א ה ב ה לעומת סקס?

א ה ב ה לעומת סקס?

נניח, נפל בחלקכם, לשם גיוון, חברה מתוקה ואהובה שאתם פשוט מטורפים עליה, עליה = על מראה פניה, על גופה המטריף, על החיוך הקסום, על מבטה הענוג, על השיחה התוססת, על הספונטניות הנשית שלה, על הנשיקה הלוהטת, בקיצור... על הכל, חוץ מ... סקס. לא שהיא לא רוצה אלא שהיא, פשוט, יש טובים ממנה במיטה (בלשון המעטה). זה לא בדיוק תואם את נסיונכם אצל בחורות אחרות בעבר הסקסי המפואר שלכם. וכאן השאלה: עד כמה תהיו מוכנים להקריב, להקריב קצת מאמץ, אי נוחות, חוסר פרופורציה, בקיצור, לאכול קש בתחום הסקס - תמורת אהבה נטו? ובמילים אחרות: עד כמה חשוב לכם ההצלחה המושלמת בסקס כדי לקבוע את רמת אהבתכם? האם יש מצב שלא תוותרו על חברה גם במחיר... התנזרות?
 

אייסי

New member
מנסה קצת לעזור...

תסתכל על זה ככה אתה בעוד חצי שנה תוכל להתגבר על היצר המיני שלך שלפי מה שכתוב בין השורות הוא מפותח? לנו הנשים ואני מדברת בתור אחת שאוהבת מין קל לנו יותר להתגבר על עניין החוסר עניין במיטה, אבל עדיין מי שאוהב מין יהיה לו קשה לוותר עליו.... אני לאחרונה הייתי במערכת יחסים ארוכה שהסקס בה היה על הפנים הוא היה ממש גרוע במיטה אבל הוא היה היחיד שהצלחתי להרדם בזרועותיו ולישון איתו חבוקה כל הלילה. זה מה שהחזיק אותי... אבל בתור אחת שאוהבת להנות ממין הייתי חייבת פעם בכמה חודשים לספק את עצמי.... כן הרגשתי קצת רע עם עצמי אבל הייתי חייבת את זה לנפש שלי. אז אולי בגדתי בו.... אבל זה גורם לך אולי להתחיל לחשוב מה לך יקרה בעוד כמה חודשים....אלא אם כן תצליח ממש להתעלות על עצמך ולוותר על המין או להנות ממנו פחות או להסתפק רק באוננות.... אהבה טובה כיף שהיא שם אבל מין הוא חלק בלתי נפרד ממנה. ולא אני כבר לא איתו למי ששואל ולא בגלל בגידותי הקטנות.....
 

just one2004

New member
אתה אילם? ../images/Emo124.gif

תדבר, אל תפחד! תסביר לה איך אתה מרגיש לגבי הסקס, ותעבדו על זה! אף אחת לא נולדה עם יכולות של מאהבת בהרמון הסולטן, אלא רכשה יכולות סיפוק במהלך הזמן.
 
קרה בהחלט זה לא בעיה, זה פתרון!

מצאת חבר/ה טוב/ה, ולא בת זוג. זה הכל. אם הכל נפלא רק לא הסקס, אז מוצאים בת זוג אחרת, ויש לך חברה טובה לשנים (חברות בד"כ נמשכת הרבה יותר שנים מזוגיות)
 

vent91

New member
איזה באסה לבנות בימינו

אם לא נותנת שישפריצו לה על הפנים היא מיד מוכרזת כלא טובה במיטה. צ'ק צ'ק צ'ק
 
כמה מקום תופס הסקס?

לדעתי סקס תופס מקום רב מאוד במערכת יחסים. כמה זמן מחזיקה מע' יחסים מקסימה בלי מימוש של סקס טוב? לדעתי לא הרבה זמן או כן הרבה זמן אבל עם נספחים.... כן יקרה הפוך, סקס טוב יכול להחזיק ולפשר במריבות וויכוחים במע' פחות רגועה ממה שאתה מתאר.
 
אם באמת כ"כ טוב לכם ומקסים לכם יחד

אולי תדברו? תקשרות היא הפתרון הכי טוב למשברים/בעיות במערכת יחסים. וסקס, בזוגיות ואהבה זה מרכיב מאוד חשוב .. תמיד יש פתרון. קודם כל דבר איתה, תיידע אותה, תסביר לה שמציק לך משהו. ברגע שהיא תתחיל להיות מודעת לזה זה כבר טוב. מעבר לזה מומלץ שתפנה לפורום טיפול מיני, ושם אולי תקבל הסבר לגבי האפשרויות לשיפור הסקס בינכם.
 

tomerxy

New member
על מה אתה מדבר, לע**ל?

הרי ברור שאם היית מאוהב בה כל השאלות לא היו עולות. לטובתה, עזוב אותה. כך תוכל למצוא לעצמה גבר נורמלי
 
על מה אתה לע***ל מדבר?

זה פשוט עצוב מה שהולך כאן. לכולם ברור הכל. מחצי משפט כבר מכירים את כל חייו של הבן אדם.. תקרא שרשור קודם ואולי תבין
 

יומנוש

New member
אהבה בלי סקס זה כמו

בלי קירות. זה פשוט לא מחזיק.
 
האמת? נשמע לי לא הגיוני.

מה זה הצלחה בסקס? הכל בראש אם את המטורף עליה אבל באמת הרי אתה צריך לגמור רק מלהריח אותה. ואם אתה מחפש ביצועים קנה לך מכונית מירוץ משובחת.
 
למעלה