באה המטרונית בגוש דן והוכיחה מה גודל הבזבוז על מטרונית בחיפה

מצב
הנושא נעול.

tapuzo2

New member
באה המטרונית בגוש דן והוכיחה מה גודל הבזבוז על מטרונית בחיפה

באה המטרונית בגוש דן והוכיחה מה גודל הבזבוז על מטרונית בחיפה
בתקציב זעום בלי להעתיק כבישים ולבנות תחנות באמצע נתיבי תנועה סואנים, בוצע קו מטרונית ראשון בגוש דן.
העלות עשירית מזו של "הרכבת הקלה המדומה של ראש העיר ההזוי של חיפה", זו שהתבררה כאוטובוס אקורדיון
דו-מפרקי פשוט עם אותה כמות מושבים כמו באוטובוס רגיל לגמרה בלי אקורדיון, אבל עלתה פי 3 מהתכנון השערורייתי
בפני עצמו - 1.5 מליארד במקום "רק" 500 מליון שקל, ועד היום סובלת מליקויים קשים, נסיעה בכבישים משובשים
ללא עדיפות ברמזורים ואיחורים רבים, וכמובן - שנחנכה באיחור נחמד של 4 שנים על ידי חברת יפה נוף ("יפה בלוף"
שכל הכושלים בה שמוזכרים בדוח החמור מאד של מבקר המדינה ממשיכים לעשות שמות ולזרוע חורבן בחברות
התשתית האחרון או ביפה נוף עצמה. מי שכושל יותר, יקודם יותר זה כנראה המוטו ביפה בלוף.

והנה תוך כמה חודשים בעשירית העלות פועל בדיוק אותו קו מטרונית בגוש דן, הפלא ופלא בלי צורך בתחנות מיותרות
באמצע הכבישים אלא בתחנות הקיימות והבטוחות יותר להולכי רגל בנתיבי ימין של הכבישים אפילו בלי כמעט לשנות
מסלולי כבישים קיימים ואם ממש היו רוצים היה אפשר לסמן בהם נתיב לתח"צ בלבד.. אבל התברר שבשביל בלוף
האוטובוס הארוך החיפאי גם את זה לא צריך בעצם, כי זה.. אוטובוס ארוך, שמסתדר ממש בנתיבים הקיימים.
ממש כפי שאנו רואים בנסיעות המטרונית בכבישים רגילים לקרית אתא או לאורך שד' ההגנה בכביש החוף סביב חיפה.
בקיצור: הנת"צים והתחנות באמצע כבישים היו בלוף בעלות מליארד שקל בלי שום יתרון על סימון נת"צ בנתיב ימין.

כלומר חיפאים יקרים: מישהו (מהנדסי תחבורה שעשו יד אחת עם פקידי עירייה וחברות תשתיות מקורבות) שרף לכולנו
1.5 מליארד שקל ו-4 שנים של עבודות הזויות ששיתקו את העיר עבור אוטובוס ארוך שאפשר היה להעביר בעשירית
הזמן והעלות באותה אפקטיביות. וכפרס ביטלו קוים מתחרים לכשלונית בחיפה, שהבריחו נוסעי תח"צ רבים שנמאס
להם ועברו לרכב פרטי. תודה לדן שחשפה את השקר מעל עיני תושבי מטרופולין חיפה.
 
תוך כמה חודשים?

