בגדי הריון - נסיון גרוע בחנות של רשת "מלכה"

lerich

New member
בגדי הריון - נסיון גרוע בחנות של רשת "מלכה"

שלום רב, זו פעם ראשונה שאני כתבת בפורום זה ולצערי, אינני הולכת לכתוב דברים טובים. הסיפור הולך להיות קצת ארוך ולכן לאלה שאין להן סבלנות לקרוא הכל, השורה התחתונה של המסר שאני מרגישה חייבת להגיד היא - אל תקנו בחנויות של רשת "מלכה" (ומסתבר שיש להם הרבה חנויות). והנה הסיפר: לפני יומיים קניתי מכנסי ג'ינס להיריון בחנות שנקראת "מלכה בגדי הריון" ונמצאת בתל אביב. כשהחלטתי ללבוש אותן, גיליתי שהמכנס לא תפור טוב - הוא אינו סימטרי ולכן לא נוח בהליכה (כן, לצערי, לא שמתי על זה לב בעת הקניה). ובנוסף, היה חור בבד הגומי שלמעלה. חזרתי לחנות בבקשה להחליף לי אותן, אך כשהתחלתי למדוד מכנסיים אחרות, הסתבר כי לכולם ישנה אותה בעיה - לא נמצא להם מכנס אחד שהיה תפור כמו שצריך. בעלי החנות (אבא ובן) סירבו לזכות אותי בטענה שזה לא חנות "קסטרו" וזו תפירה פרטית ובכלל התפר הזה לא חשוב כי אף אחד לא יראה אותו, וחוץ מזה לטענתם המכנס הזה מספיק זול (165 ש"ח) כדי שלא יהיה סימטרי. כשניסיתי להגיד להם שלי חשוב ללכת במשהו איכותי ושלא קניתי אצלם כי רציתי לחסוך, אחד מהם - האבא - התעצבן ובכלל סירב לשרת אותי. החזיר לי המכנס הפגום ואיחל לי כל טוב. האמת היא שזה די מתסכל, אף פעם לא נתקלתי בשירות כה גרוע, במיוחד שבאמת לא חיפשתי משהו זול אלא משהו טוב.... אז אנא תזהרו ואל תקנו שם...
 

moranliraz

New member
אני בשוק ..

אני אומנם לא מכירה את הרשת , אבל בוודאי שלא רוצה להכיר אחרי מה שכתבת . מה זאת אומרת : " התפר הזה לא חשוב במילא לא יראו אותו והמכנס מספיק זול" 165 שח זה לא מכנס מספיק זול וגם אם היה עולה 50 שח אין לו זכות כבעל חנות להגיד דבר כזה . אני לא הייתי שותק בשביל זה יש את האגודה לזכויות הצרכן תתקשרי אליהם הם ייצרו עימו קשר. שונאת דברים כאלה! * מה עשית בסוף חזרת הביתה עם המכנס הפגום?
 

SweetGirl17

New member
גם אני לא הייתי שותקת

הייתי צועקת שם חבל"ז!!!! באמת ממש חוצפה!!!!!!
 

שבט

New member
חוצפהההה לאלללה, אני בעד לא לשתוק!

יש מי שמעליהם? האם הם רק אחראים על החנות? אם כן כתבי מכתב חריף או בקשי לדבר בטלפון עם ההנהלה
 

אוגוסט82

New member
אל תוותרי

פני לזכויות הצרכן (לא בטוחה שזה השם הנכון אבל כוונתי ברורה אני מקווה....) ודרשי כי יחזירו לך את כספך / זיכוי בכלל היום יש חוק חשד שניתן לקבל את הכסף תמורת החזרת פריט ממליצה לך לבדוק לעומק , 159 שקלים זה לא זול והאמת גם אם זה היה 50 ש"ח הייתי עושה את זה רק למען העיקרון ולמען צרכניות אחרות
 
חבל לי לשמוע את התלונות שלך במיוחד שאני כתבתי

המלצות חמות על הביגוד שלהם בתחילת ההריון רכשתי 2 גינסים מכנס ארוך וחולצה.היום אני בשבוע 35 הביגוד עבר המון כביסות וממש ממש נהנתי מהביגוד במיוחד מהגינסים.הגעתי לחנות בעקבות המלצות מחברה לעבודה שאת כל בגדי ההריון רכשה משם. את קנית בחנות דרך יפו 15 בת"א ?
 
אפשר להגיד משהו?

אישית , אני לא אוהבת את הבגדים שלהם... נראה כאילו כתבת רק חלק מהשיחה איתם (יותר נכון , רק את הצד שלך וקצת ייפת אותו) וזה חורע לי כי אין להם אפשרות להגיב כאן על השמצות. בכל מקרה , מקווה שתפני לאן שצריך וכספך יוחזר לך , מגיע לך!
 

lerich

New member
לא ממש הבנתי...

הייתי שמחה לקבל את התגובה שלהם, אפילו חשבתי לשלוח להם את הקישור לכאן... אבל אני לא ממש מבינה מה הכוונה ב"רק את הצד שלך וקצת ייפת אותו". אני אשמח להביא יותר פרטים, כמו למשל שהבן ניסה להגיד שהכי חשוב בשבילם שאצא מרוצה ואפילו רצה להציע לי דגם אחר אך האבא שלו שגם המנהל לא נתן לא לעשות את זה ואמר שאני כנראה פשוט התחרטתי ולכן שום דבר לא יהיה לי טוב. ובכלל לא רצה לשמוע ולראות מה אני מנסה להגיד/להראות לו. הם גם התעקשו על כך שהם מוכרים הרבה מאוד ועוד לאף אחד לא היו טענות כאלה. אבל לא ממש עוזרת לי הטענה הזאת אם המכנס לא נוח לי... והרי בשורה תחתונה, פשוט חזרתי משם עם אותו מכנס שלא תפור טוב ושגם יש לו חור... אז אני ממש מצטערת להשמיץ (אני באמת שלא אוהבת את זה) אבל לא יכולתי שלא לכתוב...
 
אז אני אנסה להסביר

אין לי בעיה עם השמצות אם זה מגיע למישהו! ממה שכתבת מקודם זה היה נשמע כמו חצי שיחה ובדרך כלל תגובות כמו של האבא מתקבלות כשמדברים אותו הדבר תחילה , אנשים לרוב לא מדברים סתם בגסות... התכוונתי שייפת כי נשמע שאת היית כולך בסדר והוא היה נבלה דוחה. אולי אני טועה , בכל מקרה מגיע לך שירות טוב יותר וסחורה טובה יותר! אין לי כל כוונה להעליבך , שוב , יתכן כי אני ממש טועה פשוט רציתי לכתוב את זה כי הם לא יכולים לענות לך כאן ולהגן על עצמם.
 

lerich

New member
לא נעלבתי ../images/Emo13.gif

אבל חשוב לי להסביר. בחלק מדבריך את צודקת, ובמיוחד בזה שבאיזשהו שלב מאוד התעצבנתי ויצאתי משם כמעט בוכה. אבל כשהגעתי לשם, ניסיתי להיות רגועה ולהסביר להם מה הבעיה. אבל הם (יותר נכיון האבא) קבע מייד שאני פשוט התחרטתי והתנהג בהתאם לקביעה שלו. ולי זה לא היה נראה במיוחד כנראה בגלל שאנחנו רגילים שבימינו גם אם לקוח לא צודק (ואני נראה לי צדקתי...) אז מדברים אליו יפה ומנסים באמת להוציא אותו מרוצה...
 
ולה אין אפשרות לעשות דבר אלא להתריע

אני הרבה פעמים נתקלת בשירות מזעזע בכל מיני תחומים שבא לי לצרוח - ואין לי מה לעשות כי "ידם על העליונה". אני מתנחמת בזה שהשמועות עוברות מפה לאוזן והם ישלמו על זה בחוסר לקוחות. לכן אני חושבת שהפורום הוא כלי תקשורתי נהדר, וגם אם מישהו לא צודק אבל הוא יוצא בהרגשה כזו זה לא בסדר. ובינינו נראה לכם שהתחקירים של רפי גינת, אמנון לוי, אילנה דיין וכולי באמת מבטאים נכונה את המצב כל פעם? או שמא לעיתים מקצינים? אז כל שנותר לנו הוא להפנים ולהחליט למי מאמינים.
 
למעלה