את מי אני פוגש היום ב GB ?

רשמים מיום שישי בלילה...

טוב אז הייתי בGB.... המממ מה אני אגיד... המסיבות שם טובות בד"כ.. אבל היום... קרוב לזוועה הייתי אומרת! אפילו עם שתיה לא הצלחתי להנות! די גי'י כ"כ פסיכי לא ראיתי בחיים שלי... מתחיל שיר אחרי שניה שם אחר.. באמת אחרי שניה... לא יודע לעשות מעברים בין שירים כמו שצריך.. ובכלל המוזיקה הייתה לא יודעת מה זה לא..!!!!! קיצור אני יכולה להגיד שהיה נחמד בזכות האנשים שעימם ביליתי והאנשים שאותם הכרתי... אבל ממש לא בזכות הדי גי'יי.... בעעעעעעעעעעעעעעעעע נ.ב אבל מה שכן ראיתי שם את "אבי נוסבאום" , "ניסים גרמה" , ואת "אתיייייייי פולישוק"... איך אני מתה על הבנות האלה שחושבות שהן באמצע איזה ריקוד עם או צילומים לקליפ....
 
רשמים ?

טוב ... הייתי בנאטשה. מועדון בכפר חיים. בהתחלה היה יבש קצת אחרי זה נהיה ממש צפוף. מקום נחמד אבל לא יותר מזה. אמרו שיהיה בר חופשי. בסוף זה היה וודקה עם תפוזים\אשכוליות, בירה וטקילה. כל השאר בתשלום. וגם כל מה שנתנו חינם היה כל כך מדולל שלא השפיע על אף אחד. אני באופן אישי לא שתיתי כי נהגתי. שורה תחתונה, אני לא רואה את חוזר למקום זה. לילה טוב.
 
למעלה