בבו וxפרת תתכוננו.....

shenorkel

New member
בבו וxפרת תתכוננו......./images/Emo29.gif

המטרה הבאה שלכם היא כיבוש מאדים ב-2010 (פרויקט חדש של הנשיא בוש). במסגרת פרוייקט "פרומתאוס" של סוכנות החלל האמריקנית, אמורות האסטרונאוטיות (אתן כמובן) לצאת לסדרת מסעות לעבר "הכוכב האדום". הטיל שבאמצעותו תשוגרו למסע יונע באמצעות אנרגיה גרעינית, שתקנה לחללית מהירות שיוט הגבוהה פי שלושה מזו שמקובלת כיום. משך המסע: חודשיים בלבד, לא נורא (תסתדרו?)ההכרזה הנשיאות הצפויה על רבים מחלוצי תוכניות החלל פרשו לגמלאות וטרם נמצאו להם מחליפים. בהצלחה
 

x פ ר ת

New member
הכל נכון... חוץ מפרט קטן ושולי

הפרוייקט הוא לא של בוש! בבו ואני הצענו מזמן את חקר המאדים. מכיוון שכבר גילו עליו אורניזמים חיים, ברור היה לנו שחייבים להכנס לעובי הקורה. אבל בסודי סודות אגלה לך... שיתכן מאוד שנקפוץ למרס כבר במסע הזה. למה? או! ה"זאתי" מתחילה לחשוד בגרב שלי. אחרי התיעצות קדחתנית, אחת האפשרויות שהועלתה הייתה לשמוט בטעות את ה"זאתי" במאדים... עם אספקה כמובן של חמצן ואוכל, (אנחנו הרי לא רעות לב, רק מגינות על כל בעלי החיים באשר הם) ובפעם הבאה שהיא תראה פרצוף אנושי יהיה ב-2010 ואז כבר קואלת הגולדן שלנו תהיה מזמן ב-alfa#BOO-BA/10 . אוקיי! הגיע הזמן לאיזה סנדוויץ´ - שלומות!!!
 
למעלה