"באביב נעוריהם"

"באביב נעוריהם"

בפורום הגינון נכתב על אביב נעוריהם. "השעה היתה אחת בלילה בחוף בירות לקראת סוף מבצע ''אביב נעורים'' הם שבו איש ליד רעהו כשפניהם מביטות בשמים זרועי הכוכבים אבידע שור ס''מפ סיירת צנחנים עלם גבוה רזה ויפה תואר שימים ספורים קודם עוד התווכח בלהט עם דדו הרמטכ''ל שחיבים להפחית מכמות חומר הנפץ שהכינו כדי להוריד את בית המחבלים כדי שלא יפגעו בפיצוץ האדיר בתי השכנים החפים מכל עוון ושכשנדרש לבחור לו בן זוג לצוות המוביל את הפשיטה הנועזת בחר ללא היסוס בחגי מעין הענק השקט רעו ליחידה שהיה בחור ענק ויפהפה שלא יכל לפגוע לרעה בזבוב שבכל תרגולי המודל היה מרים בסיומם את הפצוע התרגולי ורץ איתו בקלילות כאילו הוא נושא על גבו תינוק בן יומו עכשיו הם שכבו איש ליד רעהו דוממים ופניהם מביטות בכוכבים אבידע שור שכדור הקלצ'ניקוב שפילח את חזהו לא הותיר לו שום סיכוי וחגי מעין שכדור פילח את העורק הראשי שלו במפשעה והוא הלך ודימם מבלי יכולת לעצור את הקרע הנורא בעורק חייו שהלכו ואזלו שמה מול השמים זרועי הכוכבים. סירות הגומי הופיעו בדומיה ונחתו על החול הלבן הרך והחמים הפצועים הועמסו עליהן והן פתחו בהפלגה מהירה לכיוון הסטי''ל הממתין לפתע חגי מעין הרים את ידו וביקש מים פתחתי והיגשתי לו את המימיה ועזרתי לו לגמוע הוא הביט בי וראיתי במבטו שהוא יודע שלא יראה את אור הבקר הגענו לסטיל והעלינו את אבידע ואת חגי על סיפון הסטיל נלחמו הרופאים מלחמה נואשת על חייו של חגי...ולשווא הרמתי את עיני לשמים זרועי הכוכבים ומלמלתי את מילותיה של רחל המשוררת ''כאלה באביב ימותו אני יודעת זאת'' "
 
מי הוא אותו לוחם שעזר לחגי ז"ל

לגמוע את לגימות המים האחרונות של חייו ?
 
שקדי

שקדי הוא הנציג האותנטי של הקיבוצים בפורום לטוב ולרע יש כמה נושאים כבדים שקשורים לשקדי ובאותה נשימה גם למדינת ישראל. שקדי שייך לדור שגדל יחד עם מדינת ישראל,כמו אשור,אילבן ועוד. שקדי הוא ידידו של 11a2 "האיש בעל השם המוזר".לרוב ידידים, ולעיתים "ידידי לשעבר". היה קיים תיעוד יפה כיצד השורשים של שקדי הגיעו לעמק הקסום והפריחו אותו,אילבן ידידו אהב את זה.השורשים עברו אפילו את מלחמת העולם הראשונה לאחרונה כל התיעוד הזה ודברים אחרים נעלמו ונמחקו כלא היו, יחד עם כל הפורום בו זה נכתב בזמנו. על שקדי אפשר לספר הרבה,בוודאי עוד יסופר בהרחבה בעתיד. הנה כמה ראשי פרקים (1)רקע היסטורי על "העמק הוא חלום"בו גדל שקדי מול הגלבוע של שאול ויהונתן.חלק זה יכלול את הסיפור המדהים של העליה השלישית והקיבוצים. (2)הלחץ הכבד בהתישבות העובדת ובקיבוצים בעבר,לשרת בכל מחיר ביחידה קרבית,ו"תרומת הדם"שלהם לבטחון המדינה. (3)"האיכר ה"קילר" שאהב לשיר יותר מלחסל ערבים. בחלק זה תסופר האגדה שמסתובבת שנים בשייטת ובעמק על "החיסול השקט". וישובצו גם שירים על "העמק",שיעבירו צמרמורת בהקשר שלהם. (4)"האכר קשה היום שמעיר את השמש בבוקר". בחלק זה יסופר על זיתים שקדים כבשים פרחים יפים וכו,,, (5)"הטיולים של כוכב פורום ה"גינון"שחוסך כסף ודלק לעירונים העשירים,שמעדיפים להסתפק בתמונות מהטיולים שלו. בקטע זה ישולבו תמונות ש,,חבל על הזמן . (6)"הקיבוצים" ו"הקיבוצניקים" הם אחד הנושאים שגרמו לשנאה והסתה בפורומים נגד שקדי. בפורום התרחש מצב אבסורדי שאנשים מקללים זה את זה במילים נוראיות של בגידה ושיתוף פעולה עם האויב . כך יוצא שאם חלילה שקדי לדוגמא וזה יכל להיות כל אחד,היה נופל באחד הקרבות הוא לא היה "זוכה"לכל כך הרבה קללות של "בוגד" והיה "נח"את מנוחתו האחרונה,בשקט ובתחושה שעשה את שלו , יחד עם מאות הקיבוצניקים השמאלנים הגיבורים הקבורים בעמק בבתי הקברות ,שהיה צורך להרחיב אותם לאחר מלחמת יום הכיפורים.
 

אילבן

New member
שקדי ידיד הוא מלח הארץ,לא שאל

שאלות בהגנה על המולדת, יד אחת שלו אחזה במגל, ויד אחרת שלו אחזה ברומח. לאחרונה הם מעביר מורשת ברחבי הנט.
 

גאיה111

New member
אינו טומן ידו בצלחת, שקדי הזה שלכם

שקדי הזה אינו טומן ידו בצלחת בברכות" ההדדיות בפורום וכל הפיסקה האחרונה מיותרת לחלוטין הרי ידוע אחרי מות קדושים אמור כך היה עם עזר ווייצמן כך עם כולם אז מה הקטע ובכלל למה כל זה רלבנטי לפורום הזה אנחנו לא פורום היסטוריה שלכם
 

חמעפה

New member
חס וכרפס שיהיה שקדי שלנו בריא ושלם

עד מאה ועשרים שקדי שלנו גיבור המלחמה מלח הארץ איש הטבע והשקדיות ואהבת האדמה ראש חוג השרקנים
 
מה היא אותה אגדה על "החיסול השקט" ?

האם האיכר "הקילר" שאהב לשיר יותר מלחסל ערבים מעורב גם כאן ?
 
איך צמחה האגדה על"החיסול השקט" ?

כיצד מכבסה לכיבוס בגדים בקיבוץ ותיק בעמק קשורה לאגדה ?
 
האגדה רקמה עור וגידים בלילה

לאחר שהחיילים בקיבוץ ותיק בעמק חרוד,זרקו לכביסה את הבגדים המלוכלכים.
 
ב 2 בלילה הגיעו סונקה ודולקה לעבוד

במכבסה הישנה הצמודה לקומונה,הלא הוא מחסן הבגדים שכך כונה בעבר. סונקה היתה אמא של חייל בסדיר שהחליפה באותו לילה את יוכבד. דולקה היתה אם שכולה שהתנדבה באותו לילה למיין את הבגדים המלוכלכים של החיילים.
 
ב 3 בלילה הגיעו יולקה ושרה לעבוד

במכבסה של הקיבוץ השוכן סמוך לקיבוץ של סונקה ודולקה. הקיבוץ של יולקה ושרה הוא תל יוסף שהוקם ב 1921 ע"י גדוד העבודה ונקרא על שמו של יוסף טרומפלדור.
 
באותו לילה התקלקלה מכונת הכביסה

של קיבוץ עין חרוד מאוחד המהולל הנמצא יותר למעלה
 
ב4 בבוקר הגיעו היפנים מכת המקויה

לעבוד במכבסה בקיבוץ חפציבה למרגלות הגלבע. היפנים שגמרו באותה שעה מסיבה במערה בגן היפני, היו משובצים למיין את כביסת החיילים. בקיבוץ חפציבה לומדים בבית הספר האזורי המשותף בעין חרוד.הנמצא על מורדות גבעת קומי. יחד עם: קיבוץ גבע קיבוץ תל יוסף קיבוץ עין חרוד מאוחד קיבוץ עין חרוד איחוד קיבוץ שדה נחום ועוד,,,
 

REHVOT

New member
שימוש בשכול

לשם האדרת הטמפיט מעשה שלא יעשה. רק שמאלנים שאיבדו דרך וכבוד עצמי מסוגלים לעשות זאת. קאפיש. בתור הסטוריון בגרוש שעל נעליך מעל רגליך בהזכירך נופלים.
 
אתה פשוט איש רע...

מספרים לך סיפור גבורה ואתה מזהם אותו בגועל שלך לגבי השמאל. תתבייש לך שכך אתה עושה ביום הזיכרון ובערב יום העצמאות.
 
למעלה