בא לי לצרוח כבר,די עם המחשבות!

אמא11

New member
היי יוני וערב טוב ../images/Emo24.gif

תנסה - עכשיו, - לשים מוסיקה שאתה אוהב ועל ווליום די חזק. אולי זה יעזור קצת. מה עם לצאת עם איזה חבר/חברה/חברים לשבת באיזה מקום? תרגיש טוב תמי
 

eldorado

New member
עצה חמה

תצרח. תמצא איזה מקום פתוח ותצרח. לא מזמן קראתי שזה מצוין לנפש, במקרה שלנו נראה לי שזה נהדר, יש לזה תוצאות כמו של סוג של מדיטציה. לי יש הרבה מקום פתוח אבל אין לי אומץ.
 

adamsplit

New member
הייתי כורת את אצבע ימין למקום כזה..

תשתמש בו כפוי טובה שכמותך !
 

eldorado

New member
המחשבה שאולי פתאום יצוץ לו

מישהו מאחורי העצים. ומה אז? זה יהיה קצת מביך...
 
למעלה