בבקשה הצעות

ליליוש

New member
בבקשה הצעות

שלום לכולם שמי ליאת ואני בת 16 מטבריה. והבעיה שלי היא שאני השנה הגעתי לבית ספר תיכון (כיתה י´) ואנחנו הכיתה היחידה שנמצאת בקומה של כיתות יב´. ומאז תחילת השנה נדלקתי על ילד בכיתה יב´ ותמיד יוצא לנו להסתכל אחד על השני בלי להוריד את העיינים. שנינו בישנים ואין לנו אומץ לשגשת לדבר אחד עם השני. יש לי את האומץ ללכת לדבר איתו אבל הוא תמיד נמצא עם 6-7 חברים שלו וזה קצת פדיחה לדבר איתו ליד 7 חברים שלו. אנחנו מסתכלים אחד על השני כבר חצי שנה ושום דבר לא זזה...... מה אני עושה איך אני מגיעה איתו לשיחה הוא בכיתה יב´ ובפסח הם מסימים ללמוד ואז לא נתראה יותר. בבקשה תעזרו................ תודה לכל מי שיעזור!!
 

Shuky D

New member
אני אגיד לך מה תעשי ../images/Emo85.gif

לכי אליו תגידי לו "שמע.. אני הגבר בבית, ואתה השרמוטה שלי, אתה תעשה מה שאני רוצה, ואני רוצה אותך, ברור?!?!"
 

ענבל 1

New member
זה מוכר...

תשמעי זה קרה לכולנו וזה ימשיך לקרות מה שאת צריכה לעשות זה פשוט ללכת אליו ולומר לו מה את חושבת זה הפתרון היחידי אל תבזבזי זמן את אחר כך תצטערי ובגדול....
 

Nשמה

New member
לאאאא...

לדעתי את צריכה למצוא איזה תירוץ לדבר איתו אולי יש לכם חברים משותפים במקרה? או שתנסי להשיג את המספר אייסיקיו שלו (אולי יש לו)... זה לא נשמע לי מתאים ללכת אליו ולהגיד לו "היי ראיתי אותך פה ושם ונדלקתי עלייך קשות בא לך על קטע איתי?"......
 

עו מר 5

New member
דבר ראשון הוא לא מסיים ללמוד

בפסח, יהיו לו בגרויות לעשות עוד הרבה אחרי פסח. דבר שני אני חושב שאת צריכה למצוא את השניה שהוא לבד.
 
לדעתי..

לדעתי את צריכה לברר את הטלפון שלו או לנסות לתפוס אותו לבד.. זה הכי טוב כי אז החברים שלו לא יהיו איתו וזה יהיה רק הוא ואת. ורק את תהיי מעניינת אותו ברגע זה.
 

ליליוש

New member
היום קבלתי את הטלפון שלו......

והתקשרתי כבר פעמים בקשתי לדבר איתו ונתקתי זה לא בעיה של אומץ כי זה דרך הטלפון וזה אני והוא בלי כל מיני חברים שמסתכלים או מקשיבים לנו. הבעיה היא שאני לא יודעת מה להגיד לו.... מה אני יגיד לו "הלו.....זאת אני מבית הספר..." זה קצת נשמע מפדח.
 
למעלה