באיחור מה אבל יופי של פורום...

sharongo1

New member
באיחור מה אבל יופי של פורום...../images/Emo39.gif

אני מניחה שאם היינו מוצאים פורום כזה לפני שנתיים בערך לא היינו נשברים מתהליך הפונדקאות. ניסינו למצוא פונדקאית דרך מודעות בעיתונים הגדולים, התקשרו המון, המון, המון אבל כאלו שאחרי צבא, אף פעם לא הרו וכו´. פשוט לא מתאימות. אחרי 4 חודשים בערך החלטנו לאמץ מחו"ל והיום ניצן איתנו כבר שנה וחצי כמעט. אחרי האימוץ שוב ניסינו עם פונדקאות (יש לי 13 מוקפאים), ראינו שהסכומים הלכו והתעצמו ברבות הזמן וגם מאגר הפונדקאיות היה מדולדל, מראש ויתרנו. היום אנחנו לקראת אימוץ של תאומים מחו"ל. אני רוצה לשלוח לכן המון איחולים להצלחה מהירה מהירה. מסירה את הכובע בפניכן ומברכת על האופציה הזו של פונדקאות. מי יודע? אולי בזכות הפורום הזה ואחרי שכל 3 ילדיי יהיו בבית נתחיל עוד כמה שנים לעבוד גם עם פונדקאית. המון המון בהצלחה לכולכן, משני הצדדים.
 

מירבי*

New member
היי שרון...דיברנו לפני כמה חודשים

בטלפון...קיבלתי את הטלפון שלך מנועם או משושי מפוריות, כבר לא זוכרת.. סיפרת לי על ניצן ועל הדרך שעברתם..מאחלת לכם המון אושר והצלחה.. מירבי*
 

א י נ ס

New member
../images/Emo41.gifמירבי../images/Emo41.gif

קיבלתי את המסר שלך. לא מצליחה לשלוח מסרים הלילה. התשובה שלי חיובית. לזה בדיוק התכוונתי. תודה מכל הלב. לילה שקט ורגוע, אינס
 

מירבי*

New member
אינס,אתחיל בבירורים כבר הערב..

אעדכן אותך כשיהיו לי תשובות יקירה..מקווה שמשם תבוא הישועה.. שבוע נפלא מלא באהבה.. מירבי*
 

sharongo1

New member
מירבי../images/Emo65.gif

יייוווווווווווו, איזה קטע. זוכרת גם זוכרת. אני "עוקבת" אחרייך כאן, למרות שלא זכרתי שזו את, וכל כך כל כך מחזיקה אצבעות עבורך. כל הטוב שבעולם, חמודה ויישר כח על הפורום.
 

sharongo1

New member
היי מירבי,../images/Emo39.gif

ניצן מרגישה מצוין, הולכת וגדלה לה לאיטה. אני עדיין לא מעכלת , גם אחרי שנה וחמישה חודשים, שאני אמא, פשוט מדהים אותי. שמרי על הבונבוני שלך וגם על הפונדקאית. ותודה ששאלת על ניצן.
 
למעלה