באטמן מתחיל - ביקורת

ברקוש22

New member
באטמן מתחיל - ביקורת

תקציר - "באטמן מתחיל" מחזיר את הצופים לנקודת התהוות הדמות של באטמן. ברוס ויין כילד שמנת מאבד את הוריו, כבן עשירים הוא מוצא את עצמו אבוד בעולם. הוא שם למטרה להסיט את הפחד הגדול שלו - פחד מעטלפים - כנגד אויביו. ליגת הצללים עוזרת לו ובעזרת חבריו יש לו את הטכנולוגיה הכוח והידע להציל את עירו המלאה במשטרה מושחטת ופושעים. העלילה נכתבה על בסיס רומנים הנכתבו בשנות השבעים על באטמן. הסרט מרתק, מלא בשחקנים מעולים כגון מורגן פריימן, כריסטיאן בייל, ליאם ניסן ועוד... מארז - המארז מנוילן כראוי אך מבפנים נטול כל צבע, חוברת והשקעה. זוהי תופעה מאכזבת החוזרת על עצמה לאחרונה בהוצאות איזוריות. תמונה - התמונה חדה מאוד אבל לרוב חשוכה מידי, לאורך התוספות שומעים את אחראי התאורה עם הדילמות שלו איך להאיר סביבות כאלו ואחרות, והוא גאה שהצליח לעשות זאת. הוא טועה מאוד, לרוב הסרט חשוך מידי וחבל. סאונד - יש רק דולבי בהוצאה זו והוא נשמע מעולה. לאורך כל הסרט ישנו שימוש רציני בכל הרמקולים והסאב מככב בכל רגע שרואים את הבאטמוביל. תוספות - פה זורחת ההוצאה, כל התוספות מתורגמות, התוספות מאוד עניניות ומענינות. תפריטי התוספות הם קומיקס תקצירי של הסרט. לדעתי ככה צריך להראות דיסק תוספות של סרט קומיקס. לסיכום סרט מעולה עם אחלה עלילה ומלוהק היטב המגרעות היחידות הם התמונה החשוכה וזולות המארז. ממולץ בחום!
 

psychojr

New member
זה כבר משהו אחר אבל כשאתה

אומר את זה כאילו התמונה לא טובה כי היא חשוכה מדי זה לא נשמע אותו דבר
 

prongs3

New member
תודה על הביקורת!

אבל הארה קטנה- הביקורת הזאת (יחד עם עוד כמה ביקורות שלך) די נמהרות- ז"א, אתה לא מסביר אילו תוספות יש, מביע דיעות עליהן...
 

AceMagician

New member
תודה על הביקורת

כמה דברים: -באמת חבל שלא פירטת על התוספות. -התמונה חשוכה בכוונה - ככה מצטייר עולמו של באטמן... ואני חייב להגיד שזו באמת הוצאה מדהימה ומושקעת יחסית לאחרות.
 
למעלה