הוא חושב שתוך כמה ימים ירגע שם. לידיעת החושב בשקט - עד שלא יעשו שם סדר רציני הבלגן ימשיך לחגוג! וסתם המלצה אישית שלי לחכמולוג - רד מבועות. בחיים לא תגיע לרמה שלה וחבל על האנרגיות שלך. לך תסתובב בחוץ וחפש לך מישהי להעביר איתה את הזמן <או אולי מישהו. אני לא ממש בטוחה שאתה
אני חושבת בקול = בועות? אין לי סיגנון כתיבה כל כך יפה כמו שלה לצערי הרב. לשמחתי אין לי צורך לעבוד כך שאני יכולה כל היום לשבת פה לא כמו בועות שעובדת בביצפר לפרנסתה.