בגלל שיש לך אופנוע אז אנשים מרשים לעצמם?

RozwareZ

New member
בגלל שיש לך אופנוע אז אנשים מרשים לעצמם?

מכירים את זה שבגלל שיש לך אופנוע ואנשים רואים אותך רוכב, אז כל בן אדם שני "תשמור על עצמך", "תזהר", "תתקשר שאתה מגיע" וכו. עם זה עוד אפשר להתמודד, אבל יש את האנשים שמתחילים לספר לכם סיפורים על חברים שלהם שנהרגו/נפצעו, די רבאק לא מבין את זה, זה שיש לך אופנוע זה אומר שכל העולם צריך לבוא ולשפוך תחוכמה שלו עלייך? אתה חייב להיות מפוקס שאתה רוכב, אז איך אתם מצליחים שכל שנייה בא בן אדם ומספר לכם שמישהו מת, אוקי הבנתי כלי מסוכן לא יגיד שלא אבל אני בטוח שאנשים מכירים יותר שנהרגו ברכב, אז למה לא כל פעם שאני עולה לרכב מזיינים לי תשכל על מישהו שמת? (ולא אני לא עושה השוואה עכשיו, ומקווה שגם אתם תהפכו את זה לשירשור השוואה כי די נמאס מזה) איך מתמודדים עם זה?!
 

yoshi6

New member
אני חושב שבמקדם או במאוחר הציניות הופכת לכלי

מרכזי מול אלו הדואגים לך, לא מתוך רע חלילה, אבל כמה כבר אפשר לשמוע את המשפטים הללו. תחכה זה יגיע.
 
יש לי תשובה אחת לכולם

"עזוב אותי מהסיפורים האלה, אני רוצה לחיות. אל תעשה לי מנחוס". ניסיונות מגומגמים להמשיך בסיפור הזוועה נקטעים ע"י "אולי תספר בדיחה במקום?" בהצלחה
 

RozwareZ

New member
אין לי בעייה לא להגיב להם

אבל העניין שלאט לאט זה מחלחל, ובסוף קורה שבהמהלך הרכיבה במקום להיות עירני ב100 אחוז אתה מתחיל לחשוב על שטויות כבר חשבתי אפילו לעשות חולצה "כן זה מסוכן תעזבו אותי בשקט"
 

Ad H

New member
../images/Emo6.gif, נחמד, מזכיר לי משהו שעשיתי פעם.

שברתי את הרגל בתאונה. בתקופה שאחרי זה לא היה לי אופנוע או היכולת להגיע לעבודה ברכיבה, אז נסעתי ברכב. בשלב מסוים הפקקים המזוינים האלה שיגעו לי את השכל והטריפו לי את המוח לגמרי, אז תליתי שלט על הצד של האוטו, באחד מהחלונות האחרים. והשלט: "כוסעמק עם כל הפחיות האלה, אני חוזר לאופנוע!!!!" הוא כל הזמן נפל בנסיעה אז יצא שהיה לי את השלט הזה רק חצי נסיעה.
אופנוע, רק אופנוע, לא יהיה אחרת, ושכל מי שלו משהו להגיד על זה, שירכב ויבין.
 

I O R

New member
רגע רגע רגע רגע

באמת שלא הבנתי כתבת: "הוא כל הזמן נפל בנסיעה" מכאן שאני מבין, ואני מסכים שאני לא הכי חכם בעולם, שהוא נפל לך יותר מפעם אחת וזה מוביל אותי להבין שהוא: 1. או נפל לך יותר מפעם אחת באותה נסיעה 2. או נפל לך במספר נסיעות אבל מנגד, נסעת בפחית היות והייתה לך רגל שבורה אז מה?! כל פעם יצאת להחזיר אותו לרכב שוב? אבל מהנגד הנוסף - "הוא היה לי רק חצי נסיעה" אז כבר לא הבנתי כלום.......
איזה רכב זה היה
 

Nihil F2

New member
זה עוד כלום..

