בבקשה מכל באי הפורום.... כיתבו אימייל בו אוכל להשיג אתכם, כדי לתפעל את הפורום בצורה נאותה עלי לדעת איך להגיע אליכם, ע``מ לתקשר אתכם מחוץ לפורום. האימייל לא חייב להיות האחר שאתם משתמשים בו בדר``כ, פיתחו חשבון חדש.