בבעעע! חזרתי מסיור בליס
בעעעעעע! זה מה שיש לי להגיד! אוף שאין לי כסף ללידת בית וזה ממש אוף גדול! טוב, אז שתי בשורות - האחת היא שהם מצהירים בימינו שהם כבר מקבלים דולות - זה כנראה משהו חדש והמיילדת של הסיור היתה בהלם שאף אחד לא שאל אותה. שתיים חדרי הלידה שלהם בשיפוצים והם עובדים על הקמת מרכז טבעי - ככה רק שתדעו. אז אני לא התרשמתי בכלל, אבל זו האופציה ושם ככל הנראה אלד, אז אין לי אלא להפנים ואולי לבוא לעוד ביקור כדי להתגבר על הגועל. מה שהכי ביעס אותי היתה המחלקה - 4 בנות בחדר???? מה עם ביות? טוב, מקסימום נלך הביתה... בקיצור - היה בעעעעע!
בעעעעעע! זה מה שיש לי להגיד! אוף שאין לי כסף ללידת בית וזה ממש אוף גדול! טוב, אז שתי בשורות - האחת היא שהם מצהירים בימינו שהם כבר מקבלים דולות - זה כנראה משהו חדש והמיילדת של הסיור היתה בהלם שאף אחד לא שאל אותה. שתיים חדרי הלידה שלהם בשיפוצים והם עובדים על הקמת מרכז טבעי - ככה רק שתדעו. אז אני לא התרשמתי בכלל, אבל זו האופציה ושם ככל הנראה אלד, אז אין לי אלא להפנים ואולי לבוא לעוד ביקור כדי להתגבר על הגועל. מה שהכי ביעס אותי היתה המחלקה - 4 בנות בחדר???? מה עם ביות? טוב, מקסימום נלך הביתה... בקיצור - היה בעעעעע!