חכה שיקרה משהו- תאונה או סתם נפילה , ואז כל "מברך" כזה מכתיר את עצמו נוסטרדמוס, אומר "אמרתי לך!" ורץ למלא לוטו. וגם כשאתה שוכב במיטת בית-החולים ואומרים לך "אולי הגיע הזמן להפסיק?" הרבה יותר קשה לשלוף קאמבק מנצח.
 

I O R

New member
מה הבעיה../images/Emo35.gif

פשוט תגיד להם "צודקים, הגיע באמת הזמן להפסיק"
:"תפסיקו לז**ן לי במוח ותנו להחלים בשקט
יש לי אופנוע לתקן
"
ים....
 

dblast

New member
אומרים להם

תפסיקו לנהוג ברכב! כל יום נהרגים אנשים.
 

RozwareZ

New member
אבל אז מתחילים הוויכוחים האין סופיים

והחופרים האלה...
 
מה אתה רוצה?

אנשים דואגים לך, בצדק. הכלי הוא מסוכן, אנחנו הרבה יותר חשופים מנהגים ונמצאים בסיכון הרבה יותר גבוה.
 

RozwareZ

New member
יש הבדל בין דאגה לבין הגזמה

בן אדם שאני בקושי מכיר, מרשה לעצמו לבוא ולספר לי סיפורי זוועה על דברים שקראו לדודים/אחים/בנים שלו לא, אני לא רואה בזה שום דאגה, אני לא מכיר אותו וקשה לי להאמין אם אכפת לו שיקרה לי משהו זה באמת סתם כדי להוריד להם מהלב, אז סבבה חפשו מקום אחר להוציא את זה. יש הבדל בין להגיד למישהו סע בזהירות ממישהו שדואג לך ואכפת לו ממך לבין לצאת לרחוב ולשמוע מכל בן אדם שעובר סיפורים על תאונות. אוטו הוא גם כן כלי מסוכן, ונכון שמסוכן פחות מאופנוע, אבל לעולם לא תשמע מישהו מספר לך על תאונות ככה סתם.
 

h a j b i

New member
אבי יש משהו במה שהוא אומר

אנשים שבקושי מכירים אותך לא באמת אכפת להם ולא באמת דואגים לך, סתם מטיפים לך מאיזה מקום של צדקנות מזוייפת ודעות קדומות.
 

omkgu

New member
חג'בי, לא מסכים איתך

למה אם מישהו לא מכיר אותך אז לא אכפת לו ממך? אכפת לי. כואב לי כשנהרגים ונפצעים אנשים בתאונות דרכים (ובנסיבות אחרות, אבל הדיון הוא על תאונות), וזה לא משנה אם בדו"ג, רכב פרטי, משאית או אופניים. אני בהחלט מבין אנשים שמעירים שלדעתם כלי מסוכן הוא מסוכן. בעיקר אם אין להם היכרות וניסיון עימו ואז הוא נראה מסוכן הרבה יותר. אני מתאר לעצמי שאם אראה מישהו נוסע עם קסדת אופניים, גופיה, מכנס קצר וסנדלים רוכב על 1-R, יש סיכוי בכלל לא רע שגם אני אעיר לו שזה מסוכן. אולי זו צדקנות, אולי התנשאות, אבל בהחלט מגיע מדאגה. יהיה לי עצוב מאוד לשמוע בערב שהוא נפגע בתאונת דרכים. גם אם לא הכרתי אותו. עמרי
 

h a j b i

New member
יש ויש

בדרך כלל מנימת הדיבור אתה מבין עם מי יש לך עסק. כמו אלה שחושבים שיש להם זכות להטיף לך כשאתה מדליק סיגריה (במקום מותר לעישון). בעניין הדוגמא שלך, רואים כאלה מידי יום אבל על קטנועים ולא על R1, זה עושה את זה לפחות מסוכן? האם מהם לא אכפת לך? אז למה שלא תעיר לכל אחד ואחד מהם?
 
למעלה