בבקשה מכל באי הפורום....

  • פותח הנושא mmm
  • פורסם בתאריך

mmm

New member
בבקשה מכל באי הפורום....

כיתבו אימייל בו אוכל להשיג אתכם, כדי לתפעל את הפורום בצורה נאותה עלי לדעת איך להגיע אליכם, ע``מ לתקשר אתכם מחוץ לפורום. האימייל לא חייב להיות האחר שאתם משתמשים בו בדר``כ, פיתחו חשבון חדש.
 
למעלה