בגלל סיום העונה..

angel in blue

New member
בגלל סיום העונה..

וקראתי פה כמה הודעות של אנשים שאמרו שאין עונה שניה
, אז בעיקרון באתי להתדיין פעם אחרונה (ודווקא ראשונה) על הסדרה המדהימה הזאתי. 1. בקשר למותה של מיסי: כשג'ק לקח על עצמו את האחריות בנהיגה, האם בסוף מרקוס התוודה?...או שג'ק לא ויתר לו?, ומה היה העונש?.. 2. נכון זה אירוני בצורה מטורפת שמי שיהרוג את ג'ק יהיה שודד מכולת, כמו אביו של ג'ק??...אני הייתי כל כך עצובה כשראיתי את זה.. 3. מה שהכי הגניב אותי בסדרה הזאתי, זה לראות איך הכל מסתדר בצורה חלקה -שאף פעם לא היית מצפה שזה יסתדר!! למשל הפרק הזה, קראתי בתקציר לפני הפרק, שבגלל הביקור בטקסס-ג'ק יהפוך לסנגור ציבורי. ולא הבנתי, הרי ג'ק בשלבים הראשונים של הפרק ג'ק לא עמד ללכת איתם לטקסס, ובמיוחד לא ללכת לראות את אביו, ובסוף בגלל המשפט הזה של גרייס-הוא בא.
מושלם שלי..
4. נכון הפלאשבקים של ג'ק כחייל (
), כחייל עם בגדים לבנים (
) ופשוט כל פלאשבק שלו היה פשוט מדהים!??!?! איזה מושלם!!!!!!!! אם לא קראתם עד עכשיו!! תקראו את זה!! זה חשוב!!!!!!!: 5. ועוד בעניין ג'ק: איך קוראים לשחקן? ואיזה מדהים הוא היה כשהוא זחל על האדמה כדי להגיע לטנק??? וזהו...יש עוד המון שאלות כאלה, אבל צריך להשאיר משו להפיל על חברות שלי..
 

BelthazorNW

New member
Well...

1. מרקוס התוודה, אבל לא למשטרה או משהו. ג'ק החליט לקחת על עצמו את האחריות בנהיגה בגלל שמרקוס היה שיכור והוא לא, ככה שנגדו לא יהיו שום הליכים משפטיים אבל למרקוס זה יכול להרוס את העתיד. ככה שבסוף לא היה שום עונש כי הם החליטו לשמור את זה בין המשפחות שלהם, והראייה היחידה זאת קלטת ווידאו קטנה שג'ק, בובי ומרקוס קברו בקפסולת זמן. 2. זה אכן אירוני וגם מעצבן באותו זמן, כשרואים שג'ק שרד מלחמות וכל מיני ואז להיהרג ככה סתם ע"י שודד מכולת. אבל זאת לא האירוניה היחידה שהייתה בפרק - קורטני אמרה שאם אמא שלה לא הייתה מתה אז הם לא היו עוברים ואז היא לא הייתה פוגשת את ג'ק, ככה שיצא משהו טוב ממוות. אז כמו שאמרו בפרק, ג'ק הוא זה שהיה בקונגרס בהתחלה, ואחרי שהוא נרצח אז ביקשו מבובי להחליף אותו - דבר שהוביל בסופו של דבר לנשיאות שלו. גם כאן משהו טוב יצא ממוות. טוב על השאר הדברים שאמרת אין ממש מה לומר... הפלאשבקים של ג'ק היו מאוד יפים, איך שהוא הפך לסניגור ציבורי היה גם יפה, ולשחקן קוראים Matt Long. כמה עצוב לי שנגמר...
 
למעלה