בבקשה -איך מכינים קרם לעוגה?

בבקשה -איך מכינים קרם לעוגה?../images/Emo212.gif

אני מכינה עוגה -כושית- ואני רוצה לשים מעל קרם. זה מתאים בכלל? איזה קרם אפשר לשים שיהיה טעים ומעניין. תודה...
 

pirge

New member
קרם מהיר לעוגת שוקולד

17:53 | 12/06/05 קרם מהיר לעוגהו pirge ו שימי בסיר קטן: 2 כפות שוקולית כף סוכר חצי כפית נס קפה או ליקר\ ברנדי כף חלב או מים ותבחשי עד שהסוכר יימס תוסיפי 100 גרם חמאה\מרגרינה תוך כדי בחישה ותערבבי עד שיהיה קרם. לצקת מיד ועדיף על עוגה חמה. אפשר לשים כף גדושה קקאו במקום השוקולית-במידה ואין--- ולהתאים את כמות הסוכר. כלומר להוסיף לפי הטעם.
 
אופסססססססס- נישרפה העוגה כבר

לא צריך לשים עליה קרם.
ככה לומדים לא?!
אבל בכל זאת- למה זה נישרף? כבר עשיתי את אותה עוגה לפני שבועיים ויצא מעולה. האם יכול ליהיות שבגלל שהתבנית קטנה מידי זה ישרף? (היום בתבנית בצורת כוכב אז מלבן רגיל) זה פשוט עלה ועלה למעלה וכל פעם כששמתי קיסם בפנים זה היה עדין רטוב אז הגברתי את החום למקסימום ופתאוווום היא נישרפה. מה עשיתי לא נכון? יש איך שהוא להציל את העוגה?
 

bents31

New member
אם העוגה רק הושחמה מלמעלה

אם העוגה רק הושחמה מלמעלה ניתן לגרד או לקלף את החלק השרוף ולשפוף מעל קרם כשעוגה לא נאפית אני בדרך כלל משאירה אותו חום אבל מכסה בנייר כסף וממשיכה לאפות מקווה שתצליחי להציל את העוגה
 

laleniya

New member
א3צבעונית ../images/Emo212.gifלידיעה ולשימוש

במידה והיא נראית לך מוכנה פשוט להוריד את הטמפרטורה ל-150 עד שהיא לדשביעות רצונך. ברגע שהעלת את החם ברור שהחלק העליון מיהר להישרף. לא נורא בפעם הבאה תצא לך עוגה טובה שבעתיים.
 
כעיקרון אין צורך להגביר את החום

למקסימום, במיוחד כשהעוגה לא אפיה באמצע. רצוי להשאיר על חום בינוני (180 מעלות) ולכסות עם נייר אלומיניום כדי שהעוגה לא תישרף אך תמשיך להאפות.
 
זו התחדשות נפלאה לפורום יקרתי../images/Emo140.gif

ברוכה השבה
מאוד מאוד שמחה לראותך וכולנו נול להנות ממתכונייך הרבים וטובים
 
ובהזמנות זו תודה רבה ../images/Emo45.gif להנהלת

הפורום היקר וטעים ביקום על מחוות שחרור החסימות לחברי הפורום הותיקים והטובים הלוואי שבשאר הפורומים ילמדו את המחווה הזו וישחררו את החסימות המיותרות לחברים תודה רבה מאוד על המחווה לטל של שחר
פנינה קדם
שירה נותת ביס
ברוכים הבאים ערב טוב
 
למעלה