אתר "סדרות" נפל לאחר ששריפה פרצה בשרתיו בצרפת

אלפיני

Well-known member
אתה מוכן ללכת לפוליגרף ולהגיד שאין לך במחשב שום תוכן פיראטי ועל כל תוכנות האופיס, האינטרנט והכול שילמת כחוק?

ובקשר ליושר קשה להאמין ביושר של מי שטוען שאחיות של אנשים שהוא לא מכיר ולא יודע אם יש להן אחיות כלל הן זונות ושמציע לשרוף בתים של חברי פורום.
כבר לא צריך את האופיס יש אפליקציות בגוגל שעושות בדיוק את אותו הדבר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
למה לכם אתר פיראטי? אתם גנבים?
תשאל את ערוצי הטלוויזיה וערוצי האינטרנט מדוע התכנים מחו"ל עם תרגום של כתוביות הוא לזמן מוגבל ולא כמו הסדרות הישראליות שנמצאות לצמיתות גם בוי או די וגם באתרי אינטרנט חוקיים. ותשאל גם מדוע יש תכנים שמעלים רק בחלק מהחברות הכבלים, הלווין והאינטרנט טי וי ולא לכל החברות.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
תשאל את ערוצי הטלוויזיה וערוצי האינטרנט מדוע התכנים מחו"ל עם תרגום של כתוביות הוא לזמן מוגבל ולא כמו הסדרות הישראליות שנמצאות לצמיתות גם בוי או די וגם באתרי אינטרנט חוקיים. ותשאל גם מדוע יש תכנים שמעלים רק בחלק מהחברות הכבלים, הלווין והאינטרנט טי וי ולא לכל החברות.
מבחינתם אם אתה רוצה את הסדרה שמשודרת רק בהוט, אז תהיה מנוי של הוט. ואם יש סדרה אחרת שמשודרת רק ביס אז בשביל לראות אותה תהיה מנוי גם של יס.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מבחינתם אם אתה רוצה את הסדרה שמשודרת רק בהוט, אז תהיה מנוי של הוט. ואם יש סדרה אחרת שמשודרת רק ביס אז בשביל לראות אותה תהיה מנוי גם של יס.
היום זה לא רק הוט ויס, יש גם פרטנר וסלקום. וקודם הערוץ הים תיכוני היה רק להוט ויס, עם ההצלחה של הסדרות הטורקיות הוסיפו עוד ערוצים ביניהם ערוץ דרמות טורקיות. בהמשך הם הגיעו גם לפרטנר וסלקום בתשלום כמובן, אבל כשנפתח ערוץ דרמות טורקיות 2, משום מה סלקום קופחו ולא רכשו אותה.

עכשיו ויוה פתחו ערוץ שלישי ערוץ וינטג' לנוסטלגיה לטלנובלות ששודרו לפני 15 ו-20 שנה, אבל הערוץ הזה הוא גם במחיר אסטרונומי וגם נמכר רק להוט ויס בעוד ערוצי ויוה ויויוה פלוס קיימים גם בפרטנר וגם בסלקום.

וגם בפרטנר עכשיו ללקחות חדשים יש נטפליקס בחבילה וגם יש הקלות בנטפליקס ובסלקום דברים משלהם. בקיצור כדי לא לצאת מקופח ולא לצרוך תוכן פיראטי צריך להתחבר לארבע חברות בו זמנית!!!
 

רוב הזמן נח

Well-known member
היום זה לא רק הוט ויס, יש גם פרטנר וסלקום. וקודם הערוץ הים תיכוני היה רק להוט ויס, עם ההצלחה של הסדרות הטורקיות הוסיפו עוד ערוצים ביניהם ערוץ דרמות טורקיות. בהמשך הם הגיעו גם לפרטנר וסלקום בתשלום כמובן, אבל כשנפתח ערוץ דרמות טורקיות 2, משום מה סלקום קופחו ולא רכשו אותה.

עכשיו ויוה פתחו ערוץ שלישי ערוץ וינטג' לנוסטלגיה לטלנובלות ששודרו לפני 15 ו-20 שנה, אבל הערוץ הזה הוא גם במחיר אסטרונומי וגם נמכר רק להוט ויס בעוד ערוצי ויוה ויויוה פלוס קיימים גם בפרטנר וגם בסלקום.

וגם בפרטנר עכשיו ללקחות חדשים יש נטפליקס בחבילה וגם יש הקלות בנטפליקס ובסלקום דברים משלהם. בקיצור כדי לא לצאת מקופח ולא לצרוך תוכן פיראטי צריך להתחבר לארבע חברות בו זמנית!!!
בדיוק. מבחינתם שכל אחד יהיה מנוי לכל החברות.
 
