אתר אשדוד.נט מפרסם את שינויי התנועה באשדוד

connex

Active member
ההתיחסויות שלי
1- ביטול הקווים הסיבוביים. לכל קו יש שני מוקדי יציאה
2- קווים שנראים ללא שינוי 2,3,21,22,23,33,34
3- נראה לפי המסלול שקו 1 וקו 10 יהיו כנראה הקווים שיפעלו באמצעות אוטובוסים רבי קיבולת חשמליים.
4-קו 8 כנראה יהיה קו מחליף ל85 לפי מסלולו בשכונות החרדיות
5- מאכזב שאין קישור בין רובע ט' למשל לסטאר סנטר.
6-ישנו סימון בחלק מהקווים שתופעל חלופה באזור הטיילת. להערכתי חלופה לחוף לידו בימי השוק במקום קוים 7 7א 9 שפועלים רק בימי השוק כך שלא יפעילו קווים נפרדים.
לפחות אצלי נראה שהקישור לרכבת יהיה טוב תלוי כמובן בתדירות. לתחנה מרכזית המסלול יהיה ארוך יותר
 

connex

Active member
איזה קו יגיע מז' למשנה,
ואיזה קו יגיע מט' לאלטלנה?
-
והנה עלוני המידע מתוך אתר העיריה בחלוקה לפי רובע. אז בסופו של דבר מה שמוגדר ישיר מצריך החלפה בצירי העדפה.
קווים 13,14,15,18,24,25,66,84,85 מתבטלים. לקווים החדשים 4,7,9 תופעל חלופה ביום שוק, לא כל כך הצלחתי להבין האם קווים 33,34 לאזור התעשיה הצפוני יפעלו לאורך כל שעות היום .
יקח זמן להפנים את כל השינויים וללמוד איך מגיעים לרובע שלי ואיך יוצאים ממנו לרבעים אחרים. בהצלחה לכולנו
 
-

והנה עלוני המידע מתוך אתר העיריה בחלוקה לפי רובע. אז בסופו של דבר מה שמוגדר ישיר מצריך החלפה בצירי העדפה.
קווים 13,14,15,18,24,25,66,84,85 מתבטלים. לקווים החדשים 4,7,9 תופעל חלופה ביום שוק, לא כל כך הצלחתי להבין האם קווים 33,34 לאזור התעשיה הצפוני יפעלו לאורך כל שעות היום .
יקח זמן להפנים את כל השינויים וללמוד איך מגיעים לרובע שלי ואיך יוצאים ממנו לרבעים אחרים. בהצלחה לכולנו
איפה עלוני המידע?
תודה
 

connex

Active member
לאחר ביצוע התוכנית ישארו בתחנה המרכזית באשדוד ברציף העירוני רק 5 קווים שייצאו ממנה. האם יבטלו את כל אוסף התחנות מסביב וישאירו רק תחנת מוצא אחת? לא נראה לי הגיוני שישאירו כל כך הרבה תחנות ונראה לי גם לא הגיוני שכל תחנה תשמש לקו אחד בלבד
 

connex

Active member
לאחר ביצוע התוכנית ישארו בתחנה המרכזית באשדוד ברציף העירוני רק 5 קווים שייצאו ממנה. האם יבטלו את כל אוסף התחנות מסביב וישאירו רק תחנת מוצא אחת? לא נראה לי הגיוני שישאירו כל כך הרבה תחנות ונראה לי גם לא הגיוני שכל תחנה תשמש לקו אחד בלבד
תיקון טעות:.4 קווים. קו 1 יתחיל מגן העיר ולא מתחנה מרכזית. נכון לאתמול ההסברה על הפנים. בעיתונות המקומית (מוסף ידיעות אשדוד והשבוע באשדוד) רק מציינים שהמיזם יתחיל לפעול בשישי הקרוב. דיילים ועלוני מידע באוטובוסים לא היו. גם לא היו בעמדות השירות של על הקו בתחנה מרכזית. כרגע רק באתר אפיקים ובאתר העירייה ניתן להתעדכן. אנשים מבוגרים א-טכנולוגיים נכון להיום לא יודעים שהדברים משתנים, מספרי הקווים והמסלולים משתנים ולצערי הזמן לא מספיק כדי להטמיע את השינויים בקרב תושבי העיר. דבר נוסף העלויות. המערך החדש יאלץ את הנוסעים להשתמש בחופשי יומי בגלל ההחלפות המרובות. קשישים שעד היום משלמים בערך צבור או מזומן פר נסיעה יכולים לגלות עכשיו שהוצאות הנסיעה שלהם גדלו
 
תיקון טעות:.4 קווים. קו 1 יתחיל מגן העיר ולא מתחנה מרכזית. נכון לאתמול ההסברה על הפנים. בעיתונות המקומית (מוסף ידיעות אשדוד והשבוע באשדוד) רק מציינים שהמיזם יתחיל לפעול בשישי הקרוב. דיילים ועלוני מידע באוטובוסים לא היו. גם לא היו בעמדות השירות של על הקו בתחנה מרכזית. כרגע רק באתר אפיקים ובאתר העירייה ניתן להתעדכן. אנשים מבוגרים א-טכנולוגיים נכון להיום לא יודעים שהדברים משתנים, מספרי הקווים והמסלולים משתנים ולצערי הזמן לא מספיק כדי להטמיע את השינויים בקרב תושבי העיר. דבר נוסף העלויות. המערך החדש יאלץ את הנוסעים להשתמש בחופשי יומי בגלל ההחלפות המרובות. קשישים שעד היום משלמים בערך צבור או מזומן פר נסיעה יכולים לגלות עכשיו שהוצאות הנסיעה שלהם גדלו
יש המון חרדים באשדוד שחלקם מתעדכן רק ממידע מודפס.
 

connex

Active member
יש המון חרדים באשדוד שחלקם מתעדכן רק ממידע מודפס.
ועל זה אני מדבר. לא הייתי בזמן האחרון בתוך השכונות החרדיות ממש ואין לי מושג אם יש פשקווילים בנושא, אבל החרדים למשל זאת אוכלוסיה גדולה שלחלקה אין אינטרנט על מנת להתעדכן באתר אפיקים או באתר העירייה ולך תוך חמישה ימים להרגיל אותם לכך שקו 12 כבר לא נכנס לז' אבל נכנס לח' וקו 8 מחליף את הפעילות של 84 ו85 שהתבטלו. לפחות שיחלקו עלוני מידע באוטובוסים או במרכזי על הקו
 
ועל זה אני מדבר. לא הייתי בזמן האחרון בתוך השכונות החרדיות ממש ואין לי מושג אם יש פשקווילים בנושא, אבל החרדים למשל זאת אוכלוסיה גדולה שלחלקה אין אינטרנט על מנת להתעדכן באתר אפיקים או באתר העירייה ולך תוך חמישה ימים להרגיל אותם לכך שקו 12 כבר לא נכנס לז' אבל נכנס לח' וקו 8 מחליף את הפעילות של 84 ו85 שהתבטלו. לפחות שיחלקו עלוני מידע באוטובוסים או במרכזי על הקו
אני חרדית שגרה ברובע ז',
לכן אני יודעת.
 

Ccyclist

Well-known member
מה לדעתך אחוז החרדים עם ובלי אינטרנט, ומה דעתך על החילונים שבטוחים שהחרדים הם כמו האמיש (כת באמריקה שאנשיה נמנעים מטכנולוגיה ועדיין רוכבים בעגלות עם סוסים)?

לפני למעלה מעשור מכרה חרדית באינטרנט אמרה לי שכולם במגזר או שמחוברים או שמכירים מי שמחובר לאינטרנט וקורא עיתונות כללית וכך גם מי שלא מחובר אישית מקושר ויודע הכל.

כמו בשינוי קווים לכל ציבור צריך מידע על התחנות עצמן.
 

connex

Active member
חלם, פשוט חלם.
לקחתי היום עלון מידע מודפס של הרובע שלי. המפות חתוכות והרובע שלי בכלל לא מופיע שם. יש לציין שבמפות באתר העירייה הכל תקין אבל שוב, יש אוכלוסיות שלא נכנסות אליו כדי להתעדכן אם מתוך כך שהם מאותגרים טכנולוגית או חרדים שאין להם טלפון חכם או אינטרנט והם אמורים להסתמך על המידע וחלקם גם גר ברובע שלי.
יותר מזה, בכל רפורמה בכל עלון מידע היו רושמים גם את רשימת התחנות של כל קו. פה מציינים רק מה השתנה ולך תבין משרטוט המפה הדי כללי ומבלי להציץ במוביט היכן כל קו עובר.להזכיר הפרוייקט החדש מתחיל בעוד יומיים
 
הקישור מרובע ט' ורובע ז' לתחנה המרכזית נפגע מאוד.
הנסיעה הוארכה באופן משמעותי,
והתדירות נפגעה גם היא.
כי ביטלו את קו 18 שהיה בתדירות גבוהה מאוד.

מה הועילו חכמים בתקנתם?!
 

connex

Active member
הקישור מרובע ט' ורובע ז' לתחנה המרכזית נפגע מאוד.
הנסיעה הוארכה באופן משמעותי,
והתדירות נפגעה גם היא.
כי ביטלו את קו 18 שהיה בתדירות גבוהה מאוד.

מה הועילו חכמים בתקנתם?!
אנחמו עדיין לא יודעים מה תהיה התדירות של הקווים החדשים אבל לדעתי כל הרעיון זה שלא יסעו בקווים המפותלים אלא ירדו בתחנות בצירי העדפה. מרובע ט לתחנה מרכזית אפשר יהיה להחליף באלטלנה. מרובע ז' יהיה אפשר לדעתי להחליף במשנה. שוב, הכל עניין של תדירות כי יכול להיות שיהיה מהיר יותר מט' להגיע לתחנה מרכזית למרות הסיבובון בח' כמו שהיה עושה בזמנו קו 66 שהיה מכסה את הצד השני של הרובע. ללא ספק השירות בז' נפגע בלי קשר ממה שראיתי. קו 12 לא יעבור שם, קו 85 לא הופיע במפות אז כנראה יתבטל. נחכה לפרסום הרשמי של אפיקים. אולי המפות האלה לא סופיות
 
למעלה