בארכיון אביתר התקבלו למעלה מ-500

מצב
הנושא נעול.
בארכיון אביתר התקבלו למעלה מ-500

בארכיון אביתר התקבלו למעלה מ-500
צילומים נדירים מאוד של אוטובוסי טייגר ואחרים בישראל, רובם משנת 1973. חלק גדול מהתמונות נדירות ביותר. כולן צבעוניות אך חייבות לעבור השבחת פוטושופ. המון תמונות מהמלחמה ! הנה כאן דוגמה ראשונה. לעיתים, אפרסם תמונה פה, תמונה שם. האוטובוס בצילום הוא 89-683 - הכוכב של המלחמה. צילום: דני גולדשמידט.
 
הנה דוגמה נוספת:

בארכיון אביתר התקבלו למעלה מ-500
צילומים נדירים מאוד של אוטובוסי טייגר ואחרים בישראל, רובם משנת 1973. חלק גדול מהתמונות נדירות ביותר. כולן צבעוניות אך חייבות לעבור השבחת פוטושופ. המון תמונות מהמלחמה ! הנה כאן דוגמה ראשונה. לעיתים, אפרסם תמונה פה, תמונה שם. האוטובוס בצילום הוא 89-683 - הכוכב של המלחמה. צילום: דני גולדשמידט.
הנה דוגמה נוספת:
צילום: דני גולדשמידט, תחילת שנות ה- 70.
 
זה בדיוק מה שגם אני רוצה לדעת

אביתר!!!!!
או כל מישהו אחר שיודע. איפה צולמה התמונה הזו ולמה האוטובוס דחף את עצמו לחור הזה??
זה בדיוק מה שגם אני רוצה לדעת
תמונה מדהימה וקשה להבין למה האוטובוס השתחל למקום כזה, בטח יש על זה סיפור מעניין.
 
והנה תמונה נדירה ביותר !!!!!!!!!!!!

בארכיון אביתר התקבלו למעלה מ-500
צילומים נדירים מאוד של אוטובוסי טייגר ואחרים בישראל, רובם משנת 1973. חלק גדול מהתמונות נדירות ביותר. כולן צבעוניות אך חייבות לעבור השבחת פוטושופ. המון תמונות מהמלחמה ! הנה כאן דוגמה ראשונה. לעיתים, אפרסם תמונה פה, תמונה שם. האוטובוס בצילום הוא 89-683 - הכוכב של המלחמה. צילום: דני גולדשמידט.
והנה תמונה נדירה ביותר !!!!!!!!!!!!
מוקדש לאסף-ונועה כמובן ! צילום: דני גולדשמידט. שימו לב למגוון הדגמים הנדיר מאוד בצילום !!!!
 
וואווווווווו../images/Emo99.gif

והנה תמונה נדירה ביותר !!!!!!!!!!!!
מוקדש לאסף-ונועה כמובן ! צילום: דני גולדשמידט. שימו לב למגוון הדגמים הנדיר מאוד בצילום !!!!
וואווווווווו

סקאניה ישראלית, סקאניה מקורית, מ.א.ן, ליילנד פנתר וגמל - אבל מה זה הדאף הזה? המרכב נראה לי ממש מוזר...
 

scooby5

Member
3 שאלות

והנה תמונה נדירה ביותר !!!!!!!!!!!!
מוקדש לאסף-ונועה כמובן ! צילום: דני גולדשמידט. שימו לב למגוון הדגמים הנדיר מאוד בצילום !!!!
3 שאלות
1. האוטובוס השני משמאל ? 2. השלישי החמישי והשישי מימין ? 3. האם יש סיבה מיוחדת שהמגבים בהרבה אוטובוסים מהשנתונים האלו, נמצאים באותו מצב תמיד, ולא נפגשים באמצע החלון ?
 
1. מ.א.ן 2. סקאניה מקורית

3 שאלות
1. האוטובוס השני משמאל ? 2. השלישי החמישי והשישי מימין ? 3. האם יש סיבה מיוחדת שהמגבים בהרבה אוטובוסים מהשנתונים האלו, נמצאים באותו מצב תמיד, ולא נפגשים באמצע החלון ?
1. מ.א.ן 2. סקאניה מקורית
 
אכן וואו - להלן הזיהוי:

והנה תמונה נדירה ביותר !!!!!!!!!!!!
מוקדש לאסף-ונועה כמובן ! צילום: דני גולדשמידט. שימו לב למגוון הדגמים הנדיר מאוד בצילום !!!!
אכן וואו - להלן הזיהוי:
ועל זה נאמר? מאיפה זה? כל המ.א.ן 750, רוב הסקאניה CR, וגם דאף יונקיירה?! אבל הנה הזיהוי, משמאל לימין: 1. מרכבים 3165 על סקאניה BR145, המרכב יוצר מקיץ 1972 ואילך. 2. סקאניה CR על סקאניה CR145. שלושה אוטבוסים כאלו הגיעו ארצה באוקטובר 1972 ונכנסו לשירות. מספרי הרישוי 88-154 עד 88-156. שריד (עגום) בערד. 3. יונקיירה על דאף MB200. שלושה כאלו הגיעו ארצה באפריל 1972 וקיבלו את מס' הרישוי 87851 עד 87853. 87852 נתגלה וצולם לפני כחצי שנה ע"י הדרומי וצביקוש, ועל-ידי, בדרום. 4. מרכבים 3165 על סקאניה BR145. השלדות להרכבה בחו"ל כונו BR, האוטובוסים המוגמרים של סקאניה - CR. שימו לב שלאוטו הזה יש את הגריל המוכר בין הפנסים הקדמיים, בעוד שלמספר 1 - אין (לדעתי מס' 1 הוא גרסה מוקדמת). 5. סקאניה CR145. 6. ליילנד פנתר דגם PSUR1/2L, הורכב ב"הארגז" במחצית הראשונה של 1967. אחד מעשרה אוטובוסים צפוניים. 7. מ.א.ן. 750HO-Ü. וכל השלושה שהופעלו ע"י אגד מככבים כאן. הם נכנסו לשירות במאי 1971 במספרי הרישוי 87732 עד 87734. 87734 שרד ונמצא בחניון ערד. 8. עוד מ.א.ן. 750. 9. הארגז 104 ("קאוצ'") על רויאל טייגר וורלדמאסטר, דגם 1967 ואילך. 10. מ.א.ן. 750. 11. הארגז 304 (גמל משופר) על רויאל טייגר וורלדמאסטר. 12. גמל נוסף. ועוד משהו, ע"פ מועדי השירות של האוטובוסים האלו, התמונה צולמה באחד החופרים שבין סוף 1972 לראשית 1976.
 
../images/Emo51.gifענקית על ההסבר המקיף!

אכן וואו - להלן הזיהוי:
ועל זה נאמר? מאיפה זה? כל המ.א.ן 750, רוב הסקאניה CR, וגם דאף יונקיירה?! אבל הנה הזיהוי, משמאל לימין: 1. מרכבים 3165 על סקאניה BR145, המרכב יוצר מקיץ 1972 ואילך. 2. סקאניה CR על סקאניה CR145. שלושה אוטבוסים כאלו הגיעו ארצה באוקטובר 1972 ונכנסו לשירות. מספרי הרישוי 88-154 עד 88-156. שריד (עגום) בערד. 3. יונקיירה על דאף MB200. שלושה כאלו הגיעו ארצה באפריל 1972 וקיבלו את מס' הרישוי 87851 עד 87853. 87852 נתגלה וצולם לפני כחצי שנה ע"י הדרומי וצביקוש, ועל-ידי, בדרום. 4. מרכבים 3165 על סקאניה BR145. השלדות להרכבה בחו"ל כונו BR, האוטובוסים המוגמרים של סקאניה - CR. שימו לב שלאוטו הזה יש את הגריל המוכר בין הפנסים הקדמיים, בעוד שלמספר 1 - אין (לדעתי מס' 1 הוא גרסה מוקדמת). 5. סקאניה CR145. 6. ליילנד פנתר דגם PSUR1/2L, הורכב ב"הארגז" במחצית הראשונה של 1967. אחד מעשרה אוטובוסים צפוניים. 7. מ.א.ן. 750HO-Ü. וכל השלושה שהופעלו ע"י אגד מככבים כאן. הם נכנסו לשירות במאי 1971 במספרי הרישוי 87732 עד 87734. 87734 שרד ונמצא בחניון ערד. 8. עוד מ.א.ן. 750. 9. הארגז 104 ("קאוצ'") על רויאל טייגר וורלדמאסטר, דגם 1967 ואילך. 10. מ.א.ן. 750. 11. הארגז 304 (גמל משופר) על רויאל טייגר וורלדמאסטר. 12. גמל נוסף. ועוד משהו, ע"פ מועדי השירות של האוטובוסים האלו, התמונה צולמה באחד החופרים שבין סוף 1972 לראשית 1976.
ענקית על ההסבר המקיף!
 
באמת../images/Emo51.gif הסבר מדהים../images/Emo140.gif

אכן וואו - להלן הזיהוי:
ועל זה נאמר? מאיפה זה? כל המ.א.ן 750, רוב הסקאניה CR, וגם דאף יונקיירה?! אבל הנה הזיהוי, משמאל לימין: 1. מרכבים 3165 על סקאניה BR145, המרכב יוצר מקיץ 1972 ואילך. 2. סקאניה CR על סקאניה CR145. שלושה אוטבוסים כאלו הגיעו ארצה באוקטובר 1972 ונכנסו לשירות. מספרי הרישוי 88-154 עד 88-156. שריד (עגום) בערד. 3. יונקיירה על דאף MB200. שלושה כאלו הגיעו ארצה באפריל 1972 וקיבלו את מס' הרישוי 87851 עד 87853. 87852 נתגלה וצולם לפני כחצי שנה ע"י הדרומי וצביקוש, ועל-ידי, בדרום. 4. מרכבים 3165 על סקאניה BR145. השלדות להרכבה בחו"ל כונו BR, האוטובוסים המוגמרים של סקאניה - CR. שימו לב שלאוטו הזה יש את הגריל המוכר בין הפנסים הקדמיים, בעוד שלמספר 1 - אין (לדעתי מס' 1 הוא גרסה מוקדמת). 5. סקאניה CR145. 6. ליילנד פנתר דגם PSUR1/2L, הורכב ב"הארגז" במחצית הראשונה של 1967. אחד מעשרה אוטובוסים צפוניים. 7. מ.א.ן. 750HO-Ü. וכל השלושה שהופעלו ע"י אגד מככבים כאן. הם נכנסו לשירות במאי 1971 במספרי הרישוי 87732 עד 87734. 87734 שרד ונמצא בחניון ערד. 8. עוד מ.א.ן. 750. 9. הארגז 104 ("קאוצ'") על רויאל טייגר וורלדמאסטר, דגם 1967 ואילך. 10. מ.א.ן. 750. 11. הארגז 304 (גמל משופר) על רויאל טייגר וורלדמאסטר. 12. גמל נוסף. ועוד משהו, ע"פ מועדי השירות של האוטובוסים האלו, התמונה צולמה באחד החופרים שבין סוף 1972 לראשית 1976.
באמת
הסבר מדהים
 

846

Active member
../images/Emo51.gif יתכן ומישהו ריכז במיוחד את

אכן וואו - להלן הזיהוי:
ועל זה נאמר? מאיפה זה? כל המ.א.ן 750, רוב הסקאניה CR, וגם דאף יונקיירה?! אבל הנה הזיהוי, משמאל לימין: 1. מרכבים 3165 על סקאניה BR145, המרכב יוצר מקיץ 1972 ואילך. 2. סקאניה CR על סקאניה CR145. שלושה אוטבוסים כאלו הגיעו ארצה באוקטובר 1972 ונכנסו לשירות. מספרי הרישוי 88-154 עד 88-156. שריד (עגום) בערד. 3. יונקיירה על דאף MB200. שלושה כאלו הגיעו ארצה באפריל 1972 וקיבלו את מס' הרישוי 87851 עד 87853. 87852 נתגלה וצולם לפני כחצי שנה ע"י הדרומי וצביקוש, ועל-ידי, בדרום. 4. מרכבים 3165 על סקאניה BR145. השלדות להרכבה בחו"ל כונו BR, האוטובוסים המוגמרים של סקאניה - CR. שימו לב שלאוטו הזה יש את הגריל המוכר בין הפנסים הקדמיים, בעוד שלמספר 1 - אין (לדעתי מס' 1 הוא גרסה מוקדמת). 5. סקאניה CR145. 6. ליילנד פנתר דגם PSUR1/2L, הורכב ב"הארגז" במחצית הראשונה של 1967. אחד מעשרה אוטובוסים צפוניים. 7. מ.א.ן. 750HO-Ü. וכל השלושה שהופעלו ע"י אגד מככבים כאן. הם נכנסו לשירות במאי 1971 במספרי הרישוי 87732 עד 87734. 87734 שרד ונמצא בחניון ערד. 8. עוד מ.א.ן. 750. 9. הארגז 104 ("קאוצ'") על רויאל טייגר וורלדמאסטר, דגם 1967 ואילך. 10. מ.א.ן. 750. 11. הארגז 304 (גמל משופר) על רויאל טייגר וורלדמאסטר. 12. גמל נוסף. ועוד משהו, ע"פ מועדי השירות של האוטובוסים האלו, התמונה צולמה באחד החופרים שבין סוף 1972 לראשית 1976.
יתכן ומישהו ריכז במיוחד את
האוטובוסים המיוחדים? ושאלה נוספת: איזה תיב"ה היתה ל MAN?
 

אורי404

New member
אני באמת לא יודע איזה גיר היה, אבל,

היום שאלתי מישהו שעבד על ה MAN
והוא אמר שהיה לו גיר רגיל....
אני באמת לא יודע איזה גיר היה, אבל,
אולי-אולי היה לו גיר לחצנים, כפי שנכתב, ומסיבות אלה ואחרות היתה הסבה לגיר רגיל (שוב; אני לא יודע, זו רק השערה).
 

846

Active member
לא הגיוני, דווקא את היפך עשו: משאית

אני באמת לא יודע איזה גיר היה, אבל,
אולי-אולי היה לו גיר לחצנים, כפי שנכתב, ומסיבות אלה ואחרות היתה הסבה לגיר רגיל (שוב; אני לא יודע, זו רק השערה).
לא הגיוני, דווקא את היפך עשו: משאית
0303 שהיתה קודם אוטובוס של גת וקיבלה גיר אוטומטי אחרי כמה שנים.
 

אורי404

New member
טוב. ניסיתי. בעבר אם אני זוכר נכון,

לא הגיוני, דווקא את היפך עשו: משאית
0303 שהיתה קודם אוטובוס של גת וקיבלה גיר אוטומטי אחרי כמה שנים.
טוב. ניסיתי. בעבר אם אני זוכר נכון,
נכתב פה בפורום של"שיא הסיורים" היו מאן SU240, שהיה להם גיר אוטומטי, שיותר מאוחר התחלף לגיר ידני, ולכן, חשבתי שגם פה המקרה דומה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה