בארצלונה - סאראגוסה

sixtobastia

New member
בארצלונה - סאראגוסה

האחים מיליטו ישחקו אחד נגד השני לראשונה באירופה (במידה וגבי יפתח) , בארגנטינה הם נפגשו פעמיים (אפר 02 וקלא 03) כאשר גבי ניצח אחד והשני נגמר בתיקו , באותו תיקו דייגו רץ לשופט על מנת שיוציא כרטיס לגבי אחרי פאול... אם לא יהיו הפתעות סאראגוסה תמשיך במערך ה 4-3-1-2 מהשבועות האחרונים , מערך בו לדלסאנדרו אין מקום .
 
ובמשחק של פיורנטינה נגד רומא

כבר יש 2 שערים בתיקו 1,במשחק הכי לוהט וצמוד ביבשת הערב.
 

sixtobastia

New member
איזה מחזור יבש בינתיים

כמעט ואין גולים במחזור של האיטלקית... אולי במחציות השניות
 
ויירי מראה ניצוצות!

וסוחט אחלה פנדל,מוטו משווה,הר הגעש בפירנצה מתפוצץ,ויש עוד 10 דקות.
 

borat1

New member
מילאן מובילה 1-0

במחצית מול פאלרמו. מילאן עם יכול פשוט אדירה עושה בית ספר לפאלרמו,הרבה בזכות יכולת טובה של סידורף,קאקה ואפילו ג'ילרדינו שהיה מעורב בשער הראשון ונראה כאילו הוא חוזר לעצמו. צריך גם לציין שפאלרמו נראית רע מאוד ולא מזכירה אפיול במעט את היכולת שלה במשחקים האחרונים.
 

borat1

New member
פשוט לא יאמן!!

מילאן הייתה צריכה להביא להם לפחות 5 חתיכות!!! אבל במקום להביא את השער השני שחקני מילאן השתעשעו ,שיחקו באדישות,נראו כאילו המשחק גמור ,החמיצו בצורה פשוט לא מובנת ואי אפשר להתעלם מפרינה שדופק את מילאן משחק אחרי משחק ,שבחר להתעלם מנגיעת היד של אמאורי בשער הראשון ולא נתן את הפנדל לאמרסון המחצית הראשונה. אין לי פשוט מילים על מילאן. איון לי מילים! מי שלא ראה את המשחק לא יכול להבין עד כמה פראירים מילאן. פשוט לא יאמן!
 

קיר קמט

New member
פארינה אחד מהגדולים שבנאחסים, אין אפס

ואנחנו כבר כמה שנים אלופי אירופה בפראייריות, לפחות בליגה האיטלקית אבל ככה זה, עד שההנהלה הזו לא תקלוט שאי אפשר לקלוט ריג'קטים של קבוצות אחרות ולחשוב שאיתן אפשר ללכת לאליפות... למשל אמרסון או ברוקי... אז שום דבר לא ישתנה וכמו תמיד אנצ'לוטי בחילופים הזויים. הוא במגמה התקפית, אז הוא מכניס את ברוקי, שלא נתן דקה אחת טובה מפתיחת השנה, במקום אמרסון. איפה גורקוף? שכח מה זה דשא. להבדיל מפרשני הערוץ, אני לא מתכוון למתוח ביקורת על החילופים של ג'ילא באינזאגי - הם יושבים אחד לשני על המשבצת, אין אפס.. אבל, מה שכן, דקה 60 באופן קבוע פירלו וסיידורף שופכים לאגר ואם עד אז מילאן לא מבטיחה את הנצחון, הסבירות הגבוהה היא שהוא לא יגיע בכלל.. עצוב אבל נכון. על ההגנה ההיסטרית כשיש קלדזה במקום מלדיני כבר אין כח לדבר..
 
איזה פראיירים

יכלו לשים 4 בקלות איזה זלזול הם חשבו ש 1 יספיק והתחילו להשתעשע
 

sixtobastia

New member
מי זה הטמבל שמקריין את התקצירים?

מבחר: "איזה מסירה גדולה של בניון" את הכוכב הישראלי אפילו הוא לא מזהה , המבשל כמובן היה לטו הצעיר... (אפילו בריפליי הוא לא תיקן את עצמו). "מסי יכל לסיים לבד אבל העדיף לפרגן להנרי" אחרי שמסי מחליט למסור למרבה הפלא שמולו 3 מגנים והנרי חופשי... "שגיאה חמורה של פאטו אבונדנסיירי"... פאטו למיטב ידיעתי פצוע ומי שמשחק זה אוסטארי בשער , פה יכול להיות שאני טועה אבל יש לי הרגשה שלא... ויש עוד מספיק מאיפה מביאים את השדרנים האלו? וסלי , בסוף הפגיזו באיטלקית ...
 
למעלה