באה המטרונית בגוש דן והוכיחה מה גודל הבזבוז על מטרונית בחיפה
בתקציב זעום בלי להעתיק כבישים ולבנות תחנות באמצע נתיבי תנועה סואנים, בוצע קו מטרונית ראשון בגוש דן.
העלות עשירית מזו של "הרכבת הקלה המדומה של ראש העיר ההזוי של חיפה", זו שהתבררה כאוטובוס אקורדיון
דו-מפרקי פשוט עם אותה כמות מושבים כמו באוטובוס רגיל לגמרה בלי אקורדיון, אבל עלתה פי 3 מהתכנון השערורייתי
בפני עצמו - 1.5 מליארד במקום "רק" 500 מליון שקל, ועד היום סובלת מליקויים קשים, נסיעה בכבישים משובשים
ללא עדיפות ברמזורים ואיחורים רבים, וכמובן - שנחנכה באיחור נחמד של 4 שנים על ידי חברת יפה נוף ("יפה בלוף"
שכל הכושלים בה שמוזכרים בדוח החמור מאד של מבקר המדינה ממשיכים לעשות שמות ולזרוע חורבן בחברות
התשתית האחרון או ביפה נוף עצמה. מי שכושל יותר, יקודם יותר זה כנראה המוטו ביפה בלוף.

והנה תוך כמה חודשים בעשירית העלות פועל בדיוק אותו קו מטרונית בגוש דן, הפלא ופלא בלי צורך בתחנות מיותרות
באמצע הכבישים אלא בתחנות הקיימות והבטוחות יותר להולכי רגל בנתיבי ימין של הכבישים אפילו בלי כמעט לשנות
מסלולי כבישים קיימים ואם ממש היו רוצים היה אפשר לסמן בהם נתיב לתח"צ בלבד.. אבל התברר שבשביל בלוף
האוטובוס הארוך החיפאי גם את זה לא צריך בעצם, כי זה.. אוטובוס ארוך, שמסתדר ממש בנתיבים הקיימים.
ממש כפי שאנו רואים בנסיעות המטרונית בכבישים רגילים לקרית אתא או לאורך שד' ההגנה בכביש החוף סביב חיפה.
בקיצור: הנת"צים והתחנות באמצע כבישים היו בלוף בעלות מליארד שקל בלי שום יתרון על סימון נת"צ בנתיב ימין.

כלומר חיפאים יקרים: מישהו (מהנדסי תחבורה שעשו יד אחת עם פקידי עירייה וחברות תשתיות מקורבות) שרף לכולנו
1.5 מליארד שקל ו-4 שנים של עבודות הזויות ששיתקו את העיר עבור אוטובוס ארוך שאפשר היה להעביר בעשירית
הזמן והעלות באותה אפקטיביות. וכפרס ביטלו קוים מתחרים לכשלונית בחיפה, שהבריחו נוסעי תח"צ רבים שנמאס
להם ועברו לרכב פרטי. תודה לדן שחשפה את השקר מעל עיני תושבי מטרופולין חיפה.
תוך כמה חודשים?
שנתיים עמדו האוטובוסים שיועדו ל"קן האגום המקדים" (מקדים...) כאבן שאין לה הופכין.
קו מקדים שהיה אמור לפעול כבר בתחילת 2013 התחיל לפעול באוגוסט 2014.
התחיל לפעול ללא פתרון מלא לרכישת כרטיסים במזומן.
הקו הזה (שאגב אינו קו מטרונית, מטרונית זו מערכת תחבורה באזור חיפה בלבד) אינו דוגמה לשום דבר וכאמור הוא "מקדים" כלומר בעל ייעוד זמני, בשונה מקווי המטרונית באזור חיפה.
 

raminec

New member
לא להאכיל את ה


תוך כמה חודשים?
שנתיים עמדו האוטובוסים שיועדו ל"קן האגום המקדים" (מקדים...) כאבן שאין לה הופכין.
קו מקדים שהיה אמור לפעול כבר בתחילת 2013 התחיל לפעול באוגוסט 2014.
התחיל לפעול ללא פתרון מלא לרכישת כרטיסים במזומן.
הקו הזה (שאגב אינו קו מטרונית, מטרונית זו מערכת תחבורה באזור חיפה בלבד) אינו דוגמה לשום דבר וכאמור הוא "מקדים" כלומר בעל ייעוד זמני, בשונה מקווי המטרונית באזור חיפה.
לא להאכיל את ה
 

