אתר שבניתי מה אתם אומרים???

emv2005

New member
אתר שבניתי מה אתם אומרים???

http://www.studiofried.com/user/bnt2005/perfume.html בברכה, יוסי.
 

yuviC

New member
באמת אין לי כוח לתת ביקורת שלמה אבל

דבר אחד אני אגיד - לא ידעתי שמדובר בחברת בשמים עד שלא נכנסתי לגלרייה.
 

emv2005

New member
תודה על ההערה אבל

זה כמו שתאמר nike ולא תבין שזה ספורט. כל המבינים קצת בתחום יודעים ש "רבושאר" זה מודל לבשמים וקוסמטיקה.(התמונות הם פרי המצאתי זה רק ל"טיוטה" =לדוגמא) בברכה, יוסי.
 

simptom

New member
חשבתי בכלל שזה חברת קש....

ראיתי למטה yourcompany.com הייתי בטוח שזה סתם תבנית לאתר שעשית..הז נראה נחמד.. אבל ממש זורם לאט הפתיחת דפים הפנימית...וגם הגודל של העמוד לא מסתדר לדפדפן יוצא שיש לי איזה 4 שורות גלילה ואני לא רואה את הפס התחתון שלך..
 

emv2005

New member
ראשון ראשון

א.המהירות היא בשביל מחשב שלא מחובר לemule-kazazn וכו' תנתק והכל ירוץ ב. הגודל- זה הסטנדרט של הגודל הדפדפן (תקטין אותו ואז תוכל לראות טוב) ג. תודה אבל אני חושב שצריך קצת מקצועיות בשביל להגיב אין עניין סתם לפתוח את הפה בזמן שלא כ"כ מבינים. בברכה, יוסי.
 

flashdani21

New member
שמע

לא צריך להיות מבין גדול בבנית אתרים בשביל לראות שהעבודה הזאת לא הכי מושקעת (בלשון המעטה) אז יפה מאוד שהצלחת לבנות אתר בעצמך ובאמת מגיע לך כל הכבוד...עכשיו בקשר לגודל תמיד אבל תמיד האתר צריך להיות מותאם לפחות ל 2 רזולוציות שהן 800 על 600 ו1024 על 768 זה די בסטנדרט והאתר שלך לא תומך בזה.בקשר לעיצוב הכללי אני לא רוצה להיכנס לזה עכשיו אבל יש הרבה מקום לשיפור בהצלחה
 
האתר צריך להיות מותאם ל 2 רזולוציות

חוץ מבניית האתר פעמיים כך שיתאים לשתי הרזולוציות יש לך שיטה יותר מתוחכמת? תודה.
 

gantzer

New member
סה"כ סבבה

אני בחור של צבא, אז אני אתן לך ביקורת לעניין בשיטת הסנדוויץ': - סה"כ עבודה יפה. אני בטוח שישבת הרבה זמן. - הייתי מוותר על הכפתור של ה-ENTER בהתחלה - About us כותבים עם U ולא עם A - הכפתורים למטה לא עבדו לי - אהבתי מאוד את הריבוע בהתחלה שמתהפך לו. - אתר שמשדר יוקרה וזה הכי חשוב. משוחרר :)
 

emv2005

New member
לזרוק ססמאות זו לא חוכמה גדולה

אם תשים לב כל אלו שאני כולל אתה אמרו ש... "אני לא רוצה להכנס לזה עכשיו" או משהו בסגנון העלתי את האתר לפורום לא בשביל שתחניפו לי על העבודה, אלה שתראו לי במה אני טועה בשביל לא לחזור על הטעיות שלי. אז בבקשה בלי סיסמאות יש משהו לא טוב... דבר! בברכה, יוסי. נ.ב מז"א שתומך בשתי רזולוציות מה הוא מזהה את הגודל של הדפדפן זה לא ג'בווא סקריפט???
 

emv2005

New member
הכפתור של ENTER לא חמוד???

gantzer על ההערות הבונות. בברכה, יוסי. נ.ב עבדתי על האתר 4 ימים
 

gantzer

New member
בינתיים תגיד לי מה אתה חושב על זה

וזה עדיין לא גמור http://www.geocities.com/clavlove תודה
 

t3h d00d

New member
חמוד, אבל לא משהו.

אתר פלאש מאד פשוט. חמוד כזה, אבל לא משהו מיוחד. הצביעה של החלון האפור חובבנית. הכפתורים הם סתמיים. אין בהם שום דבר. סתם צורות צבעוניות חצי שקופות.
 

gantzer

New member
תודה. אבל...

תודה על הביקורת אבל... ראית שכשאתה עומד על הלחצנים מופיעים ציורים ? אני יודע שהאתר חובבני, הוא נעשה לאחי לא לחברה גדולה...
 

neobop

New member
ביקורת לאתר שלך

חש לך רקע יפיפה עם התמונה של הכלב, בשביל מה תקעת עליו כמו נוד את התפריט האימתני הזה? מה אנשים עיוורים? שים אותו איפה שהוא בקטן או לא יודע מה, ואל תוותר על העיגול עם הכלבים המתחלפים, זה דווקא חמוד.
 

flashdani21

New member
להגדיר לפלאש ובכלל ב HTML

לעבוד על אחוזים לדוגמא <embed src="hydrogrow top flash 850x140.swf" width="100%"
 
למעלה