את זה רוב הסיכויים לא ידעתם! (-;

את זה רוב הסיכויים לא ידעתם! (-;

זה לא ממש קשור למחשבים או שאולי כן...תחום המכשירים הסלולארים מתישהו גם מגיע לתחום המחשבים. בכל מקרה... ניתן לשלוח הודעות SMS בין סלקום לפלאפון...בדוק! ייתכן וזה ניסוי... ייתכן וזאת תקלה... ייתכן וזה מסכם את ההסכם שנחתם לפני כחודש שיאפשר בקרוב שליחת הודעות SMS בין החברות השונות... דון@קישוט
 

Shizik

New member
יותר מזה

ישנה שיטה לשלוח הודעות גם בין אורנג` לסלקום ונראה לי שגם בכלל בין כול המכשירים אבל זה איזה קוד או משהו... חבר שלי פעם הראה לי אבל אני לא זוכר
 
סליחה תקלה...

אז כמו שאמרתי... לשלוח בין אורנג` לסלקום, זו שיטה שקיימת כבר כמה חודשים טובים... אני אחפש את הקוד שהיה לי, ואעלה אותו לכאן.. ולגבי סלקום - פלאפון - עד כמה שאני יודע, השליחה היא עניין חד כיווני. רק מהסלקום לפלאפון, ולא להפך
 

liran_sh

New member
ומה אם בין סלקום לאורנג`?

למישהו יש מושג? __ לירן 17__
 
למעלה