בבקשה אודה אם תעזרו- דחוף

Suslik

New member
בבקשה אודה אם תעזרו- דחוף

מספר שאלות מאוד דחופות, תודה מראש על התשובות. 1. אני נמצא ביחידה אשר מורכבת מפלוגות נפרדות שיושבות על קו התפר וכל פלוגה מקבלת את השירות הרפואי מהדוד הקרבי הרלוונטי טריטוריאלית. אני כרגע במעבר בין פלוגות, לא שייך יותר רפואית לגדוד הישן עדיין לא הגעתי לפלוגה החדשה ונקלטתי רפואית אצל הגורם הרלוונטי אליה. בין לבין תקעו לי אבט"ש במגידו שגם לשם אני כבר לא שייך מכיוון שאני בבית והאבט"ש נגמר. לסיכום: אני כרגע צריך הפניה\טופס 103\טיפול רפואי יותר מעמיק מלבוא למרפאה אזורית איך איפה דרך מי? 2. לפני כמה שעות בעיה רפואית מסויימת החריפה, נאלצתי לנסוע ישירות למיון. שוב דרך מי אני מוציא 103 אם אין לי רופא? גימלים במיון לא צריך לאשר נכון? מיון המליץ על המשך טיפול רפואי במקרה שהמצב לא יפתר ביום ראשון, בין היתר על CT. לאן אני הולך ביום ראשון אם אני אאלץ? מרפאה אזורית לא קשורים. מיון שוב אותה בעייה של הפנייה למיון. ררופא יחידה לא קיים........... אם מישהו הבין ויכול לפתור את כל הבלגאן ולעזור לי....תודה.
 

advisor

New member
תשובה

אתה אולי שייך ליחידה שמפוזרת לפלוגות , אך גם ליחידה הזו יש מפקדה ממונה בצורת מפקדת החטיבה ואף מפקדת האוגדה , שם יש מרפאות , נכון , זה לא שמחכים לך עם שטיח אדום שם , אך זהו הפתרון הכי טוב שיש לך כרגע.
 

Suslik

New member
מזה פחדתי

עכשיו לנסוע במצבי לבית ליד משם בתקוה לקבל הפניה דחופה לצריפין כשאני גר בירושולים. נפלאות הרפואה הצבאית.
 

advisor

New member
תגובה

תחליט המקרה שלך דחוף או שלא ? אם הוא לא דחוף תמתין עד למרפאת יחידתך . אם הוא דחוף תפנה לשנלר אם אתה ירושלמי. ואם זה ממש ממש דחוף תפנה למיון ...להדסה או אחד ממיליון בתי החולים בבירה.
 
למעלה