בבקשה תעזרוווווו... אני במצוקה!!

werwe

New member
בבקשה תעזרוווווו... אני במצוקה!!

ככה... אני אמורה להתגס עוד שבוע מהיום בדיוק. לפני כ10 ימים שלחתי פקס ללשכת הגיוס ליידע אותם שמאז הצו ראשון התגלו אצלי מס' אלרגיות. עכשיו אני מניחה שבעקבות זה יורידו לי פרופיל... היום הם מתקשרים אליי ואומרים לי שעליי להתיצצב מחר בלשכה כי הרופאה רוצה לדבר איתי וכששאלתי למה זה מצריך פגישה הם ענו לי שפשוט הם רוצים ליידע אותי בתוצאות... עכשיופתאום חשבתי- כאילו יכול להיות שהם זימנו אותי למחר כי הם רוצים לשנות את התאריך גיוס שלי או את השיבוץ?! זה בכלל אפשרי?? אני אתחרפן אם הם ידחו לי את הגיוס... אני כבר מוכנה נפשית להתגייס עוד שבוע! יש לי אלרגיות לקרדית האבק, לעצים מסויימים ולדשא והתקבלתי לחיל המודיעין- יש סיכוי שהשיבוץ והתאריך ישתנו בגלל שיורידו לי פרופיל?!?!
 

row

New member
אפשרי שידחו לך

אבל לא נראה לי, את עושה טירונות 02 מקוצר, או 00 או איך שלא קוראים לזה... בכל אופן זאת טירונות כלל צהלית, כלומר יכולים להוריד לך פרופיל ולשלוח אותך לטירונות, ורק אחרי הטירונות לשבץ אותך למקום אחר. אגב אצל בנים האלרגיות האלה לא מורידות כלום, לא נראה לי שמקבלים על זה סעיף אפילו (תלוי האמת באיזה עצים מדובר). אין לי מושג איך זה אצל בנות, אבל גם אם ירידו לך זה יהיה רק ל64, ו64 זה מספיק לרוב התפקידים במודיעין
 

Outlast

New member
לי לא הורידו פרופיל על אלרגיות כאלה

אבל מצד שני- חוץ מלציין את עצם קיומן בשאלון הרפואי לא דיברתי עליהן יותר מדי, ולא טענתי שהן מפריעות לי בתפקוד או משהו בסגנון.. בכל מקרה- מה הפרופיל משנה בתפקיד שאת מיועדת אליו?
 

werwe

New member
לאאאאאא!!!

כאילו האלרגיות לא מפריעות לי בתפקוד... הדבר היחידי שקצת מציק זה שהתרופות מרדימות אבל את זה בכלל לא הזכרתי!!!! האלרגיות הן לקרדית האבק, דשא, עצי זית ועצי ברוש... התפקיד שלי במודייען זה תומכת אלקטרוניקה- אני לא רואה שום סיבה שזה יפריע... אבל מצד שני לצבא תמיד יש מחשבות מעוותות... חברה שלי עם פרופיל 64 עשתה טירונות כמו שלי וגם היא הולכת למודיעין... 4 אלרגיות יורידו לי ל64?! אני לא רוצה שישנו לי שיבוץ! אוווףף..
 

Outlast

New member
אני לא מאמינה שיורידו לך כ"כ הרבה,

אם בכלל.. בכל מקרה, אפילו אם כן- זה לא אמור להפריע לטירונות שלך, נכון?
 

werwe

New member
שמעי

פשוט אני יודעת שכל המזרונים ושקי השינה וכאלה שיש באוהלים מלאים באבק... ואם אני אשן עליהם אני פשוט אתעטש בלי אפסקה ובטח גם לא אשן מרבית מהלילה... אבל בגלל זה יש לי כדורים ומשאף. וכתבתי להם את זה בפקס... אני לא רואה שום סיבה שזה יפריע לי מעבר לזה... אולי אני אהיה קצת עייפה כי לא אשן הרבה וזהו... אבל זה לא משנה... אני כבר מוכנה נפשית להתגייס עוד שבוע למודיעין ואני מממממממש אתבאס אם זה ישתנה ובסוף יתקעו אותי כפקידה באיזה חור...
זה לא פייר...
 

sometimes953

New member
אל תדאגי כל כך...

אם היית מסתכלת על הודעות מאתמול, היית רואה שדיברנו על זה כבר. גם לי, כמוך, יש אלרגיה לקרדית האבק, עצים ועוד כמה דברים... זה לא מוריד כמו שאת חושבת. לי יש 82 לדוגמא... דבר שני, האבק שיהיה לך בטירונות, זה לא האבק שאת אלרגית אליו.. את בכלל לא אלרגית לאבק! את אלרגית לקרדית האבק הבית... שזאת חיה קטנה שגדלה בבית במקומות עם אבק כמו שמיכות כריות וכו'. אז זה לא יטריד אותך בטירונות. (אם הבנתי נכון באמת ואת כמוני...) אם יצאת פעם לטיולים וישנת בשטח היית רואה שהאלרגיה מפסיקה. זה פשוט כי אין שם כלום... בגל מקרה... תנסי טיפול. זה עוזר.
 

werwe

New member
יווווו תודה!!

הורדת לי אבן כבדה מאווווד מהלב... כן, אני רגישה לקרדית אבק הבית... ובאמת בטיולים זה לא מורגש... אלא אם כן אני מסתובבת הרבה בין עצים ודשא אבל זו כבר אלגיה אחרת
יש לי גם טיפול, אני לוקחת אנטי היסטמינים וזה בדרך כלל מקל ועוזר. פשוט ברגע שהתקשרו אליי ואמרו לי להגיע חשבתי שזה כנראה רציני אם מבקשים ממני להגיע עד לשם ולא להודיע לי בטלפון או בדואר... טוב אני מקווה שטעיתי! בכל אופן- שוב תודה!
 
למעלה