באתי לנפוש כאן כמה ימים

באתי לנפוש כאן כמה ימים

עד שיגמר הבלגן בשמנות ויפות
 
איזה הפתעה

אני רואה שגם בועות אחותי החורגת (שהכינוי שלה חושבת בקול) באה לנפוש כאן. איזה צרוף מקרים
 

liat ליאת

New member
'חושבת בקול' זו 'בועות'?

הצחקתני. קודם כל - סגנון כתיבתה של 'בועות' שונה לגמרי משל 'חושבת בקול', ושנית 'בועות' בשעה זו עוסקת לפרנסתה בביצפר. ליאת - האישה והסדר בעניינים
 

ויק1

New member
חושב בקול אולי תרד כבר מבועות

למה היא כל כך מציקה לך
מה היא עשתה לך שכל כך מפריע לך בחיים. ליאתוש יקירתי תמשיכי לעשות סדר חרג'ת אותי אתמול בלילה פחחחח לא הפסקתי לצחוק
אוהבת את השנינות שלך
 

liat ליאת

New member
יש אנשים שאין להם חיים

הוא חושב שתוך כמה ימים ירגע שם. לידיעת החושב בשקט - עד שלא יעשו שם סדר רציני הבלגן ימשיך לחגוג! וסתם המלצה אישית שלי לחכמולוג - רד מבועות. בחיים לא תגיע לרמה שלה וחבל על האנרגיות שלך. לך תסתובב בחוץ וחפש לך מישהי להעביר איתה את הזמן <או אולי מישהו. אני לא ממש בטוחה שאתה
. אתה נשמע יותר כמו
מטומטמת>.
 
הוא צריך ללכת למקום

האחר שבו הוא מככב אהבה ורומנטיקה. שם אתה צריך ללכת לנפוש
 
הצחקתם אותי../images/Emo6.gif

אני חושבת בקול = בועות? אין לי סיגנון כתיבה כל כך יפה כמו שלה לצערי הרב. לשמחתי אין לי צורך לעבוד כך שאני יכולה כל היום לשבת פה לא כמו בועות שעובדת בביצפר לפרנסתה.
 

liat ליאת

New member
אגב, נופש הוא לא בחינם!

החשבונית בדרך אליך ואין פריסת תשלומים
 
למעלה