את מי הייתם רוצים לשאול שאלות בפורום ?

קסנדרה*

New member
את מי הייתם רוצים לשאול שאלות בפורום ?

את מי כדאי לנו לארח בפורום ? א. את הסופר אלי אמיר - "תרנגול כפות", "יסמין", "אהבת שאול", "מפריח היונים" - יו"ר קרן אברהם לדו-קיום ושוויון בין ערבים ליהודים. ב. את הסופר סמי מיכאל - "שווים ושווים יותר", "חסות", "חצוצרה בוואדי" ו"סופה בין הדקלים". ג. ד"ר סמי שלום שיטרית - המאבק המזרחי בישראל, 1948-2003 "המהפכה האשכנזית מתה". ממייסדי הקשת הדמוקרטית המזרחית, חוקר חברה ומשורר, כתב ופירסם מאמרים רבים בשאלות חברה ותרבות בישראל, בסוגיית הכיבוש והשלום, בכתבי עת בארץ ובעולם. ד. העיתונאי דניאל בן סימון - חבר מערכת "הארץ". כתב את הספר "עיסקה אפלה". עדיין לא יצרתי קשר עם אף אחד מהרשומים מעלה, אבל אשתדל לשכנע אותם, כ"א בתורום, להגיע לפורום ולהשיב על שאלותיכם. אני מקווה שתהייה היענות - תבחרו את ההעדפה שלכם, בסדר יורד, מהרצוי ביותר. תודה על שיתוף הפעולה, ובהזדמנות זו ברוכים המצטרפים לפורום
 
ד"ר סמי שלום שטרית כמובן.

ואכן המהפכה האשכנזית מתה או נמצאת בשלבי גסיסה אחרונים של חולה סופני. בהצלחה לפורום.
 
../images/Emo140.gifאולי שם מתאים לפורום הוא "ממערב למזרח"

ישראל האשכנזית-מערבית מתחילה להתקרב לתרבות העשירה של יוצאי עדות המזרח והערבים הפלשתינאים והמהפכה המזרחית הופכת אותה מאשכנזית למזרחית.
 

OSDSET

New member
אתה צודק. המדינה הזאת תהיה מאד בקרוב מדינה

מזרח תיכונית רגילה שתתאים את עצמה לתרבות הערבית הסובבת אותנו. יש לי רושם שאנחנו מאד קרובים לזה.
 
ד"ר סמי שלום שטרית עזב לניו יורק

הוא יענה על שאלות באינטרנט ממקום מושבו בניו יורק? יש לד"ר סמי שלום שטרית ספר חדש בחדשות בשם "עין הבובה". התחלתי לקרוא והוא מציג את נקודת המבט של מתאבדות פלשתינאיות וקורא לאמריקאים להחרים מתן כספים לישראל כדי לא לתמוך בכיבוש ובדיכוי הפלשתינאי. הסיום קשה ועם מסר חזק נגד הציונות וישראל: "המסר של המפקד העלום הזה הופנה לציבור האמריקאי, וזה כשלעצמו חידוש מעניין: "אנחנו מדברות היום באנגלית לאזרחי ארצות-הברית של אמריקה. אולי לא כולכם מודעים לעובדה שהכסף האמריקאי, המיסים שאתם משלמים, משמשים למימון הכיבוש הישראלי, למימון הגניבה של האדמות הפלסטיניות, הדיכוי שלנו, ההפצצות על ערינו, הריסת בתינו ועקירת העצים שלנו..." עוד סיפרו שהן שלוש בחורות צעירות, רווקות, תלמידות מצטיינות, לא דתיות פנאטיות כפי שאנחנו אולי חושבים. אמינה סיימה בטון נחרץ: "הייאוש הוא לא רק האויב שלנו, אלא גם האויב שלכם, והוא שולח אותנו לעשות משהו חיוני ואפקטיבי עם החיים שלנו – למות כשהידות, מרטיריות, למען שיחרור פלסטין והעם הפלסטיני. בקרוב תשמעו על פעולתנו האמיצה, אינשאללה." ד"ר סמי שלום שטרית מזמן אומר שהוא לא ציוני ולא רוצה לחיות בישראל. כולם רוצים לעזוב את ישראל. מי רוצה להשאר במדינה הזאת? "עין הבובה" הוא ספר חזק. כדאי לקרוא.
 

קסנדרה*

New member
ליאב, ממילא כולם ישיבו באינטרנט ../images/Emo13.gif

אף אחד מהם לא יבוא אלי או אלינו הבייתה
שבת שלום.
 
כולם טובים בעיני

סמי איש נחמד מאוד, מהיכרות עבר אישית. יתרונו, או חסרונו, בכך שלא התבגר ולא התגבר על תחושות אפליה קשות שהשאירוהו מיליטנטי ובכך יש אומרים גרם נזק לאינטרס שלו עצמו. היתרון - הראיון יכול להוביל לאמוציות וויכוחים מעניינים. החסרון - מרוב "צבע" טיעונים חשובים לא נשמעים ולא "עוברים מסך". אני סבור שיש להתחיל עם סמי מכאל, האיש והאגדה (בעיני איש ענק, וזה לא סופרלטיב) - נשיא האגודה לזכויות האזרח. מה שעושה אותו רלבנטי לשורה של נושאי זכויות ולא כמי שנלחם למען סקטור אחד בלבד. מבחינה זו גם אלי אמיר מתאים (ואף אחד אינו בלתי מתאים).
 

מיסיס G

New member
וואלה , סמי מיכאל הוא איש משכמו ומעלה

ואת גיא בן בכור אני גם רוצה לארח , אם אפשר .
 

קסנדרה*

New member
תודה לכולכם, אתחיל לגשש את הדרך אליהם ../images/Emo13.gif

נראה מי מוכן ומתי וכו'. תודה ושבת שלום
 
ח"כ ג'אמל זאחלקה על מדינה דמוקרטית אזרחית

ח"כ ג'אמל זאחלקה, מהמיצגים הנבחרים של הפלשתינאים בישראל, על מדינת כל אזרחיה, דמוקרטית ושיוויונית וביטול הגזנות נגד הפלישתנאים שגרים בישראל. ביטול גדר ההפרדה והחלוקה שבין הפלשתינאים שהיהודים מנסים בכוח הצבא הכובש לכפות על העם הפלשתינאי.
 

הMפצח

New member
נקבה2 מחכה לג'אמל זאחלקה וחבריו

ואם תנסה להבין למה, תשמור את ההודעה שלך למזכרת ולתזכורת.
 

קסנדרה*

New member
מרוואן אני לא הזכרתי אותו בשאלתי !!

אני הבאתי 4 אנשים שיכולים להתאים לשיח בפורום, אם יש לך העדפה על מי מהם, אני מוכנה לקרוא, את הצעתך אני דוחה, היות והאיש לא מתאים לנושא העיקרי בו עוסק הפורום - דיון חברתי.
 

Jen74

New member
באופן אישי הייתי שמחה לראות אירוח של

הסופר סמי מיכאל
 
למעלה