בבו וxפרת תתכוננו......./images/Emo29.gif
המטרה הבאה שלכם היא כיבוש מאדים ב-2010 (פרויקט חדש של הנשיא בוש). במסגרת פרוייקט "פרומתאוס" של סוכנות החלל האמריקנית, אמורות האסטרונאוטיות (אתן כמובן) לצאת לסדרת מסעות לעבר "הכוכב האדום". הטיל שבאמצעותו תשוגרו למסע יונע באמצעות אנרגיה גרעינית, שתקנה לחללית מהירות שיוט הגבוהה פי שלושה מזו שמקובלת כיום. משך המסע: חודשיים בלבד, לא נורא (תסתדרו?)ההכרזה הנשיאות הצפויה על רבים מחלוצי תוכניות החלל פרשו לגמלאות וטרם נמצאו להם מחליפים. בהצלחה
המטרה הבאה שלכם היא כיבוש מאדים ב-2010 (פרויקט חדש של הנשיא בוש). במסגרת פרוייקט "פרומתאוס" של סוכנות החלל האמריקנית, אמורות האסטרונאוטיות (אתן כמובן) לצאת לסדרת מסעות לעבר "הכוכב האדום". הטיל שבאמצעותו תשוגרו למסע יונע באמצעות אנרגיה גרעינית, שתקנה לחללית מהירות שיוט הגבוהה פי שלושה מזו שמקובלת כיום. משך המסע: חודשיים בלבד, לא נורא (תסתדרו?)ההכרזה הנשיאות הצפויה על רבים מחלוצי תוכניות החלל פרשו לגמלאות וטרם נמצאו להם מחליפים. בהצלחה