בגד ים

ראשט

New member
לא יודעת בדיוק להסביר

הוא פשוט לדעתי מגן יותר מאשר סתם חולצה בגלל סוג החומר. אני יודעת שבאוסטרליה (הידועה בשמש המזיקה) כל הילדים לובשים כזה. לגדולים שלי היו מביאים מאוסטרליה (יש לנו שם משפחה) בגדי ים כאלו לפני שהיו בארץ וזה היה נהדר. תמיד היה מצורף לזה עלון הסבר שלם שאף פעם לא טרחתי לקרוא לעומק.
 

נורקס

New member
נו, חבל מאד Iבטון פולניI

אם היית טורחת לקרוא אולי היינו היום כולנו יותר חכמים
 

ראשט

New member
באמת מצטערת../images/Emo10.gif

בפעם הבאה אשתדל יותר... אבל בתנאי שתגידו איפה לקנות!
 

נורקס

New member
אז רק בתנאי שתגידו למה לקנות

ובאמת תתביישי לך שלא קראת את כל האותיות הקטנות, אחרי שמישהו ישב וכתב אותם בטח כל הלילה במיוחד בשבילך.
 

ראשט

New member
מותק! לא לימדו אותך שלא יפה

לצחוק על אישה זקנה ועייפה? למה לקנות? כי לבנון הכרוב הפצפון שלי מתרוצץ בבריכה עם כרס חשופה, שמילא הסנוור הקשה שנגרם למנויים ששילמו במיטב כספם, הסבל שהוא יעבור אחכ יהיה לא קל. הייתי רוצה לחסוך זאת מכולנו. מנסיון רב שנים - בגד הים הזה יעיל מאוד.
 

נורקס

New member
הוא יעיל יותר מבגד ים רגיל?

ניסית? אם כן,אז עכשיו באמת מעניין אותי איך זה עובד.
 

ראשט

New member
בגד ים רגיל לא מכסה כל כך הרבה!

בגד ים רגיל הוא לא בצורת חולצה. אייך לנסות? לצלות את הילדים שלי בשמש עם ובלי? לא, לא ניסיתי.
 

ayala26

New member
בגדי הים נגד קרינה נראים כמו חליפת צלילה

הם מכסים כמעט את כל הגוף. לדעתי החומר מהם עשויים הוא חומר רגיל של בגד ים, או אולי קצת יותר עבה אבל לדעתי. גם בגד ים רגיל, טי-שיירט מעל, כובע ומשקפי שמש עושים את אותה עבודה. אני קניתי לבני בגד ים רגיל (אדום מהמם!) ואני לא מתכוונת להגיע איתו לים בשעות השיא שהשמש קופחת.
 

ראשט

New member
מנסיון - טי שרט רגיל

לא עושה את העבודה כמו בגדי הים האלו. כבר קרה לי שהילד נשרף (אמנם קלות) עם טי שרט.
 

ayala26

New member
והבגדים האחרים של הילד האם גם הם נגד קרינה?

כי לא רק בים נשרפים.. אז בעקרון אם זה כל כך חשוב ויוצאים מהבית בשעות השיא כל הבגדים צריכים להיות מהחומר הזה לא? ואם זה לא ככה ובמשך היום הילד לובש בגדים רגילים אז אין צורך בבגד ים מיוחד.
 

תאירעות

New member
אבל בים נשרפים יותר

אני לפחות בחיים לא מורחת את עצמי ברחוב ,אבל אם אני הולכת לים בריכה ולא נמרחת אני חוזרת אדומההההה העניין עם המים משזף יותר(או יותר נכון שורף יותר). בואי נגיד ככה אין בגדי ים בצורת אוברול שמכסים הכל כמו כתפיים וכו. חולצה רטובה זה אחד הדברים הלא נעימים על הגוף ואם תוסיפי לזה חול אז בכלל. אז בלי קשר אם עניין הקרינה באמת עובד זה הבגד ים שמכסה הכי הרבה.
 

ayala26

New member
ברור שכמה שמתכסים - פחות נשרפים

אם יושבים בשעות השיא עם ביקיני בים נשרפים יותר מאשר ברחוב. בישראל אגב הייתי מורחת את הידיים והפנים כשהייתי וצאת מהבית וגם כשהייתי יוצאת מהעבודה לכיוון הבית. ואני לא נשרפת בכלל אבל מספיקים 10 דקות בתחנת האוטובוס בשביל לתפוס צבע ואני לא אוהבת "שיזוף צבאי".. ועדיין לא ברור לי אם כל הרעיון הוא לכסות כמה שיותר אז למה צריך בגד ים מיוחד? עד כמה אוברול בגד הים המיוחד נעים על הגוף כשהוא נרטב ומתמלא חול? באמת הרבה יותר מ"סתם" חולצה? וכמה חם עם אוברול שדבוק על הגוף? לפחות חולצה היא אורירית...
 

תאירעות

New member
בהחלט יותר נעימה מחולצה שנדבקת לגוף.

אין בכלל ספק בעיניי. אני עדיין מאמינה שיש בזה מסנני קרינה כמו שמוכרים לנו וגם אם לא אז כמו שאמרתי לפחות זה מכסה את רוב הגוף(כתפיים,גב,בטן ואפילו את הרגליים.)
 

ayala26

New member
היא לובשת חיתול מתחת בגד הים??

הוא לא נרטב? אני מעדיפה בגד ים קטן וממילא השמש בהולנד לא קופחת כמו בישראל ואם השמש חזקה אז יושבים תחת שמשיה. תמונה משנה שעברה. השנה קניתי לו מכנסון באותו סגנון אבל אדום. עוד לא הזדמן לנו ללבוש אותו (שבוע הבא בישראל ימדוד אותו פעם ראשונה)
 

תאירעות

New member
כן,היא עם טיטול מתחת

למעשה עדיין לא קניתי לה טיטול לבריכה אז היא עם טיטול רגיל. הוא לא נרטב לה כי לים היא לא נכנסת,היא פוחדת.... ואגב,גם מתחת לשמשיה נשרפים(לפחות הלבנונים שלי...). אה,אתם מגיעים לביקור?לכמה זמן?איפה תהיו?
 

ayala26

New member
עוד שלושה ימים!

הבן שלי עוד מעולם לא היה בים.. הוא גם לא ראה ים כי כשבהולנד חם מספיק בשביל ללכת לים אז 15 מליון הולנדים הולכים לים ואני לא יודעת כמה מתוכם ממש מגיעים אחרי שעתיים באוטו לים.. אז ויתרנו על התענוג.. אז יש סיכוי שגם הבן שלי יפחד ולא ירצה להכנס. מגיעים לביקור של שבועיים. ההורים שלי גרים בראשון אז נהיה בחוף ראשון או חוף פלמחים.
 
למעלה