אתר ביקורות חדש בעברית

John Barleycorn

New member
אכן תופעה

כמובן, שמי האמיתי הוא ג'וני. השם בכרטיס הוא בדוי בלבד
אני חושב שמס הכנסה מחפש מבוקשים בפורומים של תפוז, וכידוע, לרובנו יש חובות כבדים עקב רכישה מופרזת של תקליטים נדירים.
 
זקוק לעזרה (קטנה):

חברים יקרים, ביקורת חדשה מוכנה לפרסום באתר אך, אויה, כותב הביקורת מסרב לשחרר את הדיסק מביתו לצרכי סריקת העטיפה. לא ניתן למצא את הדיסק ברחבי האינטרנט. האם מישהו מסכים להשאיל את הדיסק (או את העטיפה בלבד) לצרכי סריקה. אני מבטיח שלא ייאונה כל רע לדיסק או לעטיפה. אז....: Wallace Collection.
 

modulo1000

New member
ומצאתי אתר + תמונות מצ"ב לינק

הסריקה שלי מ CD של התקליט הראשון + 7 בונוסים באתר יש סריקה של התקליט המקורי את DAYDREAM אני בטוח שכל חברי הפורום מכירים בדיסק יש גירסא בפלמית
 

LadyG

New member
קשה לא להכיר

תחנות הרדיו השמיעו את השיר לא מעט בסבנטיס ואפילו עד היום עוד אפשר לתפוס אותו ברדיו. את הגרסה הפלמית לא שמעתי מעולם, דווקא יכול להיות מבדר. הלהקה הבלגית לקחה את שמה אגב מה- Wallace Collection הלונדוני, שנמצא ליד אולפני EMI.
 

noamrap

New member
מאשמאקאן

1. שני האלבומים שלהם יצאו בדיסק אחד בחברת collectibles . יש שתי בעיות בהוצאה הזו: א. הלהיט הידוע שלהם נערך באופן מחפיר מחדש וכל הפתיחה המופלאה של האורגן חסרה. ב. היצירה mr tree מהאלבום השני הושמטה לגמרי. לכן סחבק לקח מגש כפול, צרב את האלבום הראשון תוך שיבוץ הגירסה המלאה של הלהיט במקום הנכון (במקום זו הקלוקלת). והצלחתי גם לאתר את הקטע האבוד מהאלבום השני ולהשלים את אותו אלבום על דיסק צרוב שני. עכשיו יש לי את מאשמאקאן כמו שצריך וקיבינימאט על כל החברות שמשמיטות קטעים בשביל להכניס שני אלבומים לדיסק אחד. 2. יצא די וי די של פסטיבל שנקרא "פסטיבל אקספרס" ובו שני קטעים של מאשמאקאן בהופעה משנת 1970. שווה ביותר. מומלץ.
 

modulo1000

New member
אגב מקור השם הוא שם של מוזיאון

שלמעשה היה אוסף פרטי של משפחה בעלת אותו שם וברובו כולל אומנות צרפתית מן המאה ה 18
 
כל הכבוד:

איזה זריזות. אכן מדובר בדיסק הנ"ל + הבונוסים (ונחש מי כתב את הביקורת...אתה מכיר אותו היטב). הרזולוציה ככה ככה. ננסה להעלות את העטיפה בצורה הזו. בכל מקרה תודה רבה. בקרוב מאוד הביקורת עולה בלומינה.
 

itayme

New member
תודה!

תודה מיוחדת ל- modulo1000 על התמונה המצורפת של Wallace Collection ! הביקורת תעלה בקרוב ללומינה. -- איתי. www.lumina.co.il
 
למעלה