בא לי גם...

בא לי גם...

להגיד מה בא לי... בא לי להרביץ למישו!!! אני עצבנית, עייפה, מותשת.... וחסרת אונים... בא לי לתפוס אנשים מסויימים ולנער אותם ככה שיצאו מהבועה שלהם, בא לי לצרוח עליהם ככה שיתחילו לראות את הדברים עין בעיין ולא מלמעלה... בא לי שיפסיקו להתעסק במלחמות כוח ולמי יש יותר גדול... שיפסיקו לבזבז את הזמן שלי... והכי גרוע... לבזבז את המשאבים החשובים על אגו אבל אתם יודעים מה... אני מוכנה להסתפק במשהוא יותר מהנה ופרודוקטיבי להתפרק עליו... כמו ... למשל.... סקסססססס???
 
ממ...את יודעת מה? לא!!!

נראה לך שאני באמת אסרב? אם כי האמת, בואי נפרק קצת את המיתוס, קרח על הגוף ...הולך... שוקולד...יאמי... אבל דווקא גלידות ויוגורטים..זה לא ממש ממש זה כי כשהגוף לוהט...הגלידה מתחממת... גם אם מלקקים אותה מהר... ואז היא כבר לא טעימה אה כן.. ואם שמים הרבה מידי אז מתחילים ללקק מהר כדי שלא ינזל על הסדינים של הסבתא רוחמה טוב . בואי נסגור על פשרה.. שוקלד... הלשון שלי.... הגוף שלך... ואחרי..לקינוח... נקפוץ לאכול גלידה על שפת הים... סגרנו?
 
פווווו לרגע זה כאב!

האמת שאני חשבתי על אופציות אחרות עם הגלידה.. פחות ללקק.. יותר בכיוון של מציצה... וחמודי... למי אכפת מהסדינים בצימר??? על הסדינים של הסבתא אתה תעשה סקס! לבד!!!
 
היי היי היי...להירגע שם...

היי חשופה לא התכוונתי להכאיב וכן.. מציצה נשמע לי מלהיב אבל תודי שלרגע הופתעת מי החצוף החתיכת מסמורטט שאני מציעה לו ליקוק חושני והוא מסרב בפרצוף חולמני אז בואי תביני שלא ליהיה לך ספק אם רק תרצי את גופך לספק יש לי לשון חמה ..רעבה סקרנית...וחוקרת ותמיד רטובה שיכולה ללקק להרעיד להטריף בקיצור..טיפול תקופתי מעמיק ומקיף.
 
איך להרגע??? איך??

אחרי כזו הקדשה.. אני כמעט כמו חדשה ועם כזו לשון אני לא אוכל לישון כמה אתה לוקח על טיפול 10.000?? אפשר לקבוע תור?
 
במקום לפתוח הודעה חדשה

עושה קופי פייסט על רוב מה שרשמת.. מי יתנני רובה או לפחות שק אגרוף!!
 
לאן??

לסקס??? תשמעי מאמי... אני לא יודעת... זה לא את... זה אני... מה גם שהספה לא תספיק לכולם... אולי נעבור לרצפה?
 
במחשבה שנייה../images/Emo4.gif

וכשאת כל כך חשופה...והצפון כל כך מלבב...איך יכולה רוקמת פעפוסה כמוני לעמוד בפיתוי. יאללה בואי נתגלצ' לרצפה.... טרח....איייההה....תשתדלי אחרי בקלילות יותר...
 
ואי ואי את ענקית../images/Emo45.gif

גם לי בא כל כך , לתפוס כמה אנשים היום לנער אותם כל כך חזק וואייייייייי איך בא לי............
 

עמית8888

New member
אחת מרביצה, השניה מנערת...

בנות, מה קורה איתכן? צריכות איזו סדנת התרגעות או דווקא סקס סוער?
 

עמית8888

New member
וגם לי בא

ודווקא להרגיעך, חשופה. מה קרה? אפשר לעזור...? אם אין ברירה וזה צריך להיות דרך סקס, נעמוד במשימה.
 
למעלה