אתר הרפורמה החל לעבוד

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
יש בעיה עם קיבוץ חצרים, הוא שייך לאיזור 2.2

אתר הרפורמה החל לעבוד
[URL]http://www.trans-reform.org.il/[/URL]
יש בעיה עם קיבוץ חצרים, הוא שייך לאיזור 2.2
כך שניתן לרכוש חופשי יומי/שבועי/חודשי רק לאיזור 2.2 מה שלכאורה מאפשר שימוש בנסיעות חופשיות בי ן חצרים למשמר הנגב, צומת גילת, אופקים והאיזור.
&nbsp
רק שיש בעיה אחת. הקו היחיד שיש לקיבוץ חצרים נוסע לבאר שבע והכביש היחיד שיש לקיבוץ חצרים מגיע לבאר שבע. אז מי שירצה לרכוש חופשי חודשי על מנת להגיע מחצרים לאופקים ידרש לרכוש חופשי חודשי יקר יותר (230 ש"ח לעומת 160 ש"ח) רק כי טכנית הוא חייב לעבור בבאר שבע לצורך החלפה.
&nbsp
מעניין עוד כמה מקרים כאלו קיימים באיזורים השונים במדינה. שטכנית, הנוסע לא יכול לנסוע בתוך האיזור שלו כי נקודת ההשקה היחידה נמצאת מחוץ לאיזור שלו.
 
כפי שכפר סירקין משוייך לאזור 1.1 בגלל גישה דומה, דרך פ"ת

יש בעיה עם קיבוץ חצרים, הוא שייך לאיזור 2.2
כך שניתן לרכוש חופשי יומי/שבועי/חודשי רק לאיזור 2.2 מה שלכאורה מאפשר שימוש בנסיעות חופשיות בי ן חצרים למשמר הנגב, צומת גילת, אופקים והאיזור.
&nbsp
רק שיש בעיה אחת. הקו היחיד שיש לקיבוץ חצרים נוסע לבאר שבע והכביש היחיד שיש לקיבוץ חצרים מגיע לבאר שבע. אז מי שירצה לרכוש חופשי חודשי על מנת להגיע מחצרים לאופקים ידרש לרכוש חופשי חודשי יקר יותר (230 ש"ח לעומת 160 ש"ח) רק כי טכנית הוא חייב לעבור בבאר שבע לצורך החלפה.
&nbsp
מעניין עוד כמה מקרים כאלו קיימים באיזורים השונים במדינה. שטכנית, הנוסע לא יכול לנסוע בתוך האיזור שלו כי נקודת ההשקה היחידה נמצאת מחוץ לאיזור שלו.
כפי שכפר סירקין משוייך לאזור 1.1 בגלל גישה דומה, דרך פ"ת
בלבד, כך גם חצרים צריך להיות משוייך לאזור 1.1, כלומר לאזור של העיר באר שבע.
במשרד התחבורה לא שמים לב לפרטים כאלו, כפי שהם לא שמים לב להרבה פרטים אחרים.
לכן יש חשיבות לשיתוף הציבור עוד לפני סגירת הפרטים, אבל משרד התחבורה מפחד לשתף את הציבור.
אז שיקבל את הריקושטים דקה וחצי לפני יישום הרפורמה.
 
אותו דבר קיים גם באיזור יקנעם-טבעון-עתלית.

