אתר אשדוד.נט מפרסם את שינויי התנועה באשדוד

connex

Active member
ההתיחסויות שלי
1- ביטול הקווים הסיבוביים. לכל קו יש שני מוקדי יציאה
2- קווים שנראים ללא שינוי 2,3,21,22,23,33,34
3- נראה לפי המסלול שקו 1 וקו 10 יהיו כנראה הקווים שיפעלו באמצעות אוטובוסים רבי קיבולת חשמליים.
4-קו 8 כנראה יהיה קו מחליף ל85 לפי מסלולו בשכונות החרדיות
5- מאכזב שאין קישור בין רובע ט' למשל לסטאר סנטר.
6-ישנו סימון בחלק מהקווים שתופעל חלופה באזור הטיילת. להערכתי חלופה לחוף לידו בימי השוק במקום קוים 7 7א 9 שפועלים רק בימי השוק כך שלא יפעילו קווים נפרדים.
לפחות אצלי נראה שהקישור לרכבת יהיה טוב תלוי כמובן בתדירות. לתחנה מרכזית המסלול יהיה ארוך יותר
 

connex

Active member
איזה קו יגיע מז' למשנה,
ואיזה קו יגיע מט' לאלטלנה?
-
והנה עלוני המידע מתוך אתר העיריה בחלוקה לפי רובע. אז בסופו של דבר מה שמוגדר ישיר מצריך החלפה בצירי העדפה.
קווים 13,14,15,18,24,25,66,84,85 מתבטלים. לקווים החדשים 4,7,9 תופעל חלופה ביום שוק, לא כל כך הצלחתי להבין האם קווים 33,34 לאזור התעשיה הצפוני יפעלו לאורך כל שעות היום .
יקח זמן להפנים את כל השינויים וללמוד איך מגיעים לרובע שלי ואיך יוצאים ממנו לרבעים אחרים. בהצלחה לכולנו
 

שלום 202

Active member
-

והנה עלוני המידע מתוך אתר העיריה בחלוקה לפי רובע. אז בסופו של דבר מה שמוגדר ישיר מצריך החלפה בצירי העדפה.
קווים 13,14,15,18,24,25,66,84,85 מתבטלים. לקווים החדשים 4,7,9 תופעל חלופה ביום שוק, לא כל כך הצלחתי להבין האם קווים 33,34 לאזור התעשיה הצפוני יפעלו לאורך כל שעות היום .
יקח זמן להפנים את כל השינויים וללמוד איך מגיעים לרובע שלי ואיך יוצאים ממנו לרבעים אחרים. בהצלחה לכולנו
איפה עלוני המידע?
תודה
 

connex

Active member
לאחר ביצוע התוכנית ישארו בתחנה המרכזית באשדוד ברציף העירוני רק 5 קווים שייצאו ממנה. האם יבטלו את כל אוסף התחנות מסביב וישאירו רק תחנת מוצא אחת? לא נראה לי הגיוני שישאירו כל כך הרבה תחנות ונראה לי גם לא הגיוני שכל תחנה תשמש לקו אחד בלבד
 

connex

Active member
לאחר ביצוע התוכנית ישארו בתחנה המרכזית באשדוד ברציף העירוני רק 5 קווים שייצאו ממנה. האם יבטלו את כל אוסף התחנות מסביב וישאירו רק תחנת מוצא אחת? לא נראה לי הגיוני שישאירו כל כך הרבה תחנות ונראה לי גם לא הגיוני שכל תחנה תשמש לקו אחד בלבד
תיקון טעות:.4 קווים. קו 1 יתחיל מגן העיר ולא מתחנה מרכזית. נכון לאתמול ההסברה על הפנים. בעיתונות המקומית (מוסף ידיעות אשדוד והשבוע באשדוד) רק מציינים שהמיזם יתחיל לפעול בשישי הקרוב. דיילים ועלוני מידע באוטובוסים לא היו. גם לא היו בעמדות השירות של על הקו בתחנה מרכזית. כרגע רק באתר אפיקים ובאתר העירייה ניתן להתעדכן. אנשים מבוגרים א-טכנולוגיים נכון להיום לא יודעים שהדברים משתנים, מספרי הקווים והמסלולים משתנים ולצערי הזמן לא מספיק כדי להטמיע את השינויים בקרב תושבי העיר. דבר נוסף העלויות. המערך החדש יאלץ את הנוסעים להשתמש בחופשי יומי בגלל ההחלפות המרובות. קשישים שעד היום משלמים בערך צבור או מזומן פר נסיעה יכולים לגלות עכשיו שהוצאות הנסיעה שלהם גדלו
 

שלום 202

Active member
תיקון טעות:.4 קווים. קו 1 יתחיל מגן העיר ולא מתחנה מרכזית. נכון לאתמול ההסברה על הפנים. בעיתונות המקומית (מוסף ידיעות אשדוד והשבוע באשדוד) רק מציינים שהמיזם יתחיל לפעול בשישי הקרוב. דיילים ועלוני מידע באוטובוסים לא היו. גם לא היו בעמדות השירות של על הקו בתחנה מרכזית. כרגע רק באתר אפיקים ובאתר העירייה ניתן להתעדכן. אנשים מבוגרים א-טכנולוגיים נכון להיום לא יודעים שהדברים משתנים, מספרי הקווים והמסלולים משתנים ולצערי הזמן לא מספיק כדי להטמיע את השינויים בקרב תושבי העיר. דבר נוסף העלויות. המערך החדש יאלץ את הנוסעים להשתמש בחופשי יומי בגלל ההחלפות המרובות. קשישים שעד היום משלמים בערך צבור או מזומן פר נסיעה יכולים לגלות עכשיו שהוצאות הנסיעה שלהם גדלו
יש המון חרדים באשדוד שחלקם מתעדכן רק ממידע מודפס.
 

connex

Active member
יש המון חרדים באשדוד שחלקם מתעדכן רק ממידע מודפס.
ועל זה אני מדבר. לא הייתי בזמן האחרון בתוך השכונות החרדיות ממש ואין לי מושג אם יש פשקווילים בנושא, אבל החרדים למשל זאת אוכלוסיה גדולה שלחלקה אין אינטרנט על מנת להתעדכן באתר אפיקים או באתר העירייה ולך תוך חמישה ימים להרגיל אותם לכך שקו 12 כבר לא נכנס לז' אבל נכנס לח' וקו 8 מחליף את הפעילות של 84 ו85 שהתבטלו. לפחות שיחלקו עלוני מידע באוטובוסים או במרכזי על הקו
 

שלום 202

Active member
ועל זה אני מדבר. לא הייתי בזמן האחרון בתוך השכונות החרדיות ממש ואין לי מושג אם יש פשקווילים בנושא, אבל החרדים למשל זאת אוכלוסיה גדולה שלחלקה אין אינטרנט על מנת להתעדכן באתר אפיקים או באתר העירייה ולך תוך חמישה ימים להרגיל אותם לכך שקו 12 כבר לא נכנס לז' אבל נכנס לח' וקו 8 מחליף את הפעילות של 84 ו85 שהתבטלו. לפחות שיחלקו עלוני מידע באוטובוסים או במרכזי על הקו
אני חרדית שגרה ברובע ז',
לכן אני יודעת.
 

Ccyclist

Well-known member
מה לדעתך אחוז החרדים עם ובלי אינטרנט, ומה דעתך על החילונים שבטוחים שהחרדים הם כמו האמיש (כת באמריקה שאנשיה נמנעים מטכנולוגיה ועדיין רוכבים בעגלות עם סוסים)?

לפני למעלה מעשור מכרה חרדית באינטרנט אמרה לי שכולם במגזר או שמחוברים או שמכירים מי שמחובר לאינטרנט וקורא עיתונות כללית וכך גם מי שלא מחובר אישית מקושר ויודע הכל.

כמו בשינוי קווים לכל ציבור צריך מידע על התחנות עצמן.
 

connex

Active member
חלם, פשוט חלם.
לקחתי היום עלון מידע מודפס של הרובע שלי. המפות חתוכות והרובע שלי בכלל לא מופיע שם. יש לציין שבמפות באתר העירייה הכל תקין אבל שוב, יש אוכלוסיות שלא נכנסות אליו כדי להתעדכן אם מתוך כך שהם מאותגרים טכנולוגית או חרדים שאין להם טלפון חכם או אינטרנט והם אמורים להסתמך על המידע וחלקם גם גר ברובע שלי.
יותר מזה, בכל רפורמה בכל עלון מידע היו רושמים גם את רשימת התחנות של כל קו. פה מציינים רק מה השתנה ולך תבין משרטוט המפה הדי כללי ומבלי להציץ במוביט היכן כל קו עובר.להזכיר הפרוייקט החדש מתחיל בעוד יומיים
 

connex

Active member
אחרי כמה ימים של הפעלה אני חייב להודות שלא ראיתי לא בדף הפייסבוק של העירייה,.לא בדף של ראש העיר ולא בדף של אפיקים מילה טובה על מערך הקווים החדש. נעשו ליקויים חמורים בהסברה הכוללים בין היתר שהמפות הישנות בתחנות לא הוחלפו, לא צויינו רשימת התחנות של כל קו. אנשים מבוגרים וחרדים עם טלפונים כשרים לא יכולים ו/או לא יודעים לתפעל אפליקציות. לא צויין במקום קווים שבוטלו איזה קו חדש מגיע ליעד כמו שעשו ברפורמות קודמות בערים אחרות והכי חמור שדווקא בתקופת קורונה וחורף הוציאו את זה לפועל. אין שום קשר בין לוחות הזמנים לזמן בפועל וגם כאמור אנשים עומדים רטובים בתחנה לא יודעים איך יגיעו לאן שצריכים ולא תמיד יש מי שיעזור להם
 

connex

Active member
זה המצב שבוע לאחר ההפעלה:
לא מתייחס לכל התלונות שעלו בדפי הפייסבוק של אפיקים, העירייה וראש העיר אלא לדברים שאני חוויתי כנוסע
1- אין שום קשר בין התדירות בפועל לבין מה שרשום בחוברות המידע וזה מוביל למצב אבסורדי שיש קווים מפוצצים וקווים שנוסעים ריקים לגמרי.
2- האוטובוסים בצירי ההעדפה הם לא רבי קיבולת. פועלים שם הייגרים חשמליים אך נתקלתי היום גם ביוטונגים העירוניים הרגילים שפעלו על קו 1
3- אפילו הדיילים באוטובוסים לא יודעים לתת תשובות. אנשים שואלים אותם שאלות ותשובתם זה לא יודע, תסתכל/י בחוברת.
4- החוברות מודפסות רק בעברית ורוסית. באשדוד יש לא מעט דוברי ספרדית,.צרפתית ואמהרית שהמידע לא נגיש להם בצורה יעילה.
5-הדובדבן שבקצפת תחנה מרכזית. שם עדיין מופיע קו 24 המבוטל שיצא מהרציפים הבינעירוניים. ברציף העירוני מבין 6 תחנות אוטובוס שיש בו, רק 4 פעילות כל אחת לקו אחד המפות בתחנות הללו לא הוחלפו ומראות מידע של הקווים הישנים שעברו בה.
אסיים בכל זאת במשהו אחד טוב. הקישור לרכבת גדל מקו אחד שהיה עובר אצלי לשני קווים. עדיין יש גם בזה חסרון שאלו קווים שלא עוברים מאותה תחנה אלא מתחנות מנוגדות כלומר אחד פה ואחד שם.
התוכנית הזאת חייבת שינוי דחוף. אפשר ורצוי להחזיר את הקווים הישנים גם אם לא יהיו סיבוביים. אנשים מבינים שיש מקרים שיצטרכו להחליף קווים, חשוב רק שאותו מקום החלפה יהיה נגיש
 

connex

Active member
שינוי ראשון החל מ6/2 לפי פרסום באתר אפיקים: קו 8 והחלופה 8א במסלול לכיוון אזור התעשיה יכנס לתוך בית החולים אסותא כפי שבעבר היו נכנסים קווי 4/14
 
למעלה