בבקשה תעזרו לי..

winner7

New member
בבקשה תעזרו לי..

פעם ראשונה שאני רואה את הפורום הזה.. אני עוד מעט 4 חודשים בצבא ואני פשוט נכנסתי לדיכאון אדיר ואני לא מכיר את עצמי ככה.... אני בנאדם שמח ואופטימי בדרך כלל.. אבל הצבא הזה הורס אותי פשוט.. אפילו יש לי מחשבות רעות מאוד על לפגוע בעצמי ואני לא מאמין שזה קורה לי..ביום ראשון שעבר שהייתי אמור לחזור לבסיס עם כל התיק הגדול, עליתי כבר על מדים ויצאתי עם התיק ושהאוטובוס הגיע פשוט משהו עצר אותי ולא הייתי מסוגל לעלות עליו וקפאתי במקום.. אמא שלי דיברה עם המפקד והוא הבטיח לי שאם אני יגיע לבסיס הוא יקבע לי קב"ן באותו שבוע.. אז בסופו של דבר הגעתי לבסיס ולפני שבוע בדיוק ביום חמישי הייתי אצל קב"ן וסיפרתי לו את כל הבעיות שלי וגם אמרתי לו שיש לי לפעמים מחשבות על לפגוע בעצמי.. הוא לא ממש התייחס אליי ואמר לי לחזור לבסיס.. הוא שאל אותי מלא שאלות לא קשורות על החיים שלי לפני הצבא.. אמרתי לו שלפני הצבא הכל היה לי מעולה ועכשיו הכל ממש ממש גרוע.. וביום ראשון האחרון השבוע עוד פעם הייתי צריך לחזור לבסיס ופשוט לא הייתי מסוגל להגיע ואני נפקד מיום ראשון עד עכשיו ואני לא יודע מה לעשות עם עצמי.. אני לא מרוצה מכל המצב הזה אבל אני לא מסוגל להיות עוד יום אחד אפילו בבסיס הזה. מה אני יכול לעשות?? בבקשה תעזרו לי.. וסליחה שזה ארוך כל כך...
 

פוין

New member
כמה דברים:

נפקדות - חשוב לי שתדע מה ההשלכות של זה: עד ל40 יום מיום הנפקדות הראשון שלך (יום ראשון האחרון) אתה נחשב "נפקד".על נפקדות אתה מקבל ריתוק או כלא,תלוי כמה ימים הייתה נפקד.ברור לך שככל שתהיה נפקד יותר ככל שהעונש יהיה יותר חמור.המפקד שלך חייב לבקר אותך ביום ה8 של הריתוק שלך,ובעוד פעמיים (נדמה לי ה21 וה38 אבל אני לא בטוח).במידה ותחליט לחזור לבסיס לפני תום ה40 יום מי שישפוט אותך יהיה משהו מהיחידה שלך-בדרך כלל זה מפקד הבסיס או בעל הדרגה הגבוה ביותר שיש ביחידה שלך,אלוף משנה או רב סרן נראה לי במקרה שלך.אחרי שתמו להם 40 ימי הנפקדות שלך הטיפול בך יעבור למשטרה צבאית שכן אתה תחשב לעריק. אחרי שהתיק שלך יעבור למשטרה צבאית אתה תקבל כלא ב100%.הטיפול הוא לא מהיר ויכול להיות שיקח להם שנה או שנתיים עד שיתפסו אותך,ויכול להיות שעל היום ה41 יבואו ויקחו אותך. לגבי הבעיה שלך,אני מאד ממליץ לך לבקש מהפקד שלך לראות קב"ן עוד פעם.בין אם תרצה לחזור לבסיס או לא.זה פשוט יעזור לך לקבל עונש קל יותר.אני גם ממליץ לך לא להגיע ל40 ימי נפקדות.גם אם לא תרצה לחזור תשתדל לחזור ביום ה39.כשזה יגיע למשטרה צבאית לא תהיה דרך חזרה ותצפה לכמה חודשים בכלא צבאי.אחרי הכלא הצבאי תחזור לצבא.שלא יהיו לך אשליות. לצערי,לקב"ן לא איכפת שאתה חושב על לפגוע בעצמך,בכללית.כל עוד אתה לא עושה מעשה (שורט את עצמך,גורם לחבלה בעצמך וכו) הוא לא ישים על זה.אני לא אומר לך לפגוע בעצמך חלילה.אני רק אומר מה הקב"ן חושב לדעתי.כשהמפקד שלך יבוא תסביר לו את ה-כ-ל!אל תתבייש ואל תחסוך בהסברים.הוא לא יוכל לעזור לך הרבה אם תהיה נפקד לתקופה ארוכה ולא יוכל לעזור לך כלל אם תהיה עריק.תיצור איתו קשר,תגיד לו שאתה יודע שהוא חייב לבוא לבקר אותך ביום ה8 לריתוק שלך ושאתה רוצה לדבר איתו כשהוא יגיע. הכי חשוב זה לראות קב"ן לפני ששופטים אותך.זה הכי הכי חשוב.וכששופטים אותך תגיד כל הזמן שהיית אצל קב"ן ושהוא לא עזר לך.זה יעזור לך לקבל עונש קל יותר.אם אתה צריך משהו אני כאן לעוד כמה שעות.אתה יכול לשלוח מסר אם אתה רוצה. בהצלחה!
 

mori17

New member
כל מה שאמרת נכון...

אבל כמה שידוע לי זה 45 יום ולא 40 הורידו את המספר הימים??? מורי
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
כמה מתסכל...

להגיע למצב בו כבר הגעת לקבן, ישבת איתו וקיבלת את התחושה שהוא לא מקשיב ולא לוקח אותך ברצינות... נשמע לנו שהתחושות והכאב שלך הם מאד מוחשיים שההרגשה הקשה שאתה עובר, אמיתית מאד עד כדי כך, שבחרת להיות נפקד, העיקר לא להיות בבסיס, העיקר לא להמשיך ולהרגיש את התחושות הקשות האלה. נשמע שהאכזבה שחווית מהקבן גורמת לך לחשוב, שאין דרך אחרת ואולי...אולי אפשר לתת לזה צ'אנס נוסף, לבקש לפגוש קב"ן אחר לנסות שוב להבהיר את התחושות הקשות לבקש אפשרויות, דרכים, כדי להתמודד עם הכאב שאתה עובר.. כדי לא לשלם אח"כ מחיר כבד. ספר לנו איפה הדברים עומדים, מה המחשבות שלך בעקבות מה שכתבו לך כאן אנחנו מקשיבים...
 

SLU

New member
אז אתה הולך שוב לקב"ן

שאמא שלך תשלח פקס לרופא היחידה ותביע תאגה ממצבך בעיקר מחשש לאובדנות. תלך שוב ושוב ותגיד אתה רוצה שישחרר אותך מהצבא. ותתעקש שיקבעו לך פגישה עם ההורים. אל תיהיה נפקד, זה מטומטם!!!
 

winner7

New member
אני יודע

אני יודע שזה מטומטם להיות נפקד.. לא צריכים להגיד לי את זה, אבל אני פשוט לא מסוגל לחזור... אני גם יודע שיהיה יותר קל לטפל בעניין שלי אם אני יחזור לבסיס.. אבל שוב, אני לא מסוגל לחזור... יש לי מחר פגישה נוספת עם קב"ן בבית חולים 10... אני מקווה לטוב... אהה ואני לא רוצה לצאת מהצבא... אני רוצה לעבור לבסיס קרוב לבית יומיות..... אני בכל זאת רוצה לתרום מה שאני יכול..
 
למעלה