בבקשה שאלה לגבי 150%

SharoNofit

New member
בבקשה שאלה לגבי 150%

אמרו לי שאם אני יעבוד בלילה יהיה לי שכר של 150% מהרגיל שלי [20.70] - איך אני מחשבת את זה? כמה ייצא לי לשעה? ועוד שאלה: אני יודעת שבמוצאי שבת מקבלים שכר יותר גבוה מיום רגיל אז השאלה שלי אם אני עובדת במוצאי שבת + בלילה [כמו שכתבתי מקודם] האם אני אמורה לקבל עוד תוספת בגלל זה לפי החוק? ולגבי נסיעות - האם החוק מחייב את המעסיק להשתתף בכל הוצאות הנסיעה שלי? [אם אני נוסעת כל יום מבית שמש לי-ם, האם הוא מחויב לשלם לי את הכל או רק את הנסיעות הפנימיות בתוך י-ם?
 

מדון

New member
אין גמול שעות

נספות מחושבות לפי גיל כי לפי שעות וזמן העבודה רצ"ב לגבי שעות נוספות לעובד במישרה חלקחת המצעביד צריך לשלם לך מהבית עד המפעל לפי חודשי חופשי
 

מדון

New member
אין קשר בין הגיל שלך לשעות נוספות

אם את צריכה לעבוד משמרת לילה אס שעות העבודה הן שונות לשעות יום הסביריאת שאלתך האם את עובדת חודשית האם את עובדת שעתית או יומית שאלךץ לא הרורה וצרפתי לך מה נחשב שעות של 150% קראי לאט זה פסקי דין והחלטות הנוגעות לשאלתך
 

Molly123

New member
לילה, שעות נוספות ונסיעות

בעקרון אין תוספת על עבודה בלילה, אבל אם לפחות שעתיים מהמשמרת הן בין עשר בלילה לשש בבוקר יום העבודה הוא בן 7 שעות, וכל שעה מעבר לכך נחשבת שעה נוספת, ואז בעד השעתיים הנוספות הראשונות מגיע לך לפחות 125% מהשכר הרגיל, ועבור כל שעה נוספת אחריהן מגיע לך לפחות 150% מהשכר הרגיל. נניח שהמשמרת שלך התחילה בשמונה בערב והיא מסתיימת בחמש בבוקר אז על השעות שבין שמונה בערב לשלוש בלילה תקבלי את השכר הרגיל 20.7 ועבור השעתיים הבאות תקבלי 25.87 שזה תוספת של 25% (מכפילים את שכר הבסיס ב1.25). לגבי נסיעות - החוק מחייב את המעסיק להשתתף בהוצאות נסיעה עד לתקרה של 21.14 ליום, לפי התעריף הזול ביותר (למשל, חופשי חודשי).
 

Molly123

New member
לגבי מוצאי שבת

שעות שבת הן 36 שעות מכניסת השבת ועד יום ראשון בבוקר. אם את נדרשת לעבוד במהלכן את זכאית לתוספת אוטומטית של 50% (כלומר 150% מהשכר - מכפילים את שכר הבסיס ב1.5). אם בנוסף לזה שעבדת בשעות האלה גם עשית שעות נוספות את מקבלת את התוספת על שעות נוספות לפי העקרון שהסברתי קודם. שעתיים ראשונות תוספת של 25% ועבור כל שעה נוספת אחריהן תוספת של 50%. זה אומר שבשבת השעתיים הנוספות הראשונות הן למעשה 175% מהשכר הרגיל וכל שעה נוספת מעבר לכך היא 200% מהשכר הרגיל (100%+50% על שבת+50% על שעות נוספות).
 
למעלה