tapuzo2

New member
כן כמה חודשים לעומת 2009-2013 דחייה בחיפה

תוך כמה חודשים?
שנתיים עמדו האוטובוסים שיועדו ל"קן האגום המקדים" (מקדים...) כאבן שאין לה הופכין.
קו מקדים שהיה אמור לפעול כבר בתחילת 2013 התחיל לפעול באוגוסט 2014.
התחיל לפעול ללא פתרון מלא לרכישת כרטיסים במזומן.
הקו הזה (שאגב אינו קו מטרונית, מטרונית זו מערכת תחבורה באזור חיפה בלבד) אינו דוגמה לשום דבר וכאמור הוא "מקדים" כלומר בעל ייעוד זמני, בשונה מקווי המטרונית באזור חיפה.
כן כמה חודשים לעומת 2009-2013 דחייה בחיפה
4 שנים של דחיות הקו בחיפה שהחל פורמלית בעבודות באזור דרך העצמאות ב-2007 (עם טקס חנוכה הזוי של "המקטע הראשון
של 400 מטר" שנערך לפני בחירות 2008 כתעמולה שקרית, היה אמור להיחנך אחרי 4 שנות עבודה ב-2010. אחרכך זה הפך
ל-2011 ואחרכך אמרו 2012 וב-2012 אמרו תחילת 2013 וכולנו זוכרים שזה היה באמצע 2013 וגם זה עם תקלות שנמשכות
עד היום. למשל: אין באמת דבר כזה מרכזית הקריות. זה פיקציה, זה מגרש חניה עם 3 תחנות קטנות. או קו 3 לקרית ים שממשיך
לעבור דרך דרכי עפר משובשות באריה שנקר.. וכו' וכו'.
 

mister K

New member


באה המטרונית בגוש דן והוכיחה מה גודל הבזבוז על מטרונית בחיפה
בתקציב זעום בלי להעתיק כבישים ולבנות תחנות באמצע נתיבי תנועה סואנים, בוצע קו מטרונית ראשון בגוש דן.
העלות עשירית מזו של "הרכבת הקלה המדומה של ראש העיר ההזוי של חיפה", זו שהתבררה כאוטובוס אקורדיון
דו-מפרקי פשוט עם אותה כמות מושבים כמו באוטובוס רגיל לגמרה בלי אקורדיון, אבל עלתה פי 3 מהתכנון השערורייתי
בפני עצמו - 1.5 מליארד במקום "רק" 500 מליון שקל, ועד היום סובלת מליקויים קשים, נסיעה בכבישים משובשים
ללא עדיפות ברמזורים ואיחורים רבים, וכמובן - שנחנכה באיחור נחמד של 4 שנים על ידי חברת יפה נוף ("יפה בלוף"
שכל הכושלים בה שמוזכרים בדוח החמור מאד של מבקר המדינה ממשיכים לעשות שמות ולזרוע חורבן בחברות
התשתית האחרון או ביפה נוף עצמה. מי שכושל יותר, יקודם יותר זה כנראה המוטו ביפה בלוף.

והנה תוך כמה חודשים בעשירית העלות פועל בדיוק אותו קו מטרונית בגוש דן, הפלא ופלא בלי צורך בתחנות מיותרות
באמצע הכבישים אלא בתחנות הקיימות והבטוחות יותר להולכי רגל בנתיבי ימין של הכבישים אפילו בלי כמעט לשנות
מסלולי כבישים קיימים ואם ממש היו רוצים היה אפשר לסמן בהם נתיב לתח"צ בלבד.. אבל התברר שבשביל בלוף
האוטובוס הארוך החיפאי גם את זה לא צריך בעצם, כי זה.. אוטובוס ארוך, שמסתדר ממש בנתיבים הקיימים.
ממש כפי שאנו רואים בנסיעות המטרונית בכבישים רגילים לקרית אתא או לאורך שד' ההגנה בכביש החוף סביב חיפה.
בקיצור: הנת"צים והתחנות באמצע כבישים היו בלוף בעלות מליארד שקל בלי שום יתרון על סימון נת"צ בנתיב ימין.

כלומר חיפאים יקרים: מישהו (מהנדסי תחבורה שעשו יד אחת עם פקידי עירייה וחברות תשתיות מקורבות) שרף לכולנו
1.5 מליארד שקל ו-4 שנים של עבודות הזויות ששיתקו את העיר עבור אוטובוס ארוך שאפשר היה להעביר בעשירית
הזמן והעלות באותה אפקטיביות. וכפרס ביטלו קוים מתחרים לכשלונית בחיפה, שהבריחו נוסעי תח"צ רבים שנמאס
להם ועברו לרכב פרטי. תודה לדן שחשפה את השקר מעל עיני תושבי מטרופולין חיפה.
 

אבישי ק

New member
רשמתי פה בעבר לאן הכסף הלך

באה המטרונית בגוש דן והוכיחה מה גודל הבזבוז על מטרונית בחיפה
בתקציב זעום בלי להעתיק כבישים ולבנות תחנות באמצע נתיבי תנועה סואנים, בוצע קו מטרונית ראשון בגוש דן.
העלות עשירית מזו של "הרכבת הקלה המדומה של ראש העיר ההזוי של חיפה", זו שהתבררה כאוטובוס אקורדיון
דו-מפרקי פשוט עם אותה כמות מושבים כמו באוטובוס רגיל לגמרה בלי אקורדיון, אבל עלתה פי 3 מהתכנון השערורייתי
בפני עצמו - 1.5 מליארד במקום "רק" 500 מליון שקל, ועד היום סובלת מליקויים קשים, נסיעה בכבישים משובשים
ללא עדיפות ברמזורים ואיחורים רבים, וכמובן - שנחנכה באיחור נחמד של 4 שנים על ידי חברת יפה נוף ("יפה בלוף"
שכל הכושלים בה שמוזכרים בדוח החמור מאד של מבקר המדינה ממשיכים לעשות שמות ולזרוע חורבן בחברות
התשתית האחרון או ביפה נוף עצמה. מי שכושל יותר, יקודם יותר זה כנראה המוטו ביפה בלוף.

והנה תוך כמה חודשים בעשירית העלות פועל בדיוק אותו קו מטרונית בגוש דן, הפלא ופלא בלי צורך בתחנות מיותרות
באמצע הכבישים אלא בתחנות הקיימות והבטוחות יותר להולכי רגל בנתיבי ימין של הכבישים אפילו בלי כמעט לשנות
מסלולי כבישים קיימים ואם ממש היו רוצים היה אפשר לסמן בהם נתיב לתח"צ בלבד.. אבל התברר שבשביל בלוף
האוטובוס הארוך החיפאי גם את זה לא צריך בעצם, כי זה.. אוטובוס ארוך, שמסתדר ממש בנתיבים הקיימים.
ממש כפי שאנו רואים בנסיעות המטרונית בכבישים רגילים לקרית אתא או לאורך שד' ההגנה בכביש החוף סביב חיפה.
בקיצור: הנת"צים והתחנות באמצע כבישים היו בלוף בעלות מליארד שקל בלי שום יתרון על סימון נת"צ בנתיב ימין.

