וברגע שוכח את מה שאמרו לי. א. כי זה לא משנה ב. כי זה לא יישנה
סע בכיף
 
למעלה