בבקשה עזרה דחופה בקשר לשכר לימוד
אוקי תראו אני בדיוק חזרתי מחו"ל ואין לי מושג מה קורה איתי ועם האוניברסיטה הזאת. קיבלתי מכתב עם ספחים לתשלום מתוכם ההורים שלי שילמו 50 שקל בלי להגיד לי ועכשיו הם קצת מתקשים לענות על השאלה על מה הם שילמו בדיוק. שילמתי כבר את המקדמה. העניין הוא שההורים שלי רוצים לשלם מהחשבון שלהם בבנק יהב [מסיבות מטומטמות לגמרי, אבל עדיין], והם רוצים לעשות את זה בתשלומים ובצ'קים. אני קצת לחוצה מכייוון שהבידינג שלי נפתח מחר ואין לי חשק לפספס אותו, אבל הלכתי כבר ביום רביעי לבנק הפועלים עם הספחים ולפקידות שם לא היה מושג מה לעשות איתם. מכל הספחים האלה ראיתי שיש לי ספח לתשלום מראש וספח לתשלום בכרטיס אשראי. הספח שנותר הוא הספח עם 4 שורות שאחת מהן מלאה בכל הסעיפים חוץ מהאחרון שהוא שכ"ל יסודי. בעייה ראשונה: ביום רביעי הודיעו לי שהתקבלתי לעדיפות הראשונה שלי, ובספחים שקיבלתי מודפים הפרטים של העדיפות השנייה [שנמצאת באותה פקולטה ונמשכת אותה תקופת זמן ויש בינה לבין העדיפות הראשונה הבדל של מס' אחד בשם החוג, אבל עדיין לא אותו דבר]. האם אבוד לי ואני חייבת להוציא ספח חדש?\ ואם כן האם יעזור לי ללכת למזכירות האוניברסיטה ביום ראשון? בעייה שנייה: איך לעזאזל אני יודעת למלא את זה וכמה אני אמורה לשלם פעם ראשונה ובכלל? אני לגמרי אובדת עצות ואין אף אחד מסביבי שיודע לעזור לי בעניין. לתשובותיכם אודה.
אוקי תראו אני בדיוק חזרתי מחו"ל ואין לי מושג מה קורה איתי ועם האוניברסיטה הזאת. קיבלתי מכתב עם ספחים לתשלום מתוכם ההורים שלי שילמו 50 שקל בלי להגיד לי ועכשיו הם קצת מתקשים לענות על השאלה על מה הם שילמו בדיוק. שילמתי כבר את המקדמה. העניין הוא שההורים שלי רוצים לשלם מהחשבון שלהם בבנק יהב [מסיבות מטומטמות לגמרי, אבל עדיין], והם רוצים לעשות את זה בתשלומים ובצ'קים. אני קצת לחוצה מכייוון שהבידינג שלי נפתח מחר ואין לי חשק לפספס אותו, אבל הלכתי כבר ביום רביעי לבנק הפועלים עם הספחים ולפקידות שם לא היה מושג מה לעשות איתם. מכל הספחים האלה ראיתי שיש לי ספח לתשלום מראש וספח לתשלום בכרטיס אשראי. הספח שנותר הוא הספח עם 4 שורות שאחת מהן מלאה בכל הסעיפים חוץ מהאחרון שהוא שכ"ל יסודי. בעייה ראשונה: ביום רביעי הודיעו לי שהתקבלתי לעדיפות הראשונה שלי, ובספחים שקיבלתי מודפים הפרטים של העדיפות השנייה [שנמצאת באותה פקולטה ונמשכת אותה תקופת זמן ויש בינה לבין העדיפות הראשונה הבדל של מס' אחד בשם החוג, אבל עדיין לא אותו דבר]. האם אבוד לי ואני חייבת להוציא ספח חדש?\ ואם כן האם יעזור לי ללכת למזכירות האוניברסיטה ביום ראשון? בעייה שנייה: איך לעזאזל אני יודעת למלא את זה וכמה אני אמורה לשלם פעם ראשונה ובכלל? אני לגמרי אובדת עצות ואין אף אחד מסביבי שיודע לעזור לי בעניין. לתשובותיכם אודה.