באווירת הפסח שחלף, מה נשתנה השנה במיזוג אויר לקראת הקיץ

יוסי זיו1

Active member
לא רק השכן ,גם בדירה עצמה ובמערכות ה VRF אתה רואה זאת היטב בהפעלה ע"י המדידה עצמה ביחידה בעת ההפעלה כשהלפטופ מחובר וקורא פרמטרים איך האויר החם שנפלט מבעד לשלבי המיסתור עולה כלפי מעלה מחוץ למיסתור ויחד עם האויר שנשאר במיסתור בצדדים וכלפי מטה מחמם את חלל המיסתור כביסה הזה,ואני מדבר על מיסתור שיש לו את ה 75% מעבר אויר וכל זה משפיע על הטמפרטורה הסביבתית של המעבה לכן אני קורא למיסתור כביסה הזה צרה צרורה למיזוג אויר.
מצד שני יש בעייה במגדלי דירות הללו לפתוח פתחים במיסתור עצמו או להעביר דרכו תעלה ,אין מצב שהרשות המקומית תאשר לקבלן דבר כזה.
זריקת אויר כלפי מעלה אין אפשרות במערכות המיני VRF או במזגנים רגילים הזריקת אויר תמיד במקביל לרצפה, יש VRF רגיל אפשרות שכזו של תעול זויתי מעל למעבה אבל זה רק יחידות גדולות בהספק ובמידות.
אם תקרא טוב את הקובץ הראשון בנושא החידושים תמצא שם פתרון של מעבה INVIZ של החברה הכחולה שבנו יחידת מעבה על בסיס של מאייד מיני מרכזי שיש לו מפוח צנטרפוגלי עם לחץ סטטי גדול שמסוגל לזרוק אויר דרך תעלה אבל לך תכניס מעבה כזה למיסתור כביסה צר ואם הכנסת אותו למיסתור גדול מספיק אין אפשרות לפתוח את השלבים להעביר דרכם תעלת פליטה.
 
למעלה