כלומר חיפאים יקרים: מישהו (מהנדסי תחבורה שעשו יד אחת עם פקידי עירייה וחברות תשתיות מקורבות) שרף לכולנו
1.5 מליארד שקל ו-4 שנים של עבודות הזויות ששיתקו את העיר עבור אוטובוס ארוך שאפשר היה להעביר בעשירית
הזמן והעלות באותה אפקטיביות. וכפרס ביטלו קוים מתחרים לכשלונית בחיפה, שהבריחו נוסעי תח"צ רבים שנמאס
להם ועברו לרכב פרטי. תודה לדן שחשפה את השקר מעל עיני תושבי מטרופולין חיפה.
רשמתי פה בעבר לאן הכסף הלך
הכסף היה בעצם לשיקום תשתיות ישנות
במרכז אין את הצורך לשקם מכיוון שהשיקום בוצע כבר במסגרת פרוייקטים אחרים
בחיפה התשתיות הוזנחו ע"י המדינה ולכן ההוצאות הגדולות יותר
 

פנחס25

New member
תקציב של 50 מיליון ? לא ראיתי שבוצע שינוי גיאומטרי אחד.

באה המטרונית בגוש דן והוכיחה מה גודל הבזבוז על מטרונית בחיפה
בתקציב זעום בלי להעתיק כבישים ולבנות תחנות באמצע נתיבי תנועה סואנים, בוצע קו מטרונית ראשון בגוש דן.
העלות עשירית מזו של "הרכבת הקלה המדומה של ראש העיר ההזוי של חיפה", זו שהתבררה כאוטובוס אקורדיון
דו-מפרקי פשוט עם אותה כמות מושבים כמו באוטובוס רגיל לגמרה בלי אקורדיון, אבל עלתה פי 3 מהתכנון השערורייתי
בפני עצמו - 1.5 מליארד במקום "רק" 500 מליון שקל, ועד היום סובלת מליקויים קשים, נסיעה בכבישים משובשים
ללא עדיפות ברמזורים ואיחורים רבים, וכמובן - שנחנכה באיחור נחמד של 4 שנים על ידי חברת יפה נוף ("יפה בלוף"
שכל הכושלים בה שמוזכרים בדוח החמור מאד של מבקר המדינה ממשיכים לעשות שמות ולזרוע חורבן בחברות
התשתית האחרון או ביפה נוף עצמה. מי שכושל יותר, יקודם יותר זה כנראה המוטו ביפה בלוף.

והנה תוך כמה חודשים בעשירית העלות פועל בדיוק אותו קו מטרונית בגוש דן, הפלא ופלא בלי צורך בתחנות מיותרות
באמצע הכבישים אלא בתחנות הקיימות והבטוחות יותר להולכי רגל בנתיבי ימין של הכבישים אפילו בלי כמעט לשנות
מסלולי כבישים קיימים ואם ממש היו רוצים היה אפשר לסמן בהם נתיב לתח"צ בלבד.. אבל התברר שבשביל בלוף
האוטובוס הארוך החיפאי גם את זה לא צריך בעצם, כי זה.. אוטובוס ארוך, שמסתדר ממש בנתיבים הקיימים.
ממש כפי שאנו רואים בנסיעות המטרונית בכבישים רגילים לקרית אתא או לאורך שד' ההגנה בכביש החוף סביב חיפה.
בקיצור: הנת"צים והתחנות באמצע כבישים היו בלוף בעלות מליארד שקל בלי שום יתרון על סימון נת"צ בנתיב ימין.

כלומר חיפאים יקרים: מישהו (מהנדסי תחבורה שעשו יד אחת עם פקידי עירייה וחברות תשתיות מקורבות) שרף לכולנו
1.5 מליארד שקל ו-4 שנים של עבודות הזויות ששיתקו את העיר עבור אוטובוס ארוך שאפשר היה להעביר בעשירית
הזמן והעלות באותה אפקטיביות. וכפרס ביטלו קוים מתחרים לכשלונית בחיפה, שהבריחו נוסעי תח"צ רבים שנמאס
להם ועברו לרכב פרטי. תודה לדן שחשפה את השקר מעל עיני תושבי מטרופולין חיפה.
תקציב של 50 מיליון ? לא ראיתי שבוצע שינוי גיאומטרי אחד.
בוצע כרגע רק רכישת האוטובוסים. וצביעת הנתיבים.

בשלב שני. כן מתוכנן להזיז את הנת"צ לאמצע הכביש. בז'בוטינסקי בני ברק ורמת גן.
אני לא יודע למה זה טובה. התחנות פחות נגישות בנת"צ באמצע הכביש. והנושא של עצירת רכבים על מסלול הנת"צ דורש אכיפה ולא יותר.
 

S o l l y

New member
אכיפה ולא יותר ?

תקציב של 50 מיליון ? לא ראיתי שבוצע שינוי גיאומטרי אחד.
בוצע כרגע רק רכישת האוטובוסים. וצביעת הנתיבים.

בשלב שני. כן מתוכנן להזיז את הנת"צ לאמצע הכביש. בז'בוטינסקי בני ברק ורמת גן.
אני לא יודע למה זה טובה. התחנות פחות נגישות בנת"צ באמצע הכביש. והנושא של עצירת רכבים על מסלול הנת"צ דורש אכיפה ולא יותר.
אכיפה ולא יותר ?
זה לא ממש ריאלי לאכוף, כי זה המון בגלל רכבים ש"עוצרים לשניה" בצד הכביש להוריד מישהו, כל דבר כזה גורם לכמה אוטובוסים לעקוף וככה נוצר פקק.
המצב שמישהו יקח לו עוד דקה לעבור ל"אמצע" הכביש מתעלה על כך בכמה רמות לדעתי.
 

אבישי ק

New member


אכיפה ולא יותר ?
זה לא ממש ריאלי לאכוף, כי זה המון בגלל רכבים ש"עוצרים לשניה" בצד הכביש להוריד מישהו, כל דבר כזה גורם לכמה אוטובוסים לעקוף וככה נוצר פקק.
המצב שמישהו יקח לו עוד דקה לעבור ל"אמצע" הכביש מתעלה על כך בכמה רמות לדעתי.
 

פנחס25

New member
המחשבה צריכה להיות על המשתמש. ולא רק על תנועת האוטובוס.

אכיפה ולא יותר ?
זה לא ממש ריאלי לאכוף, כי זה המון בגלל רכבים ש"עוצרים לשניה" בצד הכביש להוריד מישהו, כל דבר כזה גורם לכמה אוטובוסים לעקוף וככה נוצר פקק.
המצב שמישהו יקח לו עוד דקה לעבור ל"אמצע" הכביש מתעלה על כך בכמה רמות לדעתי.
המחשבה צריכה להיות על המשתמש. ולא רק על תנועת האוטובוס.
התחנות באמצע לא ידידותיות למשתמש. אלא אך ורק לאוטובוס.
&nbsp
לדעתי צריך להתפשר קצת על מהירות הקו. ולהיות יותר ידידותי למשתמש.
&nbsp
מעבר לנזק הסביבתי והאורבני שיש לתחנות באמצע הכביש. לסרבול ברמזורים נוספים ומעברי חציה נוספים על הכביש.
 

tapuzo2

New member
נכון וזה יצר עשרות תאונות עם הולכי רגל!!

המחשבה צריכה להיות על המשתמש. ולא רק על תנועת האוטובוס.
התחנות באמצע לא ידידותיות למשתמש. אלא אך ורק לאוטובוס.
&nbsp
לדעתי צריך להתפשר קצת על מהירות הקו. ולהיות יותר ידידותי למשתמש.
&nbsp
מעבר לנזק הסביבתי והאורבני שיש לתחנות באמצע הכביש. לסרבול ברמזורים נוספים ומעברי חציה נוספים על הכביש.
נכון וזה יצר עשרות תאונות עם הולכי רגל!!
אין חודש שברחובות בהם העבירו את הנת"צים באמצע הכבישים לא גורמים פגיעות בהולכי רגל
בחודש שעבר למשל (יולי 2014) נפגעו הולכי רגל מאוטובוסים ברח' החלוץ ובשד' ההסתדרות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה