באופן חד פעמי תתקיים הדרכת מתחילים בחמישי-1/5

  • פותח הנושא RieM
  • פורסם בתאריך

RieM

New member
באופן חד פעמי תתקיים הדרכת מתחילים בחמישי-1/5

היות וערב יום השואה יוצא ברביעי הקרוב (30/4), ומכיוון שבשבוע הבא לא תתקיים הדרכת המתחילים עקב אירועי יום העצמאות, החלטתי להזיז את ההדרכה לחמישי הקרוב (1/5), באותו מקום ובאותן שעות כפי שהתקיימה בימי רביעי. פרטים נוספים
 

RieM

New member
אתה צודק, אבל ..

ההדרכה שלי מתקיימת בין שמונה לתשע וברפ"ת ההדרכה של דוד מתקיימת בין תשע לעשר. כלומר, מי שמספיק זריז (מאד!!) יכול "לרקוד על שתי החתונות", או באנלוגיה לשפתנו - להחליק בשתי ההדרכות.
בכל מקרה, מדובר על אירוע חד-פעמי שנועד עבור מי שמעדיף להגיע לספורטק בתל-אביב ולא לפארק ליד קניון אבנת בפתח-תקווה. ריבוי ההדרכות הוא דבר מבורך ולכן אין שום כוונה ליצור מצב שבו תהיה חפיפה בין שתי ההדרכות, אלא לתת לחדשים אפשרות להשתתף במגוון הדרכות רב ככל האפשר.
 
../images/Emo45.gif

לתל אביבים שביננו, לנסוע לפתח תקווה עד שעה 22:00 זה לא עניין של מה בכך... כי זה אומר שעה חיפושי חניה אח"כ (לפחות).(וזה בלי לגרוע מכך שההדרכה שם אדירה!) בתור מי שגרה קרוב לספורטק ותמיד עסוקה בימי רביעי, אני שמחה מאוד על השינוי (גם אם חד פעמי...). נתראה שם
 

פ י נ ק ל

New member
חניה??

יש חניה חינם בפארק עצמו - איפה שאנחנו נפגשים.... (ואם לא, יש חניה חינם בקניון - ממש מול) בכל מקרה בדרך שאני ממליצה עליה היא להגיע בתחבורה ציבורית, ישנם כל כך הרבה קווים שמגיעים מת"א לנקודת המפגש. (ומוניות שרות בלילה)
 
../images/Emo36.gif איזור מספר 1 גאה

אבל בגלל זה צריך לדעת להחליק על רולרבליידס ולנסוע באופניים... חניה אין פה.
 

ailag

New member
../images/Emo36.gifצפונה לירקון גאה

(אם כי רוצה להתחפף מפה כבר) פה יש חניה.
 

RieM

New member
האמת היא שהאזורים הכי טובים בתל-אביב

לפחות לטעמי, הם רמת-אביב ונאות אפקה.
ודווקא אזור מס' 1 הוא אחד האזורים היותר דחוסים והפחות נסבלים של העיר.
 
למעלה