את מלאך-משה טווילי

את מלאך,זה נראה כמו טיול בפארק

לא נראה בכלל כמו ריקוד.באמת,בלי כוונה לפגוע.מקווה שלא ילמדו אותו ב"גולדה"לשם אני מגיע הרבה בימי שני.
 
אתה רציני?

אני רואה את כל הריקודים שאתה מעלה לפורום. האם היית מעלה גם את זה?
 
שמע מאוהב-ראיתי את תגובת הרוקדים

ואני אומר לך חכה חודשיים מכל שהותי בעולם הריקודים אומר לך שכמספר הרוקדים מס הדעות אבל תהיה כנה הריקוד פשוט קליל והשיר גם חביב אז מה פתאום זה הקפיץ אותך ?
 
התגובות שלכם הקפיצו אותי לא הריקוד

אין כאן אחד שהיה מוכן ללמד את הריקוד הזה אצלו אם היתה לו הרקדה אלא אם במקרה זה היה שמור לי ואשמור לך ואחר כך היה מעיף לפח. במקום שתיהיו כנים אתם סתם מוליכים את הבחור המסכן שולל. לא יפה מצידכם.
 
מאוהב כל כך הרבה שירקודים עברו פה

ודוקא זה גרם לך צורך להגיב? לטעמי קליל ופשוט אין ריקודים טובים או רעים יש שירים טובים או לא ויש קואליציות או לא.
 
זה לא הריקוד הראשון שאני מגיב

ובטח לא האחרון.אבל אני לעומת הרבה מהכותבים כאן לא נמצא כאן באופן קבוע.יש פעמים שאין לי זמן ואני לא נכנס חודש או חודשיים. בנוסף יש ריקודים שאתה מעלה ואין לי מה להגיד .אני מדגיש שהסיבה לכתיבתי היא כי לדעתי אתם מוליכים שולל וגם זה שחיבר את הריקוד הזה וגם ההוא עם השיר של דנה אינטרנשיונל . אתה רואה פה איזה מרקיד שיש לו הרקדה למרות שאנחנו יודעים שכולם נכנסים לכאן,כותב שהריקוד לדעתו מתאים והוא ילמד אותו אצלו?
 

gady7

New member
קחי את הריקוד הבנאלי הזה ובקשי מירון ב"ש

שידגים אותו,מיד אותו הריקוד עולה בשתי ליגות אוטומטית. חשוב מי ואיך מגישים את התבשיל המוגמר שבבסיסו אינו מרשים במיוחד.
 

25306yosef

New member
משהו שמצאתי באינטרנט...

את מי רואים בתמונה כאן ? שימו לב, התשובה קשה ביותר !!!
 

25306yosef

New member
מי הן הבנות היפות ?

לאיזה להקת מחול משתייכות הבנות היפיפיות ? זה לא להקת הסטודנטים של תל אביב למרות סט התלבושות של לאה אבוטבול !!! רמז מספר 1: ורד רמז מספר 2: אחת הרקדניות שמצולמת בתמונה היא מנהלת הלהקה ומשמשת ככוריאוגרפית ומנהלת אמנותית של הסטודיו למחול שהיא מנהלת, הסטודיו למחול שבמסגרתו פועלת להקת מחול זו שלאחרונה התחיל לעבוד איתה שלמה ממן ככוריאוגרף. התמונה צולמה בבית הנשיא בסוכות. בבית הנשיא רקדו את הריקוד וזוהי רק ההתחלה של הכוריאוגרף שלמה ממן שמצולם בתמונה.
 

25306yosef

New member
תשובתך איננה נכונה !!!!

רן הירש הוא כוריאוגרף עצמאי העובד עם האסיסטנטית עדי גוטרמן. ורד איננה עובדת עם רן הירש. אז מי הן הבנות היפיפיות שהתארחו ורקדו בסוכות בבית הנשיא ביחד עם שלמה ממן ? איזה אולפנים למחול שבמסגרתם פועלות גם להקות מחול, מנוהלים על ידי אחת הרקדניות בלהקות מחול אלה ששמה ורד שמשמשת גם ככוריאוגרפית ומנהלת אמנותית בלהקות מחול אלה ?
 
יוסף ,יוסף ,

גם בלי לראות את התמונה אפשר היה לדעת שמדובר בשלמה ממן . איך ? רק אתה יודע ....
 
למעלה