אז תשמעו...
קודם כל לבאר כמה דברים.. אל תנסו להשוות את אמא שלי למרקים לשם..הבנאדם היא באמת מפלצת ואין ביננו שום קשר..אין לא אנושית ממש ממש.. למרות שזה נראה לא הגיוני..היא לא בנאדם ועכשיו, תראו מה קרה... שלשום באתי בבוקר המבחן ה-ע-נ-ק בהסטוריה לחבר שלי ועשיתי משהו שהוא בערך להפרד ממנה..אחרי שהיא אמרה שהיא רצה להפרד.. אח"כ בהפסקה יצאנו החוצה ודיברנו והבהרתי שאני מאוד אוהב אותה (והיא יודעת את זה, והיא גם אוהבת אותי) ואני בכלל בכלל לא רוצה להפרד.. וההפסקה נגמרה מאוד מהר..ואנחנו דיברנו..והתחיל שעור מתמטיקה..ואנחנו מדברים..וגם השעור הזה נגמר..ואנחנו מדברים..ממש ממש ממש על סף וויתור... (ושתקלטו אנחנו באותו ביצפר, ואני רואה אותה נטו 4-5 שעות ביום וכל יום בצהריים גם, כל הפסקה, כל מעבר משעור לשעור אנחנו ביחד) והשארנו את זה ככה שהיא הבינה שאני רוצה להשאר וההחלטה בה.. בסוף היום, הלכנו לשבת בפארק שלנו ואז הבנו שאנחנו יותר מדי אוהבים אחד את השני והחלטנו להשאר.. היומיים ההם היו היומיים הכי קשים בחיים שלי..ברצינות.. אבל עכשיו החברות שלנו רק התחזקה הרבה הרבה הרבה יותר....ואני בדיוק חזרתי מטיול של איזה שעתיים וחצי איתה.. ואני פשוט שמח בינתיים..
וואי.. זה ארוווווווךךךך ואחים ואחיות שלי באמת תודה...עזרתם לי מאוד...
קודם כל לבאר כמה דברים.. אל תנסו להשוות את אמא שלי למרקים לשם..הבנאדם היא באמת מפלצת ואין ביננו שום קשר..אין לא אנושית ממש ממש.. למרות שזה נראה לא הגיוני..היא לא בנאדם ועכשיו, תראו מה קרה... שלשום באתי בבוקר המבחן ה-ע-נ-ק בהסטוריה לחבר שלי ועשיתי משהו שהוא בערך להפרד ממנה..אחרי שהיא אמרה שהיא רצה להפרד.. אח"כ בהפסקה יצאנו החוצה ודיברנו והבהרתי שאני מאוד אוהב אותה (והיא יודעת את זה, והיא גם אוהבת אותי) ואני בכלל בכלל לא רוצה להפרד.. וההפסקה נגמרה מאוד מהר..ואנחנו דיברנו..והתחיל שעור מתמטיקה..ואנחנו מדברים..וגם השעור הזה נגמר..ואנחנו מדברים..ממש ממש ממש על סף וויתור... (ושתקלטו אנחנו באותו ביצפר, ואני רואה אותה נטו 4-5 שעות ביום וכל יום בצהריים גם, כל הפסקה, כל מעבר משעור לשעור אנחנו ביחד) והשארנו את זה ככה שהיא הבינה שאני רוצה להשאר וההחלטה בה.. בסוף היום, הלכנו לשבת בפארק שלנו ואז הבנו שאנחנו יותר מדי אוהבים אחד את השני והחלטנו להשאר.. היומיים ההם היו היומיים הכי קשים בחיים שלי..ברצינות.. אבל עכשיו החברות שלנו רק התחזקה הרבה הרבה הרבה יותר....ואני בדיוק חזרתי מטיול של איזה שעתיים וחצי איתה.. ואני פשוט שמח בינתיים..