יש בעיה עם קיבוץ חצרים, הוא שייך לאיזור 2.2
כך שניתן לרכוש חופשי יומי/שבועי/חודשי רק לאיזור 2.2 מה שלכאורה מאפשר שימוש בנסיעות חופשיות בי ן חצרים למשמר הנגב, צומת גילת, אופקים והאיזור.
&nbsp
רק שיש בעיה אחת. הקו היחיד שיש לקיבוץ חצרים נוסע לבאר שבע והכביש היחיד שיש לקיבוץ חצרים מגיע לבאר שבע. אז מי שירצה לרכוש חופשי חודשי על מנת להגיע מחצרים לאופקים ידרש לרכוש חופשי חודשי יקר יותר (230 ש"ח לעומת 160 ש"ח) רק כי טכנית הוא חייב לעבור בבאר שבע לצורך החלפה.
&nbsp
מעניין עוד כמה מקרים כאלו קיימים באיזורים השונים במדינה. שטכנית, הנוסע לא יכול לנסוע בתוך האיזור שלו כי נקודת ההשקה היחידה נמצאת מחוץ לאיזור שלו.
אותו דבר קיים גם באיזור יקנעם-טבעון-עתלית.
אין שום קישור בין יקנעם לעתלית, אלא רק דרך זכרון או דרך חיפה.
 
יש משהו עקרוני שאני לא מבין בהקשר הזה:

יש בעיה עם קיבוץ חצרים, הוא שייך לאיזור 2.2
כך שניתן לרכוש חופשי יומי/שבועי/חודשי רק לאיזור 2.2 מה שלכאורה מאפשר שימוש בנסיעות חופשיות בי ן חצרים למשמר הנגב, צומת גילת, אופקים והאיזור.
&nbsp
רק שיש בעיה אחת. הקו היחיד שיש לקיבוץ חצרים נוסע לבאר שבע והכביש היחיד שיש לקיבוץ חצרים מגיע לבאר שבע. אז מי שירצה לרכוש חופשי חודשי על מנת להגיע מחצרים לאופקים ידרש לרכוש חופשי חודשי יקר יותר (230 ש"ח לעומת 160 ש"ח) רק כי טכנית הוא חייב לעבור בבאר שבע לצורך החלפה.
&nbsp
מעניין עוד כמה מקרים כאלו קיימים באיזורים השונים במדינה. שטכנית, הנוסע לא יכול לנסוע בתוך האיזור שלו כי נקודת ההשקה היחידה נמצאת מחוץ לאיזור שלו.
יש משהו עקרוני שאני לא מבין בהקשר הזה:
הרי אחד מהרעיונות המרכזיים ברפורמה הוא שמספר אמצעי התחבורה בהם משתמשים על מנת להגיע מנקודה א' לנקודה ב' יהיה שקוף.
אז אם נוסע עולה על אוטובוס בחצרים ואומר לנהג שיעדו אופקים, מה זה משנה אם הוא נוסע דרך באר שבע ומחליף שם אוטובוס?
אם נוסע כזה צריך כרטיס שמתאים לבאר שבע, אז אחד מהעקרונות של הרפורמה נשבר למעשה.

הבעיה היא אחרת. נוסע שמשתמש בכרטיס של אזור 2.2 לא אמור לרדת בבאר שבע, אבל מה אם הוא יירד ולא יעלה על אוטובוס אחר לאופקים.
כלומר מה שמשרד התחבורה יוצר כאן זה בעצם פירצה שנוסעים יכולים לנצלה לטובתם ולרמות את משרד התחבורה.
 

olli3

New member
מנהל
תסתכל על זה מכיוו אופקים והאיזור. כל אחד יוכל להגיד שהוא

יש משהו עקרוני שאני לא מבין בהקשר הזה:
הרי אחד מהרעיונות המרכזיים ברפורמה הוא שמספר אמצעי התחבורה בהם משתמשים על מנת להגיע מנקודה א' לנקודה ב' יהיה שקוף.
אז אם נוסע עולה על אוטובוס בחצרים ואומר לנהג שיעדו אופקים, מה זה משנה אם הוא נוסע דרך באר שבע ומחליף שם אוטובוס?
אם נוסע כזה צריך כרטיס שמתאים לבאר שבע, אז אחד מהעקרונות של הרפורמה נשבר למעשה.

הבעיה היא אחרת. נוסע שמשתמש בכרטיס של אזור 2.2 לא אמור לרדת בבאר שבע, אבל מה אם הוא יירד ולא יעלה על אוטובוס אחר לאופקים.
כלומר מה שמשרד התחבורה יוצר כאן זה בעצם פירצה שנוסעים יכולים לנצלה לטובתם ולרמות את משרד התחבורה.
תסתכל על זה מכיוו אופקים והאיזור. כל אחד יוכל להגיד שהוא
נוסע לחצרים ואז מלא אנשים יסעו לבאר שבע במחיר מוזל.
&nbsp
הרי טכנית, טכנולוגית אם תרצה ניתן לכייל את מערכות הכרטוס כך שיאפשרו מעבר חופשי לקו 31 אגד תעבורה (דן בדרום עוד חודש). אבל מי מבטיח שהנוסע לא ירד בבאר שבע וישאר בבאר שבע ולא ימשיך לחצרים?
&nbsp
לכן, הפתרון הריאלי היחיד הוא הכנסת חצרים לטבעת של באר שבע.
 
נכון, זה הפתרון הריאלי והנכון היחיד.

תסתכל על זה מכיוו אופקים והאיזור. כל אחד יוכל להגיד שהוא
נוסע לחצרים ואז מלא אנשים יסעו לבאר שבע במחיר מוזל.
&nbsp
הרי טכנית, טכנולוגית אם תרצה ניתן לכייל את מערכות הכרטוס כך שיאפשרו מעבר חופשי לקו 31 אגד תעבורה (דן בדרום עוד חודש). אבל מי מבטיח שהנוסע לא ירד בבאר שבע וישאר בבאר שבע ולא ימשיך לחצרים?
&nbsp
לכן, הפתרון הריאלי היחיד הוא הכנסת חצרים לטבעת של באר שבע.
נכון, זה הפתרון הריאלי והנכון היחיד.
 
זה יהיה כמעט בכל קו בינעירוני עם תחנות הורדה

תסתכל על זה מכיוו אופקים והאיזור. כל אחד יוכל להגיד שהוא
נוסע לחצרים ואז מלא אנשים יסעו לבאר שבע במחיר מוזל.
&nbsp
הרי טכנית, טכנולוגית אם תרצה ניתן לכייל את מערכות הכרטוס כך שיאפשרו מעבר חופשי לקו 31 אגד תעבורה (דן בדרום עוד חודש). אבל מי מבטיח שהנוסע לא ירד בבאר שבע וישאר בבאר שבע ולא ימשיך לחצרים?
&nbsp
לכן, הפתרון הריאלי היחיד הוא הכנסת חצרים לטבעת של באר שבע.
זה יהיה כמעט בכל קו בינעירוני עם תחנות הורדה
למשל קווים שיוצאים מאזור המרכז/השרון לירושלים קו 425 מרעננה עקרונית ניתן להמשיך עד ירושלים ועוברים טבעות שונות יש כאן הרבה פרצות.
כל עוד זה לא יפגע בציבור מבחינתי שיהיו רמאים מה שיותר קשה לקבל זה את ההטעיות של משרד התחבורה .
הקטע זה שרמאים תמיד היו ותמיד יהיו אני זוכר לפני הרבה מאד זמן שתל אביב עד גהה היה תעריף אחד ואחרי זה תעריף שונה היום זה אותו תעריף, והרבה היו משלמים את התעריף הזול וממשיכים לפתח תקווה.כלומר זה שיש אנשים כאלו לא אמור למנוע שיפור וקדמה או לחילופין בגללם לדפוק את שאר האזרחים.
 

olli3

New member
מנהל
זה מקרה הפוך לחלוטין ממה שתיארתי.

זה יהיה כמעט בכל קו בינעירוני עם תחנות הורדה
למשל קווים שיוצאים מאזור המרכז/השרון לירושלים קו 425 מרעננה עקרונית ניתן להמשיך עד ירושלים ועוברים טבעות שונות יש כאן הרבה פרצות.
כל עוד זה לא יפגע בציבור מבחינתי שיהיו רמאים מה שיותר קשה לקבל זה את ההטעיות של משרד התחבורה .
הקטע זה שרמאים תמיד היו ותמיד יהיו אני זוכר לפני הרבה מאד זמן שתל אביב עד גהה היה תעריף אחד ואחרי זה תעריף שונה היום זה אותו תעריף, והרבה היו משלמים את התעריף הזול וממשיכים לפתח תקווה.כלומר זה שיש אנשים כאלו לא אמור למנוע שיפור וקדמה או לחילופין בגללם לדפוק את שאר האזרחים.
זה מקרה הפוך לחלוטין ממה שתיארתי.
אתה מתאר מקרה בו נוסע משלם על נסיעה באוטובוס אחד לקטע נסיעה קצר ונוסע נסיעה ארוכה יותר.
&nbsp
אני מדבר על מצב בו אתה חייב להחליף אוטובוס ושהיישוב ממנו אתה יוצא נמצא באיזור X, ישוב היעד אליו אתה נוסע גם נמצא באיזור X. אבל, האוטובוס היחיד שיש לך מיישוב המוצא שלך נוסע ליישוב אחר שנמצא באיזור Y. ורק דרך איזור Y אתה יכול להחליף לקו אוטובוס ליישוב היעד שלך שנמצא באיזור X.
&nbsp
הכוונה היא שהיישוב בו אתה גר נמצא ביחד עם עוד יישובים שונים באותו איזור או טבעת. אבל מהיישוב שלך אין שום קו אוטובוס לאף אחד מהיישובים שנמצאים ביחד עם היישוב שלך באיזור/טבעת. לכן, אתה נדרש לבצע החלפה מחוץ לאיזור שלך וכך אתה מוכרח לרכוש כרטיס יקר יותר כדי לנסוע בתוך האיזור שלך (כי אתה מוכרח לצאת מהאיזור שלך לאיזור אחר על מנת לשוב לאיזור שלך בקו נוסף).
&nbsp
עכשיו, חזור לדוגמא על אופקים וחצרים שנתתי לעיל ועל הפתרון ותבין מה ההבדל בין לנסוע למרחק גדול יותר במחיר של קטע קטן באוטובוס אחד או לנסוע בשני אוטובוסים כשאתה ממוכרח לבצע את ההחלפה באיזור שהוא מחוץ לאיזור בו נמצא יישוב המוצא ויישוב היעד.
 
נכון הבאתי את זה כדוגמא הפוכה

זה מקרה הפוך לחלוטין ממה שתיארתי.
אתה מתאר מקרה בו נוסע משלם על נסיעה באוטובוס אחד לקטע נסיעה קצר ונוסע נסיעה ארוכה יותר.
&nbsp
אני מדבר על מצב בו אתה חייב להחליף אוטובוס ושהיישוב ממנו אתה יוצא נמצא באיזור X, ישוב היעד אליו אתה נוסע גם נמצא באיזור X. אבל, האוטובוס היחיד שיש לך מיישוב המוצא שלך נוסע ליישוב אחר שנמצא באיזור Y. ורק דרך איזור Y אתה יכול להחליף לקו אוטובוס ליישוב היעד שלך שנמצא באיזור X.
&nbsp
הכוונה היא שהיישוב בו אתה גר נמצא ביחד עם עוד יישובים שונים באותו איזור או טבעת. אבל מהיישוב שלך אין שום קו אוטובוס לאף אחד מהיישובים שנמצאים ביחד עם היישוב שלך באיזור/טבעת. לכן, אתה נדרש לבצע החלפה מחוץ לאיזור שלך וכך אתה מוכרח לרכוש כרטיס יקר יותר כדי לנסוע בתוך האיזור שלך (כי אתה מוכרח לצאת מהאיזור שלך לאיזור אחר על מנת לשוב לאיזור שלך בקו נוסף).
&nbsp
עכשיו, חזור לדוגמא על אופקים וחצרים שנתתי לעיל ועל הפתרון ותבין מה ההבדל בין לנסוע למרחק גדול יותר במחיר של קטע קטן באוטובוס אחד או לנסוע בשני אוטובוסים כשאתה ממוכרח לבצע את ההחלפה באיזור שהוא מחוץ לאיזור בו נמצא יישוב המוצא ויישוב היעד.
נכון הבאתי את זה כדוגמא הפוכה
אולי לא הובנתי אבל התכוונתי שיש את זה בנוסף, וזה פחות מציק לי למשל מהדוגמאות שלך שהם "דופקות" את האזרח שכאן במה שהבאת רואים שהאזרחים אמנם לא רבים ביישובים מסויימים יהיו בבעייה.
 
יש עוד ישוב כזה באזור המרכז: נצר סרני ששייך לאזור 2.3 והגישה

יש בעיה עם קיבוץ חצרים, הוא שייך לאיזור 2.2
כך שניתן לרכוש חופשי יומי/שבועי/חודשי רק לאיזור 2.2 מה שלכאורה מאפשר שימוש בנסיעות חופשיות בי ן חצרים למשמר הנגב, צומת גילת, אופקים והאיזור.
&nbsp
רק שיש בעיה אחת. הקו היחיד שיש לקיבוץ חצרים נוסע לבאר שבע והכביש היחיד שיש לקיבוץ חצרים מגיע לבאר שבע. אז מי שירצה לרכוש חופשי חודשי על מנת להגיע מחצרים לאופקים ידרש לרכוש חופשי חודשי יקר יותר (230 ש"ח לעומת 160 ש"ח) רק כי טכנית הוא חייב לעבור בבאר שבע לצורך החלפה.
&nbsp
מעניין עוד כמה מקרים כאלו קיימים באיזורים השונים במדינה. שטכנית, הנוסע לא יכול לנסוע בתוך האיזור שלו כי נקודת ההשקה היחידה נמצאת מחוץ לאיזור שלו.
יש עוד ישוב כזה באזור המרכז: נצר סרני ששייך לאזור 2.3 והגישה
אליו היא רק דרך באר יעקב שבאזור 1 ורק באמצעות קו 157 שכל שאר התחנות שלו נמצאות באזור 1.
 

olli3

New member
מנהל
יפה שמצאת עוד, מעניין עוד כמה כאלו יש.

יש עוד ישוב כזה באזור המרכז: נצר סרני ששייך לאזור 2.3 והגישה
אליו היא רק דרך באר יעקב שבאזור 1 ורק באמצעות קו 157 שכל שאר התחנות שלו נמצאות באזור 1.
יפה שמצאת עוד, מעניין עוד כמה כאלו יש.
 

עידן יו

New member
נכון. כמו בתמונה הזו:

המחשבון כותב 61₪ במקום 16₪ על יומי.
נכון. כמו בתמונה הזו:

 

סנוי

New member
כל הדיונים שלנו לא שווים מבלי שמישהו במ. התחבורה ידע עליהם

אתר הרפורמה החל לעבוד
[URL]http://www.trans-reform.org.il/[/URL]
כל הדיונים שלנו לא שווים מבלי שמישהו במ. התחבורה ידע עליהם
האם אחד האדמינים (או משתמש בעל קשר לגורמים שמשפיעים) יכול ליצור קשר עם גורם מוסמך שיפתור את הבעיות הללו? לכל הפחות בפעימה הבאה של הרפורמה באביב...
אני מניח שאם אחד המשתמשים בעל נגישות גבוהה יותר לגורמים שמחליטים בנושא, נעשה כולנו כמה שניתן בכדי לתת לו רשימה מלאה של תיקונים. (לא רק קוסמטיים באתר, אלא אלו שבאמת קריטיים כמו התאמת קווי נסיעה מציאותיים לטבעות)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה