באים אלי בטענות מה עושים?

jess ועוד

New member
באים אלי בטענות מה עושים?

אני בהריון ולא רציתי ללדת מוקדם רק בשביל שהילדה לא תצא מזל תאומים (בררר... נהיה לי קר רק מלשמוע את המילה...) עכשיו המזל הוא סרטן והיא יכולה להתחיל לצאת.. אבל עכשיו אני צריכה להתמודד עם כל בעלי המזל תאומים שבאים אלי בטענות של קיפוח אני עוד אמצע את עצמי בבלגיה בבית המשפט לתביעות .... יחד עם שרון. מה עונים? כבר אין לי אפשרות להחליט בעצמי על המזל???
 

r i p l y

New member
תהיי דיפלומטית....

שחקי אותה cool
 
כמובן ששמת לב, יקירתי

באינטואיציה המדהימה שכנראה ניחנת בה, שמזל סרטן הוא העדיף לצאצאיתך (רמז, רמז, מחר מתרחש יום הולדתי. איזה מזל אני???) כמבינה גדולה בתחום, וכחברה קרובה של מרים בנימיני, אני יכול לחזק את ידייך במלחמתך הצודקת. אנא אמרי לכל חברייך התאומים, שהיות ואת מזל X, עשית בירור מוקדם, ומזל תאומים טוב מדיי בשבילך. את זקוקה שבתך בכורתך תהיה אדם חזק, יצירתי בטירוף, עצבנית משהו, רגישה למצוקות האדם ולחרותו, בעלת מוח אנליטי צרוף ויכולת עישון סדרתית. כמובן שלא כל בני מזל סרטן יוצאים העתק מדוייק אליי, אך כולי תקווה כי ברגע האמת (לדחוף, לנשום, לדחוף, לנשום, לצרוח, לקלל, והופ, היא בחוץ), תדעי אם יצאה לך בת נפלאה ונהדרת, או שמא זה הזמן לדרוש את כספך, ולשלוח אותה חזרה למפעל (על תינוקות יש אחריות יצרן לפחות שנתיים מיום הלידה). כמובן שכדאי שתחכי עד מחר, כדי שממש תהיי בטוחה שהסיכוי שהיא תהיה התגשמות משאלותייך יהיה באופטימום של 100 אחוז. עלי והצליחי, אל תשכחי לקחת את בעלך בדרך לבית החולים (זה קרה, כמובן לא אצלי), ומי ייתן ובתך תעניק לך נחת, שמחה ואושר, והרבה לילות ללא שינה. (מי סיפר לך שילדים זה ברכה? את לא יודעת שזו הקונספירציה העתיקה ביותר בתולדות היקום? לא קראת את הספר שלי??).
 

ליאן.

New member
תשמעי ג´סי...

לדעתי הם פשוט מ-ק-נ-א-י-ם ! עליהם להאשים את אמותיהם שלהם שלא הגדילו לעשות להמתין בסבלנות עוד קצת ולעשות הכל הכל, כמוך, ז"א עמידת ידיים וכד´.. על מנת להשאיר את הקטנטונת עוד קצת בפנים. (מה היא עושה שם בכלל ? משתזפת ?) מה הם חושבים לעצמם ? שזה היה לך כל כך פשוט למנוע את הלידה ? זו לא עבודה קלה וישראלים צריכים ללמוד להעריך השקעה ול פ ר ג ן. ..כן כאילו שזה יקרה... נו, על מי אני עובדת..? אלה ישראלים! את יודעת מה? פשוט תשוויצי. זב"שם שנדפקו (בחודש מוקדם מדי).
 

אורלי99

New member
ומה עם שאר המזלות???

ומה עם שאר עשרת המזלות??? מה הם לא מקופחים??? הם ימשיכו לחפש תינוקות שיסכימו לצאת בזמן, לא מוקדם מידי ולא מאוחר מדי, בדיוק בתאריך. וחוץ מזה לא עדיף להשפט בניו יורק או בפריז??? וחוץ חוץ מזה מזל הוא זכר (מזל גדול, מזל טוב - לא מזל גדולה ולא מזל טובה) אז למה ברבים הם הופכים לנקבות????
 
אני מציעה הצעה מהפכנית

שכל אחד ייתן עכשיו נאום חוצב להבות, וישכנע את ג´ס מדוע ולמה המזל שלו הוא הכי כדאי לבנה-בכורה. נא להביא ציטוטים מהמקורות ודוגמאות מהחיים. ובואו נתעלם מהעובדה שהיא לא תחזיק אותו עוד הרבה זמן בפנים (כמובן שאני מקווה בשבילה שהסיוט הבצקתי ייגמר במהרה) - אבל מה לא נעשה לשם הדיון הפילוסופי ??!!!
 

jess ועוד

New member
הבאתם לי ת´בילבול

אולי כדאי לחכות עוד קצת ותוך שנתיים אני ארשום אותה למעון? ואז אני אוכל לבחור במזל שאולי יבוא לי אחר כך ???
 

jahnon

New member
כמובן שמזל מאזניים

מזל מאזניים המזל הכי מאוזן (או אולי לא?, לא יודע) דוגמאות מהחיים? נו כמובן אני לא היית רוצה שבנך (בכורך?) יהיה כמוני? רק תרוויחי וזהו
 

jahnon

New member
את רואה כמה את טועה?

אם היית מכירה אותי היית יודעת שרוב הזמן אני מאוזן על המיטה.
 

etilly

New member
יחי הדגים!!! ../images/Emo19.gif../images/Emo19.gif../images/Emo19.gif../images/Emo19.gif

עכשיו אני מוצאת אותכן כאן, בנות??? רצינו להיות "משפחת דליים", עם אמא דלי, אבא דלי וילד דלי קטן... ניסינו וניסינו, וקצת פספסנו - יש לנו דג קטן בבית. ועכשיו שאני מסתכלת על עצמי ועל הדלי השני - אולי באמת מזל שהקטנה לא יצאה כמונו!!!
 
למעלה