את! (באלי) בואי...

סמאדי

New member
את! (באלי) בואי...

האורחת הצמחונית שלי שבגללה אני מכינה את השקשוקה עם הפוקאצ'ה הודיעה לי בלילה שהיא אלרגית לשמרים. לא. זה לא אנושי! מה עושים?!
 

eveik

New member
קודם כל - נרגעים

ואני בטוח שחבריה הלא צמחוניים יהנו מהשקשוקה. בקשר אליה - תלוי בך, אבל אני אישית לא חושב שאת צריכה לעמוד על הרגליים כל היום כדי להכין משהו שירצה כל אחד, ויש לא מספיק סיבות למה.
 

נירהמ1

New member
סמאדי - לפירגוש יש מתכון לבצק עם

אבקת אפייה - אם מכינים ממנו פיצה אפשר להכין גם מאפים אחרים, כמו לחמניות. לי יש מתכון ללחמניות גבינה עם אבקת אפייה. אם תרצי, פשוט תגידי והמתכון יגיע מייד.
 

סמאדי

New member
נירה, תודה. בגלל שזו ארוחה בשרית,

ואני לא מכירה את כל מי שמגיע, אני מעדיפה לא לערבב. כן, מגיעים גם אנשים אחרים שקשורים לפרוייקט שאנחנו מקימים יחד. תודה יקרה. איזו אישה טובה את. בהרגשתי.
 

נירהמ1

New member
הנה - פַּאלֵק - לחם בצל טיבטי (לא חלבי)../images/Emo140.gif

פַּאלֵק - לחם בצל טיבטי/מתכונים.נט http://www.matkonim.net/rtw/bahlek.html הנה עוד מתכון שמצאתי (לא ניסיתי - מנוסה יותר בלחם עם שמרים): לחם ללא שמרים - עם אבקת אפייה החומרים: 4 כוסות קמח מלא או קמח כוסמין (אולי זה יעבוד גם עם לבן) 1/4 כוס שומשום 1/2 כפית מלח 1 כף סילאן 1 כפית אבקת אפייה 1 כפית סודה לשתייה 2 כוסות חלב סויה + 2 כפות - מחממים תנור לחום בינוני (175 מעלות). - מערבבים היטב את כל החומרים, מעבירים לתבנית מאורכת ואופים שעה ועוד 10 דקות. בהצלחה,
 

סמאדי

New member
תודה נירה. הבעל שלי מכין את הלחם הזה מאודה...

טוב, החלטתי. אני מכינה פוקאצ'ה עם שמרים למי שכן אוכל והבעל שלי יכין את הלחם הטיבטי המדהים הזה. הוא באמת טוב!
 

נירהמ1

New member
שיכין גם בשבילי (גירסה וירטואלית../images/Emo9.gif) פלוס

מתכון. בבקשה.
מראש.
 

bali

New member
מנהל
זה ממש לא אנושי!!! ../images/Emo10.gif

ראיתי שבסוף החלטת להכין בכל זאת ובעלך יכין את הלחם הטיבטי בלי השמרים. לדעתי החלטה נבונה. תספרי לי איך יצא ואם יש כל בעיה, אני פה ובמסרים עד הערב.
 

סמאדי

New member
תודה באלי. הכנתי את הבצק.

הוא רטוב עד מיימי. בין עיסת פנקייק לבצק. בינתיים השארתי להתפחה. אם עדיין לא יהיה בצקי אוסיף קמח? בלאו הכי אחרי התפחה ראשונה צריך ''לקווצ'ץ''. למה את צוחקת?
 

bali

New member
מנהל
את ../images/Emo70.gif רשעית אחת!

למה את צוחקת ואז סמאדי חושבת שזו אני
אני בכלל הייתי עסוקה בלגימת קולה זירו כשראיתי את השאלה של סמאדי ואני לא אוהבת להקדים קנה לושט אז אני משתדלת לא לצחוק בזמן שתייה
אוף, אוהבתותך!
 

bali

New member
מנהל
אחותיייייייייייייי ../images/Emo24.gif

אני סחוטה מעייפות. הלכתי לסידורים בקניון היום. טעות ללכת לקניון ביום שישי
אבל דווקא מצאתי מציאות קולינריות כי היה שוק איכרים קטנטן (סוג של לחם פרנה עם בצל ובלי בצל, כנאפה, טעמתי ממרחים שלא קניתי בסוף...) אני צריכה לאכול משו וללכת לנוח, והטוסיק נדבק לי למחשב. מה יהיה?
 

ניריתי 1

New member
לנוח ומיד ../images/Emo88.gif

אסור לך למתוח יותר מדי ! אחרת את יודעת מי תיזקוף ראש ! גם ככה זקפה לאחרונה... אז על אחת כמה וכמה ! אמנם קשה להתנתק מהפורום הקסום שלנו
אבל אני מבטיחה שלא נלך לשום מקום, ונהייה כאן גם אחרי שתנוחי ! וזה סופי ! לנוח ! עכשיו !
 

bali

New member
מנהל
שמעת אותי צוחקת? אני לא צוחקת בכלל

רק תדעי לך שהמוטו שלי הוא שאין דבר כזה שאלה טיפשית בעניינים מקצועיים (בחיים יש לפעמים שאלות טפשיות וגם זה בסדר מבחינתי), כי מי שלא שואל לא ילמד. מצרפת לך תמונה של המרקם שאמור להיות לבצק... אני זוכרת אותו כמשהו טיפה יותר סמיך מדבק קמח-מים, כשמעצבים את הפוקאצ'ות זה יותר לכיוון למתוח-למרוח את הבצק על נייר האפייה. שימי לב איך הבצק נוזל מהוו של המיקסר. אם הבצק שיצא לך נראה יותר דליל מבתמונה אפשר להוסיף קצת קמח, אבל תוסיפי טיפין טיפין כי הקסם של הפוקאצ'ות האלה הוא בבצק הרך הזה.
 

סמאדי

New member
תודה באלי. נירית, נו-נו-נו!

האמת, גם אני נקרעתי על עצמי... את מבינה, אני שאנשים הגיעו אלי לטיפולים מיפן, שעזרתי לאנשים להעלים סרטן וכל מיני חוליים אחרים, לוקה בפיגור גמור כשזה מגיע למטבח!!! מזעזעת אני... באלי, תרגישי חופשי להתפקע. בסוף יצא משהו. ואם לא, אפרוש חלה שקנינו ואכניס לטוסטר עם שום ושמן זית. הכל בסדר. עד שאני צריכה לבשל/לאפות/לנקות... באלי... אני מתאהבת בך. תיזהרי ממני!
 

סמאדי

New member
הבצק גלש על השיש ועל הרצפה דרך

ארונות המטבח! שאלתי אותו (את החצי שנשאר בקערה של הבלנדר) אם הוא מוכן להתחיל להתנהג יפה או שהוא רוצה להזרק לפח. הוספתי קמח, עירבבתי שוב בבלנדר והחזרתי להתפחה שאתייחס אליה כהתפחה ראשונה. עכשיו אעזוב אתכן לנפשכן ואלך לנקות את מה שקורה לי במטבח. רוצות לשמוע משהו באמת מצחיק? טנדו נכנס למטבח, רואה שם את הכל מרוח על השיש, הארונות, הרצפה ואומר: "מה את מכינה הפעם?" שנינו לא נשכח את המראה לעולם...
 

bali

New member
מנהל
../images/Emo6.gif השאלה של טנדו גורמת לי לדמיין

את הסיטואציה. זה באמת נשמע קורע מצחוק. אבל אני מקווה שהבצק מתנהג יפה עכשיו. אחרת יש לו עסק איתי
 

סמאדי

New member
אמרתי לבצק שאני יודעת שבאלי

עשתה כישוף שהוא יתפח. לא בכוונה. כי חס וחלילה, את לא מאמינה בשטויות האלה. אבל רצית שיתפח לי. והרצון שלך עשה לבצק לציית כי לא בא לו להתעסק איתך... שמתי את מה שנשאר לתפיחה שניה במקרר. מקווה שהוא לא ייזל לי שם. אם כן, אני קורעת אותו... סליחה לכל אוהבות הלשון העברית. אגב, הארוחה נדחתה למחר בצהריים. ככה זה כשאני מכינה אוכל. הכל קורה כמו שנוסעים באוטו, לוחצים קצת על גז, עוזבים, האוטו מקרטע, שוב לוחצים, שוב עוזבים, שוב מקרטע... סבבא. זה נותן לי זמן לנקות. בינתיים השקשוקה מוכנה, (מחר אוסיף ביצים) קציצות העדשים בתהליך, תפוחי האדמה לקריספיים בתנור כבר רכים אחרי בישול קצר במים, הפוקא'צה בהתפחה שניה, אני עומדת להכין עוד היום עוגת אגוזים וקינמון שלקחתי מהפורום שלך, את הסלט מחר לפני הארוחה, טנדו יכין את הלחם המאודה עם הכורכום מחר (נירה, מחר מתכון) והפאד תאי מחר. הכל ברגוע. שיכנס האוכל לבטן של האנשים ויעביר להם את אהבתי. רציני, אני מתכווננת על זה. אספר איך יצא אם וכאשר יצא. באלי, תודה וחיבוק. תודה!!!!!!!!
 
למעלה