למה לכם אתר פיראטי? אתם גנבים?
הגונב מגנב פטור.

חוק זכויות יוצרים היום הוא מביש.

כמעט הכל לעו"ד יועצים משפטיים בתי משפט ותאגידים ומעט ליוצרים.

חוץ מזה יש ספק אם בכלל צריך את החוק הזה.

פעם לא היה דבר כזה והכל היה בסדר.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
הגונב מגנב פטור.

חוק זכויות יוצרים היום הוא מביש.

כמעט הכל לעו"ד יועצים משפטיים בתי משפט ותאגידים ומעט ליוצרים.

חוץ מזה יש ספק אם בכלל צריך את החוק הזה.

פעם לא היה דבר כזה והכל היה בסדר.
אני זוכר את הויכוחים האלה עוד מהתקופה של אתרי האימיול :LOL:
 

evglev1

Well-known member
מנהל
חחח אומרים הכל בשביל לחסוך עוד כמה גרושים.

מה שמצחיק שאתר סדרות יותר נוח לצפייה מהדברים החוקיים אם מסתכלים דרך המחשב.
כן אפילו לשלם לאתר סדרות כדי לצפות ללא המתנה של חצי דקה וגם כשהשרתים עמוסים ובאיכות HD זה עדיף מלשלם לגנבים העושקים שמוכרים את זכויות היוצרים.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
חחח אומרים הכל בשביל לחסוך עוד כמה גרושים.

מה שמצחיק שאתר סדרות יותר נוח לצפייה מהדברים החוקיים אם מסתכלים דרך המחשב.
קודי יותר נוח. ואם אני זוכר נכון, לאתר סדרות יש הרחבה בקודי. בהתחלה עשו לאתר הרחבה בקודי ללא רשות מהאתר והאתר התנגד ושינה כל הזמן את האתר בשביל שההרחבה לא תעבוד. אבל אחר כך שזירה התחילה לפעול נגד האתר והאתר התקשה בכל מיני דברים שמכניסים לו כסף, הוא בעצמו עשה הרחבה לקודי שאנשים יוכלו דרך זה להתחבר לאתר.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
קודי יותר נוח. ואם אני זוכר נכון, לאתר סדרות יש הרחבה בקודי. בהתחלה עשו לאתר הרחבה בקודי ללא רשות מהאתר והאתר התנגד ושינה כל הזמן את האתר בשביל שההרחבה לא תעבוד. אבל אחר כך שזירה התחילה לפעול נגד האתר והאתר התקשה בכל מיני דברים שמכניסים לו כסף, הוא בעצמו עשה הרחבה לקודי שאנשים יוכלו דרך זה להתחבר לאתר.
בקודי אין בעיות עכשיו עם אתר סדרות?
 
אני לא משתמש באתר סדרות. אתר סדרות נותן בחינם רק איכות SD. מי שרוצה HD צריך לשלם לו. ובההרחבות בקודי אפשר למצוא HD בחינם. אז בשביל מה אני צריך את אתר סדרות?
קרא לי משוגע אבל אני מעדיף sd ככה זה נראה פחות אמיתי - לא רוצה להתבלבל בין מה שאני רואה על המסך לבין המציאות.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
קרא לי משוגע אבל אני מעדיף sd ככה זה נראה פחות אמיתי - לא רוצה להתבלבל בין מה שאני רואה על המסך לבין המציאות.
אחלה. אז תנסה למצוא בערימות האשפה מסך HD READY תקין (זורקים כאלה כל הזמן) ותיהנה בחינם מטלוויזיה שלא תדמה לך את העולם המציאותי.
 
אחלה. אז תנסה למצוא בערימות האשפה מסך HD READY תקין (זורקים כאלה כל הזמן) ותיהנה בחינם מטלוויזיה שלא תדמה לך את העולם המציאותי.
לא רואה טלויזיה...

דווקא בטלויזיה יותר חשוב hd כי רואים מרחוק אבל מסך מחשב זה קרוב ורואים כל פגם בתמונה שיש hd

בטלויזיות חדשות יש בעיה נוספת של מעבר מהיר מידי בין תמונות.

ז"א נגיד הייתה תמונת התפוצצות בסרט ועכשיו עוברים למשהו אחר אין מספיק הפסקה בין הטייקים זה יוצר

כאב ראש - זה לא טבעי לראות בכזאת מהירות תמונות.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לא רואה טלויזיה...

דווקא בטלויזיה יותר חשוב hd כי רואים מרחוק אבל מסך מחשב זה קרוב ורואים כל פגם בתמונה שיש hd

בטלויזיות חדשות יש בעיה נוספת של מעבר מהיר מידי בין תמונות.

ז"א נגיד הייתה תמונת התפוצצות בסרט ועכשיו עוברים למשהו אחר אין מספיק הפסקה בין הטייקים זה יוצר

כאב ראש - זה לא טבעי לראות בכזאת מהירות תמונות.
שמע. כמי שמתעניין בחידושים בתחום, אומר לך, שכיום אתה יכול לרכוש מסכים במחיר ממש מגוחך, ומנגד, אתה יכול לרכוש מסכים יקרים למדיי באיכות שונה לחלוטין.
ואל תשכח: אם בשנת 2008-9 מסכים טובים של 50 אינטש באיכות HD נמכרו בעלות של 20,000 ש"ח ואף יותר, היום אתה מקבל 65 אינטש באיכות מעולה במחירים שבמרבית המקרים אינם עוברים את ה-10,000 ואף בפחות.
היום יש לך מסכי OLED, שבהם השחור הוא שחור כמעט מוחלט ומסכי FALD עם רמת תאורה פשוט מדהימה.
SONY יצאה בשנה האחרונה עם מסך "מהיר מאד", שיכול להתמודד עם תגובות ישירות למגע האצבע בשלט הסוני פלייסטיישן 5 והנה לך מסכי עילית מוארים, ניגודיים ומהירים. ועזוב את העובדה שיצרנים גם עברו לייצר מסכי 8K, כי אין עדיין תכנים באיכות הזו. זה כן טוב, ברגע שאתה מחליט לרכוש מסך שהוא בגודל 70 אינטש ומעלה, אבל זו כבר באמת הגזמה.
מסכים טובים אתה תמצא בארץ מבית סוני, סמסונג ו-LG, ובעולם תצרף אליהם את פנסוניק.
בינוניים וגרועים שעלותם מצחיקה לא חסרים אבל באמת שלא שווה לתלות על הקיר "כתם של צבע".
 
שמע. כמי שמתעניין בחידושים בתחום, אומר לך, שכיום אתה יכול לרכוש מסכים במחיר ממש מגוחך, ומנגד, אתה יכול לרכוש מסכים יקרים למדיי באיכות שונה לחלוטין.
ואל תשכח: אם בשנת 2008-9 מסכים טובים של 50 אינטש באיכות HD נמכרו בעלות של 20,000 ש"ח ואף יותר, היום אתה מקבל 65 אינטש באיכות מעולה במחירים שבמרבית המקרים אינם עוברים את ה-10,000 ואף בפחות.
היום יש לך מסכי OLED, שבהם השחור הוא שחור כמעט מוחלט ומסכי FALD עם רמת תאורה פשוט מדהימה.
SONY יצאה בשנה האחרונה עם מסך "מהיר מאד", שיכול להתמודד עם תגובות ישירות למגע האצבע בשלט הסוני פלייסטיישן 5והנה לך מסכי עילית מוארים, ניגודיים ומהירים. ועזוב את העובדה שיצרנים גם עברו לייצר מסכי 8K, כי אין עדיין תכנים באיכות הזו. זה כן טוב, ברגע שאתה מחליט לרכוש מסך שהוא בגודל 70 אינטש ומעלה, אבל זו כבר באמת הגזמה.
מסכים טובים אתה תמצא בארץ מבית סוני, סמסונג ו-LG, ובעולם תצרף אליהם את פנסוניק.
בינוניים וגרועים שעלותם מצחיקה לא חסרים אבל באמת שלא שווה לתלות על הקיר "כתם של צבע".
תשובה מעניינת שמעידה על ידע בנושא אבל לא מועילה לי ולא רלוונטית למה שאמרתי.

אמרתי בדיוק ההיפך שהטלויזיות הישנות עוברות בין פריימים לא קשורים כמו שנתתי דוגמה עם פיצוץ וחדר עם אנשים לאט(מסך שחור בינתיים)

וזה טוב כי לוקח זמן למוח להתרגל למעברים חדים בסביבה.

יתכן שזה לא קשור בכלל בטלויזיה וקשור לבימוי ולעריכה(כמה השהיה שמים בין הפריימים.)

אני באופן אישי לא אוהב את הטלויזיות המוארכות(הגוצות) שמדמות קולנוע ומעדיף את האספקט הישן.

הראש והעיניים לא יכולים להישאר במקום וצריכים טיפה לזוז בשביל לראות הכל והגובה נמוך מידי.


בקולנוע צריך את זה כי אם זה היה גבוה אז אנשים לא היו יכולים לראות את הקצה העליון.

נראה לי שהצליחו לרמות את האנשים שהאספקט הזה טוב יותר כי זה "כמו בקלונוע".
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
תשובה מעניינת שמעידה על ידע בנושא אבל לא מועילה לי ולא רלוונטית למה שאמרתי.

אמרתי בדיוק ההיפך שהטלויזיות הישנות עוברות בין פריימים לא קשורים כמו שנתתי דוגמה עם פיצוץ וחדר עם אנשים לאט(מסך שחור בינתיים)

וזה טוב כי לוקח זמן למוח להתרגל למעברים חדים בסביבה.

יתכן שזה לא קשור בכלל בטלויזיה וקשור לבימוי ולעריכה(כמה השהיה שמים בין הפריימים.)

אני באופן אישי לא אוהב את הטלויזיות המוארכות(הגוצות) שמדמות קולנוע ומעדיף את האספקט הישן.

הראש והעיניים לא יכולים להישאר במקום וצריכים טיפה לזוז בשביל לראות הכל והגובה נמוך מידי.


בקולנוע צריך את זה כי אם זה היה גבוה אז אנשים לא היו יכולים לראות את הקצה העליון.

נראה לי שהצליחו לרמות את האנשים שהאספקט הזה

תשובה מעניינת שמעידה על ידע בנושא אבל לא מועילה לי ולא רלוונטית למה שאמרתי.

אמרתי בדיוק ההיפך שהטלויזיות הישנות עוברות בין פריימים לא קשורים כמו שנתתי דוגמה עם פיצוץ וחדר עם אנשים לאט(מסך שחור בינתיים)

וזה טוב כי לוקח זמן למוח להתרגל למעברים חדים בסביבה.

יתכן שזה לא קשור בכלל בטלויזיה וקשור לבימוי ולעריכה(כמה השהיה שמים בין הפריימים.)

אני באופן אישי לא אוהב את הטלויזיות המוארכות(הגוצות) שמדמות קולנוע ומעדיף את האספקט הישן.

הראש והעיניים לא יכולים להישאר במקום וצריכים טיפה לזוז בשביל לראות הכל והגובה נמוך מידי.


בקולנוע צריך את זה כי אם זה היה גבוה אז אנשים לא היו יכולים לראות את הקצה העליון.

נראה לי שהצליחו לרמות את האנשים שהאספקט הזה טוב יותר כי זה "כמו בקלונוע".
אני מאמין שהאפקט הזה של השהיות ומסכים שחורים שייך לבמאי ולא למכשיר שדרכו אתה רואה.
ולגבי יחסי התמונה. פעם צילמו ושידרו ביחס של 3X4 וכך היה גם בקולנוע. עם הזמן הבינו שהפורמט הזה, שנראה במלונו בעין האנושית גורם להירדמות ולכן בא עידן הסינמסקופ 9X16. הרעיון שעומד מאחורי הפורמט הוא שאתה מתרכז במה שקורה במרכז המסך אבל כשאתה רואה תנועה מהצד (רכב או פרש שמגיעים מהפינה), אתה מעיף מבט כדי לבחון מה זה שזז שם במטושטש. אתה מעיף מבט ואתה מתעורר.
 
אני מאמין שהאפקט הזה של השהיות ומסכים שחורים שייך לבמאי ולא למכשיר שדרכו אתה רואה.
ולגבי יחסי התמונה. פעם צילמו ושידרו ביחס של 3X4 וכך היה גם בקולנוע. עם הזמן הבינו שהפורמט הזה, שנראה במלונו בעין האנושית גורם להירדמות ולכן בא עידן הסינמסקופ 9X16. הרעיון שעומד מאחורי הפורמט הוא שאתה מתרכז במה שקורה במרכז המסך אבל כשאתה רואה תנועה מהצד (רכב או פרש שמגיעים מהפינה), אתה מעיף מבט כדי לבחון מה זה שזז שם במטושטש. אתה מעיף מבט ואתה מתעורר.
אוקי אז לא דימיינתי שיש קנוניה כי אף פעם לא שמעתי על ההסבר הזה.

מעניין מתי עברו בקולנוע ל 9x16?

דרך אגב בקולנוע אולי צריך את זה כי יש הפסקה באמצע רק ובאמת צריך לא להירדם(אף על פי שזה חשוד אם נרדמים בסרט

כנראה שהוא משעמם) אבל בבית ,ושאפשר לעצור סרט וסידרה עכשיו באמצע - אפשר לחזור לפורמט הישן.

אבל נתקענו איתו כי הקנוניה הצליחה ואנשים מאמינים ש"כמו בקולנוע זה יותר טוב".
 
למעלה