בבקשה תיכנסו, הירהורים לגבי שינה
שלום, אני משתתפת פסיבית שכבר לא יכולה להתאפק. הבת שלי בת 11 חודשים. חמודה מקסימה והחיים שלי. הבעיה היא שהיא לא נירדמת לבד. תהליך ההרדמה לשנת הלילה אורך חצי שעה עד שעה, ורק ע"י נידנודים על הידיים - מאבא שלה, או על הציצי שלי. כולם (כולל אימהות לתינוקות) אומרים לי לתת לה לבכות ולא להיכנס לחדר עד שהיא פשוט תרדם. אני לא מסוגלת לעשות את זה. שלא תבינו לא נכון, יש גבולות והיא מבינה מה זה לא. אבל לתת לה לעמוד ולצרוח במיטה ככה ? לא נשמע לי בכלל. הלב שלי לא נותן לי. איך ללמד אותה להרדם עצמאית בלי כל הצרחות שלה ושברונות הלב שלי ? תודה מראש.
שלום, אני משתתפת פסיבית שכבר לא יכולה להתאפק. הבת שלי בת 11 חודשים. חמודה מקסימה והחיים שלי. הבעיה היא שהיא לא נירדמת לבד. תהליך ההרדמה לשנת הלילה אורך חצי שעה עד שעה, ורק ע"י נידנודים על הידיים - מאבא שלה, או על הציצי שלי. כולם (כולל אימהות לתינוקות) אומרים לי לתת לה לבכות ולא להיכנס לחדר עד שהיא פשוט תרדם. אני לא מסוגלת לעשות את זה. שלא תבינו לא נכון, יש גבולות והיא מבינה מה זה לא. אבל לתת לה לעמוד ולצרוח במיטה ככה ? לא נשמע לי בכלל. הלב שלי לא נותן לי. איך ללמד אותה להרדם עצמאית בלי כל הצרחות שלה ושברונות הלב שלי ? תודה מראש.