באסה...

נגנבתי

New member
באסה...../images/Emo4.gif

עכשיו חזרתי מהפסיכיאטרית... סיפרתי לה שאני מרגישה יותר טוב והדברים מסתדרים. שאלתי אותה כמה זמן אני אצטרך לקחת את הכדורים- והיא אמרה - שנה!!!!
אוף... זה כל כך ביאס אותי והחליש אותי, אני לא רוצה להיות תלותית בכדורים במשך שנה וברור לי שאחרי שנה יהיה לי קשה יותר להיגמל מהם נפשית. אבל היא אומרת שהסיכויים שזה יחזור אחרי שנה טיפול הם קלושים, אז מי אני שילך נגד המילה שלה. אבל אין מה לעשות זה עשה לי רע מאוד המחשבה על שנה של כדורים פסיכיאטרים. אגב, שאלתי אותה לגבי אלכוהול והיא אמרה שאסור לשתות עם כל כדור פסיכיאטרי ואז איפשרה לי לשתות ממש מעט פעם ב... גם זה באסה למרות שעל העלון של התרופה לא רשום כלום לגבי אלכוהול וגם שאלתי עוד איזה פסיכיאטר באינטרנט שאמר שאני לא מסכנת את עצמי ואני יכולה לשתות אלכוהול... אז למי להאמין? מה לעשות? כל פעם שאני הולכת לפסיכיאטרית אני חוזרת בהרגשה רעה לא יודעת למה אולי גם בגלל האנשים שבאים לשם כולם פסיכופטים רצח ואני מפחדת להיות כמוהם אני מרגישה שאולי האנשים שם גם רואים אותי "סיכו..." מבואסת אבל לא נשברת- לעולם לא!!!!
 

koderius

New member
דעתי הלא מקצועית

ממצב? אילו כדורים רשמו לך? שנית...ושוב זו דעתי מהתחתונים...הלא מקצועית.. תזכרי שהם שם במרפאה מחמירים ביותר. והם לא מעודדים שתיה אפילו אצל אנשים בריאים!!!שזו ממש חשכת ימי הבינים לדעתי. (בדומה לצ'וז..:) ושהם גם מכסים את הטוסיק שלהם. ו..ו..שהם הולכים על מאוד מאוד בטוח. למה בדיוק שנה? הרי מה שהיה לך הוא אפיזודת חרדה מאוד מאוד מוכרת וברורה.. אני הייתי ממשיך עוד חודש חודשיים עם הכדורים ובודק שוב מה המצב.. אבל שוב אני אחד הנונקונפורמיסטים בפורום הזה. אני אתמול שתיתי לראשונה אחרי הרבה זמן . ואללה התגעגעתי לזה פצצות. מכל שלוק נהיתה לי הרגשה יותר ויותר טובה.. והרגשה של דז'ה וו של ואו כמה זמן לא הרגשתי ככה ואיזה כיף זה.. אז כל ההפחדות...בטלו בשישים. בקיצר.. רק אצלך נמצאת התשובה לבאמת באמת מה את צריכה ומה לא
 

נגנבתי

New member
רסיטל

אני יודעת שחלק ממה שהם אומרים זה כיסוי תחת בשבילם, אבל בכל זאת אולי יש משהו במה שהם אומרים.. אני אשתה, אבל מעט לעומת הימים ההם. היא טוענת שאחרי שימוש של שנה הסיכוי שזה יחזור הוא קלוש. זה לא אמור להפריע לי להמשיך לקחת אותם אבל בכל זאת זה ממש מציק להיות תלוי בכדורים במיוחד שכל פעם שאני לוקחת את הכדור זה מזכיר לי שמשהו לא בסדר איתי. כרגע אני מרגישה טוב פחות ממה שהרגשתי אתמול, יכול להיות שהפגישה היום עם הפסיכיאטרית עשתה לי רע. ומה קרה שחזרת לשתות???? הפסקת לקחת את הכדורים???
 

koderius

New member
רסיטל2

לא הפסקתי לקחת את הכדורים.. הפסקתי לחשוש מהמוות כל כך פשוט. אנחנו יכולים למות מכל כך הרבה דברים....מסתימה אצל רופא השינים, מתאונת דרכים,מנפילה,מאין ספור מחלות..... אי אפשר לחיות ככה בפחד...עם כדורים בלי כדורים עם פסיכיאטר בלי.. אז החלטתי פשוט להמשיך לחיות.. כל פעם שאני פוגש בנציגי הרפואה באשר הם נהיה לי רע ליום שלם. ואני איתך בקטע הזה שכל עוד הריטואל של לקחת כדור קיים...אנחנו לא מדמים עצמנו לבריאים . ולגבי טענתה אם אחרי שנה עדיין לא תביני בדיוק למה זה קרה לך..ובאמת באמת מי את..אז מה הקשר לכדורים בכלל? מה הם נשארים במוח? זו דעתי הבילתי כלום בכל אופן
 

נגנבתי

New member
צודק לגבי הסיכונים

שאנחנו עוברים מדי יום, אבל אין מה לעשות זה העולם שלנו- מפחיד ולא צפוי. ובאמת אל תעצור עצמך משום דבר בגלל חששות שאולי... תעשה מה שעושה לך טוב. רק אל תיקח סיכוניים מיותרים. לא הבנתי את כוונתך לגבי הכדורים. כרגע אני כבר יודעת מי אני ולמה זה קרהלי- אני מאשימה אך ורק את אותו קרטון מזויין שהזיז לי בורג במוח.
 

koderius

New member
בורג

אותו בורג כנראה היה שם כל הזמן ... הפחד להישתגע ...מפיד יותר מהשגעון עצמו.. יש לי חבר שכבר היה 3 פעמים בשלוותה. ועוד פעמיים מאושפז לתקופה ארוכה בהולנד... הוא מה שנקראה עם הפרעה בי פולארית. הוא לא סבל לרגע כשהוא היה "משוגע" ..וחשב שהוא הנביא וכו וכו... והוא לא נגע בחייו בטריפ או כדור כל שהוא. מה שיש לנו לא מזכיר לרגע אפילו את ה"משוגעים" באמת.. הפרעות חרדה לפי דעתי הם עודף רגישות ועודף "שפיות".
 

chooselife

New member
כל כך נכון../images/Emo13.gif

הנה תראו אותי, מטרוף עם קבלות ומאושר!
 
כבר כתבתי לך

הפסיכיאטר שרשם לי רסיטל אמר לי שאין כל מניעה לשתיית אלכוהול כשאני לוקח רסיטל. מן הצד השני הוא לא אמר לי שרסיטל היא תרופה משהת אורגזמה לגברים. אני יכול להעיד שבפעמים הבודדות ששתיתי אלכוהול [בירה] לא שמתי לב להתגברות של חרדות או תופעות גופניות אחרות מהרגיל אצלי בשתית אלכוהול. הענין הוא שאני לא ממש אוהב אלכוהול. יין עושה לי כאבי ראש איומים למחרת, ואילו משקאות כבדים יותר אני שותה בכמויות מזעריות בדר"כ ומהולים.
 
תיקון דחוף וחשוב

"הפסיכיאטר שרשם לי רסיטל אמר לי שאין כל מניעה לשתיית אלכוהול כשאני לוקח רסיטל." - בעקבות התגובה של תומר הופך המשפט הזה לבעייתי. הפסיכיאטר לא אמר לי: ששתית אלכוהול בזמן בליעת הכדור מותרת, חו"ח. הוא אמר ששתיית אלכוהול בעקרון לא מפריעה לפעילות הכדור.
 

נגנבתי

New member
תודה גונג דזה

אני שמחה שגם אתה משתמש ברסיטל ככה יש לי עם מי להתייעץ, אני חושבת שאני אשתה אבל אני לא יפגיז...
 

dida80

New member
צודקת אבל...

תראי לקחתי כמה סוגים של כדורים פסיכיאטריים ובמשך כל הזמן המשכתי לשתות בכל הזדמנות שהייתה... (נו לפחות בדבר אחד אני מתמידה) אמנם שום החמרה בריאותית לא נרשמה...מצד שני גם לא נרשם סוטול כמו שדווח פה.בעצם היה,אבל נו, זה בזכות האלכוהול ולא בשל השילוב...כאילו דא... (אוי אני באמת מתדרדרת) בקיצור,מה שבטוח זה, שלא נרשם כל שיפור במצבי. ואולי הדחיפה הזו לא התבצעה בגלל השתייה שניטרלה את ההשפעות. אולי. שיהיה ברור שאני עדיין שותה כשמזדמן וגם אם אחזור לכדורים,סביר להניח שלא אפסיק,אבל שוב,אני בכלל צריכה רה-ארגון עצמי וסילוק של הרבה הרגלים לא חיוביים.(החשיבה השלילית שלי גרועה בהרבה מכל כוס יין או וודקה,גם אם הן באות בכפולות) אז אם את מסוגלת, אני מציעה לך את זה רק מהבחינה של הצלחת הטיפול.כי לדום לב לרגע לא חשבתי שזה יגרום (לעומת הסטרס שמלחיץ לי את הלב...אחח,רוצה שהלב ידפוק מהר מהתאהבות ולא מהחפירות שלי) בקיצור,את ילדה גדולה וחכמה...השילוב לא מומלץ,אבל גופך ונפשך הם שלך וההחלטה בידיך...חוצמז'ה שאני סומכת עליך שתצאי מכל זה על 2 הרגליים בכל דרך שתבחרי כי את חזקה... (טוב קשקשתי מספיק...אבל זו את שדורשת צומי ללא הרף:)
 
אני מצטער שאיני יכול

לתרום בנושא הרבה.... אבל נגנבתי יקרה, נגנבתי.... יש כמה דברים בסיסיים שאנשים שנוטלים כדורים יודעים בדרך כלל 1. זה לא פשוט 2. זה קצת מפחיד 3. זה כן יכול לעזור 4. לא שותים עם הכדורים אלכוהול. הבחירות הם שלך, ואני מאמין שהתופעה של התגובה היא גם פסיכולוגית וגם פיסית, אין לי שום דבר לבסס עליו את הדברים שאני כותב מהסיבה הפשוטה שאני פשוט לא מבין בכדורים, אבל לקחת אחריות ולהיכנס למשטר של כדורים שבסופו של דבר יכולים לעזור זה גם לקחת אחריות על הדרך שלך ולהיות מסורה לה יותר, תתני להם את הצ'אנס אם את מרגישה שיש פה סיכוי טוב ואל תתעסקי עם משהו שאת לא בטוחה בו, ניסיון של אחר לו דווקא יוכל לעזור לך כי כל גוף מורכב בצורה שונה וכל גוף מגיב בצורה שונה, מה שיתאים לאחר לא תמיד יתאים לך.... אני בכל מקרה הייתי ממליץ להתרחק מאלכוהול כבד עם לקיחת הכדורים, ושתדעי שבעיקר אני חושב שמדובר בלקיחת כדור עם שתייה כפייתית, לא מדובר בגדול אם שותים פה ושם לדעתי, מדובר בעיקר בלקחת כדור עם ויסקי במקום מיים, את לא במצב הזה, את לא צריכה לפתח איזה שהוא רצון עז לאלכוהול רק בגלל שאמרו לך שזה אסור, קחי את הדברים לידיים ותני להם פרופרציה נכונה... וכך או כך, בהצלחה בדרכך החדשה.... אני מקווה שהוא תוביל אותך כמו שאת תובילי אותה למקומות החיוביים ביותר....
 
בזכות שורה שכתבת

האם הבנתי נכון שאתה מדבר על שתית הכדור באמצעות אלכוהול? [במקום מים?] לגבי רסיטל חשוב מאוד לקחת לאחר אכילה. עד היום לא נסיתי לקחת רסיטל לאחר ארוחה ושתית אלכוהול. אני לוקח בבקר בדר"כ, ובבקר אני לא נוגע בכלל בסמים חוץ מקפה, כמובן.
 
אסור לך בכלל לשתות כל משקה שיש בו

אפילו טיפה אחת של אלכהול. אל תקחי סיכונים מיותרים. ודאי לא עם קלונקס ולא מאותה משפחת כדורים.
 
למעלה