רשמים מיום שישי בלילה...
טוב אז הייתי בGB.... המממ מה אני אגיד... המסיבות שם טובות בד"כ.. אבל היום... קרוב לזוועה הייתי אומרת! אפילו עם שתיה לא הצלחתי להנות! די גי'י כ"כ פסיכי לא ראיתי בחיים שלי... מתחיל שיר אחרי שניה שם אחר.. באמת אחרי שניה... לא יודע לעשות מעברים בין שירים כמו שצריך.. ובכלל המוזיקה הייתה לא יודעת מה זה לא..!!!!! קיצור אני יכולה להגיד שהיה נחמד בזכות האנשים שעימם ביליתי והאנשים שאותם הכרתי... אבל ממש לא בזכות הדי גי'יי.... בעעעעעעעעעעעעעעעעע נ.ב אבל מה שכן ראיתי שם את "אבי נוסבאום" , "ניסים גרמה" , ואת "אתיייייייי פולישוק"... איך אני מתה על הבנות האלה שחושבות שהן באמצע איזה ריקוד עם או צילומים לקליפ....